رولاند شومن ، قهرمان اسبق المپیک ، به دلیل جرم دوپینگ با محرومیت طولانی روبرو است

آفریقای جنوبی در حال تمرین برای صعود به المپیک 2020 توکیو بود که سال گذشته آزمایش GW501516 را مثبت اعلام کرد.

رولاند شومن ، قهرمان اسبق المپیک ، به دلیل جرم دوپینگ با محرومیت طولانی روبرو است

تصویر پرونده شناگر آس رولاند شومن آس. اعتبار تصویر: توییتر / @ Rolandschoeman

لوزان ، سوئیس: قهرمان سابق المپیک ، رولند شومن روز دوشنبه در جلسه دادرسی داوری برای ورزش (CAS) با پیوند ویدئویی ظاهر شد که می تواند او را پس از بازی های سال آینده توکیو ممنوع کند.

آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) با صدور حکمی توسط هیئت حاکمه FINA مبنی بر منع محرومیت 40 ساله آفریقای جنوبی برای تنها یک سال پس از مثبت بودن آزمایش دوپینگ در بازار سیاه ، وی را به چالش کشید.

دادگاه گفت WADA خواستار ممنوعیت از دو تا چهار سال است. انتظار نمی رود حداقل برای چند هفته حکم صادر شود.

شومن در چهار دوره المپیک قبلی شرکت کرده بود. وی در بازی های المپیک 2004 آتن سه مدال کسب کرد که از جمله آنها می توان به مدال طلای آزادراه 4×100 متر اشاره کرد.

آفریقای جنوبی در حال تمرین برای صعود به المپیک 2020 توکیو بود که سال گذشته آزمایش GW501516 را مثبت اعلام کرد. این ماده در آزمایشات پزشکی ناموفق بود و باعث شد WADA در سال 2013 به ورزشکاران هشدار دهد که این یک تهدید برای سلامتی آنها است.

شومن دوپینگ را انکار کرد و آلودگی به مکمل هایی را که مصرف می کرد مقصر دانست.

ممنوعیت وی در ماه مه به پایان رسید اما اگر نتواند منبع آلودگی را ثابت کند ، با مجازات طولانی تری از طرف CAS روبرو می شود. محرومیت احتمالی دو ساله ، تا مه 2021 ، هنوز می تواند برای حضور در آفریقای جنوبی برای حضور در بازی های المپیک توکیو وقت بگذارد.

در حکمی در مورد مشابه روز دوشنبه ، شنای استرالیایی شاینا جک به دلیل دوپینگ ناخواسته به مدت دو سال ممنوع شد. دادگاه ورزشی استرالیا قبلاً ممنوعیت چهار ساله را توصیه کرده بود.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.