روهیت شارما می‌داند که آرجون تندولکار یک بول‌باز مرگ نیست.

سیمون دوول، بازیکن سابق کریکت نیوزیلندی معتقد است سرخپوستان بمبئی (MI) نباید از آرجون تندولکار در اورهای مرگ استفاده کنند. آرجون 23 ساله شروع متفاوتی در لیگ برتر هند (IPL) با MI داشته است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

در حالی که او اولین ویکت IPL خود را در تاریخ 18 آوریل مقابل سانرایزرز حیدرآباد (SRH) به دست آورد، در نهایت در مسابقه بعدی 48 رون از چهار اور مقابل کینگز پنجاب دریافت کرد و ویکت بازکننده پرابهسیمران سینگ را گرفت.

IPL 2023: روهیت شارما چهارمین خمیر شد که از 6000 دوش IPL عبور کرد.

تماشای ویدیو: آرجون تندولکار بوونشوار کومار را برای اولین ویکت IPL خود اخراج کرد.

و روز سه شنبه مقابل گجرات تایتانز (GT)، آرجون دو اور خود را با ارقام مناسب 1/9 به پایان رساند.

در مقابل SRH، آرجون وظیفه دفاع از 20 ران از اوور نهایی را داشت. او کار بسیار خوبی انجام داد، حتی ویکت بوونشوار کومار را به دست آورد تا اولین ویکت IPL خود را به دست آورد.

آرهون حتی 31 ران در یک اوور در اور شانزدهم اینینگ PBKS دریافت کرد. این به PBKS اجازه داد تا در مجموع 214/8 امتیاز کسب کند و MI در نهایت تسلیم فشار کل تعقیب و گریز شد و با 13 ران شکست خورد.

آخرین کاری که می خواهید با یک مرد جوان انجام دهید [Arjun Tendulkar] پس از یک بازی بد، او را روی انبوه پرتاب می کند، زیرا او در واقع کار بسیار خوبی انجام داده است Cricbuzz.

من صادقانه فکر نمی‌کنم، و فکر می‌کنم روهیت شارما می‌داند که هنوز واقعاً یک بازی‌کننده مرگ نیست. او آدمی نیست که باید در چهار یا پنج بازی آخر بولینگ بازی کنند. اما او پیش او رفت تا به او فرصت بدهد و این برای آنها هزینه داشت.»

دال شباهت های آرجون را با ترنت بولت و دیپک چهار توضیح داد.

من فکر می‌کنم او بیشتر شبیه ترنت بولت و دیپاک چهار است که دو تا سه کاسه را در جلو می‌چرخانند، جایی که کمی تاب می‌خورد و بعد شما آن را فراموش می‌کنید. او در حال حاضر تجربه کافی برای بولینگ در انتهای اینینگ را ندارد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام