رونمایی جدیدترین متد آموزشی در موسسه حرف آخر

با آخرین کنکور ، هر ساله حدود 1 میلیون نفر در پنج حوزه شرکت می کنند: علوم تجربی ، ریاضیات ، فیزیک ، انسانیت ، زبان و هنر ، گسترش منابع برای کمک به داوطلبان در انتخاب بهترین. بوده است. او آن را پشت سر خود دارد. برخی از آشنایان من قبلاً در پذیرش های سراسری شرکت کرده اند و یا از مشاوران پذیرش کمک گرفته اند ، در حالیکه دیگران منبع آزمون را از طریق آزمون و خطا انتخاب کرده اند و ناآگاهانه از منابع استفاده کرده اند. برخی افراد آن را خریداری کرده اند. بالا نگه دارید نقطه. منبع مناسب خود را پیدا کنید. با این حال ، این به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. به همین دلیل گزارش اخبار امروز با در نظر گرفتن کارایی و نتایج داوطلبان پذیرش ، یکی از بهترین منابع اطلاعاتی برای پذیرش ها است. حرف آخر را برای لیست کامل و درصد رتبه بندی حرف آخر بررسی کنید. در ادامه می توانید حرف آخر هفتم را هم مشاهده کنید.

اگر از طرفداران رسانه ملی و رسانه های اجتماعی هستید و دیدن آن مدت زیادی طول می کشد ، ممکن است نام موسسهE را شنیده باشید. موسسه محتوای آموزشی را آموزش داده و ایجاد کرده است که کاملاً متفاوت از سایر موسسات بوده و از همان بازخورد عالی موسسهE برخوردار بوده است. به عنوان مثال ، می توانید 1998 را ببینید ، زمانی که 51 داوطلب از این مجموعه در زمینه انتشار دیجیتال بالاترین رتبه را داشتند. این آمار قدرت موسسهE را در آموزش نشان می دهد.

پروژه 6040 معجزه 100 روز موفقیت است

اما راز آمار شگفت انگیز موسسهE حرف آخر چیست؟ راز موسسه آموزش جامع و آموزش بصری است. هنگامی که یک داوطلب در حال مطالعه زیست شناسی سلولی است ، به عنوان مثال در زمینه ژنتیک ، با کتاب های درسی و عکس های ساکن روبرو می شود. درک این کتاب ها و عکس ها واقعاً دشوار است و دانش آموزان باید آنها را به خاطر بسپارند ، اما باید آموزش دهند. حرف آخر این مسئله حل شده است و شما دیگر نیازی به ذخیره آن ندارید. بنابراین ، داوطلبان یاد خواهند گرفت که چگونه واحدها را با استفاده از چند انیمیشن کوچک در چند دقیقه تقسیم کرده و در وقت زیادی صرفه جویی کنند. در زمان های دیگر نیز همین اتفاق افتاد. داوطلبانی که این روش تدریس را ادامه می دهند لذت یادگیری مطالب مفهومی را بلافاصله تجربه می کنند. در ادامه رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور را هم مشاهده کنید.

پروژه جدید موسسهE یک برنامه یا پروژه 6040 ماهه است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این پروژه ، داوطلبان فقط یک دوره فشرده دو ماهه را سپری می کنند. این آموزش ناقص و مختصر است ، اما همه چیز به طور گسترده اما فشرده آموزش داده می شود ، یک برنامه ویژه برای دو ماه داوطلب شدن ، روزانه گام به گام آموختن ، و زمان مطالعه برای هر درس. برای این کار باید دوره بررسی اختصاص داده شده به وی و غیره را پشت سر بگذارید و در پایان برنامه با استفاده از 20 آزمون اختصاص داده شده به مرحله 40 روزه منتقل می شوید. علاوه بر این ، او 20 بار در همه دوره ها شرکت می کند و 20 بار اولین فضای آزمون را شبیه سازی می کند. این سبک اولین بار در پروژه 6040حرف آخر ایران ارائه شد.

اما در فیزیک می توان مشکل اصلی را کمبود فرمول نامید که عامل اصلی موفقیت دانش آموزان کامیار بود. دو داوطلب را در نظر بگیرید. داوطلب اول حدود 500 فرمول برای حل 30 سوال کنکور در فیزیک می داند و داوطلب دوم برای حل سوالات مشابه در حدود 30 مدل آموزش دیده است. من هستم! کدام یک بهتر کار می کند؟ در این مجموعه ، جدا از کاهش مقدار فرمول ها ، از منظر کیفی به آن نزدیک می شویم. این مستلزم این است که دانش آموزان ابتدا درک کنند و سپس به سراغ راه حل بروند. مشکلاتی که اکثر داوطلبان با آن روبرو هستند. همچنین می توان دروس فیزیک رایگان را در صفحه فیزیک تجارت یافت. در ادامه می توانید تیر آخر زبان استاد محمودی محصولی جدید از حرف آخر را هم مشاهده کنید.

برای جلب توجه مخاطبان ، حرف آخر 20٪ از پروژه 6040 را کاملاً رایگان (شامل 40 امتحان نهایی و 30 ساعت درس برای همه دوره ها) ارائه می دهد. می توانید با شایان مامندی ، حدیث قمری ، فرید مریم فرضی تماس بگیرید یا شماره 5 را با سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید.

021-66576182

021-66576371

021-66566623