روهیت از «مهارت ها و شخصیت» مادهوال پس از تراش LSG MI استقبال می کند

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی (MI) از آکاش مادوال تمجید کرد و گفت که او به مهارت‌های او ایمان کامل دارد، پس از اینکه این بازیکن جوان در روز پنجشنبه در چنای در پیروزی قدرتمند بر لاکنو سوپر جاینتز (LSG) در چنای بازی کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

مادوال نقش اصلی را در پیروزی عظیم MI در 81 ران بر LSG با برد درخشان 5/5 ایفا کرد و آنها را برای یک 101 ناچیز در استادیوم MA چیدامبارام جمع کرد. این پس از آن بود که بمبئی امتیاز رقابتی 182/8 را پس از انتخاب با کامرون گرین (41 امتیاز از 23) بار دیگر به عنوان بهترین امتیاز برای این تیم به دست آورد.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: آکاش مادوال از MI پس از پیروزی در مسابقه مقابل LSG در Eliminator به “باشگاه 5/5” خوش آمد گفت.

IPL

حذفی IPL 2023: 5/5 آکاش مادوال، LSG را در حالی که MI طوفانی به Qualifier 2 با برد 81 ران برد، از بین برد.

مدوال که در اولین اوور خود با اخراج پراک منکد خون اول را گرفت، با اخراج آیوش بادونی و نیکلاس پوران در تحویل های متوالی، بازی را برگرداند و به بمبئی اجازه داد تا یک پای خود را در مقدماتی 2 بگذارد. سپس راوی بیشنوی و محسن را حذف کرد. خان به اولین بولر در تاریخ IPL تبدیل شد که در پلی آف یک امتیاز 5 برای جمع آوری کرد.

این همان کاری است که ما در این سال ها انجام داده ایم. مردم از ما انتظار ندارند کاری را که انجام داده‌ایم انجام دهیم، اما موفق شدیم.» روهیت خوشحال در مراسم معرفی پس از بازی گفت.

روهیت، کاپیتان بمبئی، در طول این پست گفت: “او (آکاش) سال گذشته به عنوان یک بازیکن کمکی در تیم حضور داشت و یک بار جوفرا (کماندار) رفت و من می دانستم که او مهارت ها و شخصیتی دارد که این کار را برای ما انجام می دهد.” -مراسم ارائه مسابقه

بخوانید | مادوال پس از طلسم برنده بازی در Eliminator به ‘5/5 Club’ خوش آمد گفت

روهیت همچنین بر اهمیت حفظ فضای آرام در رختکن تاکید کرد تا به اعضای نسبتاً نامعلوم تیم مانند مدهوال اجازه دهد تا با کهنه‌بازان ارتباط برقرار کنند و در نتیجه آزادانه‌تر خود را در زمین ابراز کنند.

در طول سال‌ها، ما افراد زیادی را دیده‌ایم که از هندی‌های بمبئی آمده‌اند و برای هند بازی می‌کنند. مهم این است که آنها (جوانان) احساس خاص بودن کنند و کاری کنیم که آنها احساس کنند عضوی از تیم هستند، وظیفه من این است که آنها را در وسط راحت کنم.

روهیت افزود: “آنها (جوانانی مانند مادوال) در نقش خود در مورد آنچه که باید برای تیم انجام دهند بسیار واضح هستند و این چیزی است که شما می خواهید.”

مهندسان تمایل به یادگیری سریع دارند

مدهوال که در بازی قبلی بمبئی مقابل سانرایزرز حیدرآباد (SRH) در روز یکشنبه در ورزشگاه وانکهد، اولین چهار فر (4/37) خود را جمع‌آوری کرده بود، در مورد تمرین بازی خود در حین تحصیل در رشته مهندسی اظهارنظرهای سبکی کرد.

من فقط در حال تمرین بودم و منتظر این فرصت بودم. من مهندسی ام را انجام دادم و کریکت توپ تنیس را از آنجایی که علاقه من بود بازی کردم. مهندسان تمایل به یادگیری سریع دارند.

من فقط تمرین می کنم و این همان چیزی است که ما اجرا می کنیم. من به خودم افتخار می کنم، اما سعی می کنم بهتر باشم.

بخوانید | مدوال رکورد بولینگر را در حذفی IPL 2023 شکست

این بازیکن 29 ساله همچنین به سرعت از مقایسه با هند و سر نیزه MI، جاسپیت بومرا، که از سپتامبر سال گذشته به دلیل کمردرد ناموفق بود، دوری کرد.

«بومره بهای مدهوال اضافه کرد که جایگاه خودش را دارد و من فقط سعی می کنم نقشم را بازی کنم.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام