روهیت شارما در جریان درگیری CSK-MI به رکورد ناخواسته دست یافت

روند ضعیف روهیت شارما کاپیتان هندی بمبئی با چوب در IPL 2023 ادامه یافت زیرا او به دلیل اردک سه توپ در بازی خارج از خانه مقابل چنای سوپر کینگز در روز شنبه اخراج شد.

روهیت شارما پس از اخراج به دلیل اردک در درگیری CSK-MI، رکورد ناخواسته را به دست آورد.

روهیت شارما، کاپیتان هندی های بمبئی، پس از اخراج شدن به دلیل اردک سه توپی در جریان بازی مقابل چنای سوپر کینگز، واکنش نشان داد. ورزشی

روز شنبه برای روهیت شارما روز ایده آلی نبود. نه تنها هندی‌های بمبئی (MI) در چنای در برابر چنای سوپر کینگز (CSK) متحمل شکست شدند، دویدن وحشتناک کاپیتان روهیت شارما با خفاش ادامه یافت و او برای دومین اردک متوالی اخراج شد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

و در این روند، “هیتمن” صاحب یک رکورد ناخواسته شد – رکورد داشتن بیشترین اردک برای خمیر در تاریخ لیگ برتر هند (IPL). روهیت اکنون به دلیل 16 اردک در 237 مسابقه در بزرگترین تورنمنت T20 جهان اخراج شده است.

در همین حال، اخراج روهیت نتیجه چیدمان عالی توسط کاپیتان CSK، MS Dhoni بود، که تصمیم گرفت در اور دوم دیپاک چهار بایستد. روهیت تلاش کرد تا یک شوت دور بزند، اما در نهایت به یک لبه برتر دست یافت، زیرا چوب خود را دقیقاً در خط درست قرار نداد و در نتیجه توپ به نقطه‌ای عقب رفت که راویندرا جادجا یک بازیکن را جمع کرد.

چهار بعداً در همان اوور دوباره حمله کرد تا بمبئی را به 16/3 کاهش دهد، پس از اینکه چنای آنها را به خفاش دعوت کرد، قبل از نیم قرن جنگ از نهال وادهرا (64) و کمک های ارزشمند سوریاکومار یاداو (26) و تریستان استابس (20). به آنها کمک کرد تا با امتیاز نسبتاً قابل احترام 139/8 به پایان برسند.

با این حال، مجموع در نهایت ناکافی بود زیرا چنای با 6 ویکت و 14 تحویل به پیروزی رسید تا ششمین برد فصل خود را به دست آورد و به رده دوم جدول امتیازی پایین‌تر از مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز بپرد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.