روهیت شارما می‌گوید که MI در برابر GT «دوش‌های زیادی» داده است

روهیت شارما، کاپیتان هندی های بمبئی (MI) شکست 55 دونده تیمش مقابل گجرات تایتانز (GT) در IPL 2023 را “کمی ناامیدکننده” خواند و ابراز تاسف کرد که تیمش در چند اورهای اخیر “چند دوش بیش از حد” انجام داد. مسابقات GT

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

GT در 12.1 اور تنها 100/3 بود، اما MI در 7.5 اور بعدی بیش از 100 دوش را واگذار کرد و تایتان ها اینینگ خود را با 207/6 به پایان رساندند.

IPL 2023: ابهیناو منوهر، اسپینرهای افغان سرفصل تلاش جمعی GT برای پیروزی بر MI در احمدآباد

GT vs MI، IPL 2023: بولینگ مرگ سرخپوستان بمبئی در بازی مقابل گجرات جاینتز در کانون توجه قرار گرفت.

در واقع، 77 دوش از پنج اور آخر، با آبیناو منوهار و دیوید میلر برای GT با مرزها و ماکزیمم ها در سراسر پارک اجرا شدند.

در پاسخ، بسیاری از ضربات MI تصمیم چندانی نداشتند زیرا از 20 اور به 152/9 محدود شده بودند.

“این کمی ناامید کننده است. ما تا چند اور آخر که دوش های زیادی انجام دادیم، تقریباً کنترل بازی را داشتیم. این فقط در مورد اعدام است. ما باید آنچه را که درست است اجرا کنیم. اما در نهایت ما این کار را نکردیم و دوندگی های زیادی انجام دادیم. شما باید نگاه کنید که هر تیمی دارای نقاط قوت بسیار متفاوتی است. ما برای رسیدن به هدف، ترکیب قدرتمندی داریم. روهیت در مراسم معرفی پس از بازی گفت: امروز ضربه زدن ما ادامه پیدا نکرد.

هاردیک پاندیا، کاپیتان GT، گفت که کاپیتانی چیزی است که او از غریزه خود حمایت می کند.

«این شعار من بوده است، همیشه در موقعیت‌ها تماس می‌گرفتم. T20 خیلی خنده دار است، یک جفت شش می تواند نظر شما را تغییر دهد. کاپیتانی چیزی است که من از غریزه ام حمایت می کنم. من و آشو پا طرز فکر مشابهی داریم، ما از تماس هایمان پشتیبانی می کنیم و تماس های مشابهی داریم.

امروز ایده بولینگ رشید و نور ساده بود. آنها دوست دارند با گرین و تیم دیوید که بازیکنان بزرگی هستند همگام شوند و به همین دلیل ما می خواستیم به آنها اسپینری ارائه دهیم و به آنها اسپینرهایی ارائه دهیم که خواندن آنها دشوار است.

آبیناو منوهار که برای بازی 21 توپ 42 خود به عنوان بهترین بازیکن مسابقه معرفی شد، گفت که “خوش شانس” است که بخشی از GT است.

“خوشبختم که در این فرنچایز هستم. ما تا زمانی که بخواهیم در جلسات نت اینجا ضربه می زنیم. من خیلی تمرین می کنم و به خاطر آن اعتماد به نفس زیادی دارم. که دارد نتیجه می دهد. من این استعداد را داشته ام که کاسه را به خوبی زمان بندی کنم و از سنین جوانی این کار را انجام می دهم، انجام آن در این سطح مانند یک رویا است.

این برد GT را با 10 امتیاز به مقام دوم رساند اما MI با شش امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام