روهیت به لیست نخبگان می پیوندد. Rahane سریعترین 50 IPL 2023 را شکست

چنای سوپر کینگز در دوازدهمین مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023، رقبای سرسخت هندی‌های بمبئی را شکست داد و با ارسال‌های فراوان به پیروزی هفت ویکتی رسید تا دومین برد خود را با تروت به دست آورد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

با دعوت از سرخپوستان بمبئی ابتدا به خفاش، حمله CSK در پاورپلی خونین شد زیرا Rohit Sharma و Co در پایان پاورپلی تا 61/1 مسابقه دادند. پس از آن، همه چیز چنای بود، با این حال، جادوهای منظم راویندرا جادجا (3/20 و میچل سانتنر (2/28) همراه با درخشش MS Dhoni در پشت کنده‌ها که منجر به بررسی عالی شد، باعث فروپاشی ضربتی شد که بمبئی از آن خلاص نشد.

میزبان تا 76/5 فرو می‌ریزد و چهار ویکت را تنها برای 12 ران از دست می‌دهد و به لطف کمک‌های حیاتی تیم دیوید و هریتیک شوکین، در پایان تنها از 150 عبور می‌کند.

بخوانید | پنجاه گردباد رهانه و دیگر لحظات برتر از MI vs CSK

با این حال، هدف 158 دویدن که آنها تعیین کردند، به لطف آتش بازی آجینکیا رهانه در اولین حضور در CSK، بسیار پایین خواهد بود. رهانه نیم قرن به یک توپ 19 دوید و با روتوراج گایکواد، بازکننده بازی، شراکتی برنده شد و به چنای اجازه داد تا خط پایان را در یک کانتر تا آخر پشت سر بگذارد.

در طول مسیر، تعدادی رکورد شکسته شد و نقاط عطف به دست آمد، که در زیر با جزئیات بیشتری به آنها نگاه می کنیم:

— روهیت شارما در حین زدن 21 توپ از 13 توپ، از مرز 5000 ران گذشت و تنها سومین بازیکن کریکت پس از ویرات کوهلی (RCB) و سورش راینا (CSK) شد که برای یک فرنچایز در IPL موفق به کسب 5000 دوش یا بیشتر شد.

— آجینکیا راهان نیم قرن خود را تنها در 19 تحویل، سریع ترین IPL 2023 تا کنون به ارمغان آورد.

– درگیری MI-CSK در روز شنبه اولین بازی در تاریخ IPL بود که دواین براوو یا کیرون پولارد در آن حضور نداشتند.

– CSK اولین پیروزی خود را در ورزشگاه Wankhede پس از IPL 2018 به ثبت رساند.

– برد هفت ویکت بر MI پانزدهمین پیروزی آنها در برابر قهرمانان پنج بار بود. آنها اکنون رکورد 15-20 رودرروی مقابل روهیت و شرکت دارند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام