روهیت، کیشان ممکن است در 28 می برای WTC فینال: گزارش راهی انگلیس شود

روهیت شارما، کاپیتان تیم هند و سوریاکومار یاداو، هم تیمی‌اش در هند بمبئی (MI) در ساعات اولیه روز شنبه پس از خروج این تیم از لیگ برتر هند (IPL) راهی بمبئی شدند. اخبار18 گزارش شده است. ایشان کیشان نیز صبح شنبه از احمدآباد عازم شهر حداکثری شد.

«روهیت و سوریا در 27 مه، حدود ساعت 4 صبح، خیلی زود با هم از احمدآباد رفتند. هر دو به بمبئی خواهند رسید. ایشان هم چند ساعت عقب رفت، حوالی ساعت 11 صبح. مطمئن نیستم که آیا ایشان مستقیماً به بمبئی می‌رود، از کجا پرواز به انگلستان را خواهند گرفت یا خیر.» News18 CricketNext.

فکر می‌کنم همه آن‌ها فقط به این دلیل به بمبئی می‌روند که بیشتر چمدان‌هایشان هنوز در هتل Trident، تیم هندی‌های بمبئی است. آنها با هم کمتر از 24 ساعت در خانه خواهند بود تا دوباره به جاده برسند.»

مقالات مرتبط

WTC

راوی شاستری می گوید: فینال WTC: KS Bharat انتخاب واضح هند در برابر استرالیا خواهد بود

WTC

فینال WTC: ریکی پونتینگ احساس می کند که ایشان کیشان می تواند ایکس فاکتور برای هند باشد، چت با ویرات کوهلی فاش می کند

با توجه به اینکه فینال مسابقات جهانی تست (WTC) هند در برابر استرالیا قرار است در هفته اول ژوئن آغاز شود، بازیکنان خاصی مانند ویرات کهلی و محمد سراج اوایل هفته وارد لندن شدند و انتظار می‌رود روهیت و کیشان نیز یکشنبه (28) به انگلیس پرواز کنند. ممکن است).

با وجود اینکه سوریاکومار در ترکیب اصلی نبود، می‌توانست در تاریخ بعدی به انگلیس پرواز کند.

روهیت و ایشان به احتمال زیاد در روز 28، صبح زود، به انگلستان می روند. سوریا همچنین می‌تواند همزمان با آن‌ها ترک کند، اما از آنجایی که او در ترکیب اصلی نیست، می‌تواند در تاریخ دیگری هم سفر کند.» یک منبع آگاه از سفر تیم گفت.

در جریان شکست 62 ران MI مقابل گجرات تایتانز (GT) در مسابقات مقدماتی 2 IPL 2023 در احمدآباد در روز جمعه، نگرانی هایی از جمله آسیب دیدگی ایشان کیشان وجود داشت. کیشان بر اثر برخورد با آرنج هم تیمی MI، کریس جردن در حین بازی، چشم چپ خود را مجروح کرد. کیشان بعداً با ضربه زدن بیرون نیامد و بعداً با ویشنو وینود به عنوان جانشین ضربه مغزی جایگزین شد.

با این حال این منبع اضافه کرد که جای نگرانی زیادی بابت مصدومیت کیشان وجود ندارد.

ایشان بعد از مصدومیت دیشب خوب است. به هیچ وجه نباید مشکلی وجود داشته باشد،” این منبع گفت.

فینال IPL 2023 بین گجرات تایتانز و چنای سوپر کینگز قرار است یکشنبه در احمدآباد برگزار شود، در حالی که فینال WTC از 7 ژوئن در Oval لندن برگزار خواهد شد.