روهیت شارما باید نام خود را به No Hit Sharma تغییر دهد: Kris Srikkanth

کریس سریکانت، بازیکن سابق تیم هند، روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی (MI) را پس از اینکه روز شنبه برای دومین بار متوالی اخراج شد، تند تند زد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

روهیت در دومین دیدار MI در IPL 2023 با چنای سوپر کینگز (CSK) به دلیل اردک سه توپ از کار اخراج شد و در حین پاورپلی توسط راویندرا جادجا در بولینگ دیپاک چهار گرفتار شد.

IPL 2023: هاربهاجان می گوید اگر روهیت از ابتدا تا انتها خفاش کند، هیچ بازیکنی بهتر از او نیست.

روهیت شارما 36 ساله می شود: یادآوری رکوردهای هیتمن در روز تولدش

پس از جمع آوری 179 دوش در شش بازی اول خود در این فصل از جمله 65 برد در برابر دهلی کپیتالز، بازکننده کهنه کار در چهار مسابقه اخیر خود از جمله اردک ها مقابل پنجاب کینگز و چنای تنها 5 دوش را جمع آوری کرده است، که منجر به تبدیل شدن روهیت به خمیر شده است. با بیشترین اردک ها در تاریخ IPL (16).

Srikkanth هنگام اظهار نظر در مورد درگیری CSK-MI در Chepauk گفت: “روهیت شارما باید نام خود را به “No Hit Sharma” تغییر دهد، من حتی اگر کاپیتان MI بودم او را در XI بازی نخواهم کرد.” تیم رهبری شده در نهایت با شش ویکت پیروز شد تا یک فصل دو برابر قهرمان پنج دوره را تکمیل کند.

در عکس ها: دست CSK MI شش ویکت باخت تا فصل دوبل کامل شود

هم تیمی سابق Srikkanth در هند، Sunil Gavaskar، که قبلاً از روهیت خواسته بود تا در طول مسابقات IPL استراحت کند، به انتقادات کاپیتان MI پیوست.

به نظر نمی رسد که او در بازی باشد. ممکن است کاملا اشتباه کنم، اما ضربه ای که او زد، ضربه کاپیتانی نبود.

یک کاپیتان با دانستن اینکه تیم در مشکل است، اینینگ‌ها را تعمیر می‌کند، ضربه مناسبی انجام می‌دهد و تیم را به مجموع خوب می‌رساند. گاواسکار در گفت و گو با ستاره اسپورت گفت: دو ویکت در پاورپلی خیلی زیاد از دست رفتند و شما در فرم نیستید.

بمبئی پس از سه اور به 16/3 کاهش یافته بود و روهیت پس از برنامه ریزی درخشان توسط همتای خود در CSK، دونی، اخراج شد. سپس MI سوار بر یک IPL دوشیزه نبرد نیم قرن از نهال وادهرا تا پست 139/8 را گرفت، هرچند که به خوبی کوتاه بود زیرا CSK هدف را با شش ویکت و 14 تحویل اضافی تعقیب کرد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام