روی دست یا گردن تست نکنید

از کانسیلر سبک و یک درجه روشن تر از پوستتان استفاده کنید. پنج دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده جذب پوستتان شود. اگر پوست به محض استفاده آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از محصول چرب تری استفاده شود. البته همیشه باید رنگی را انتخاب کنید که نزدیک رنگ پوست شما باشد در غیر این صورت آرایش شما غیر طبیعی به نظر خواهد رسید. کرم پودری برای شما مناسب است که وقتی به خط فک پایین مالیده شود، خط آرایشی بین گردن و صورت به وجود نیاید، هنگام خرید برای تست رنگ کرم پودر باید ۳رنگ نزدیک به رنگ پوستتان را روی خط فک پایین خود بمالید، بعد در نور طبیعی ببینید که آیا هنوز خط آرایشی دیده میشود یا نه؟

برای خرید بهترین کرم پودر در دنیای محصولات آرایشی سراغ برندهای فارماسریز، دبورا، دوسه، گرلن, ژیوانشی، استی لادر، شارم کالر، پوپا، نوبا، کالاس، آمیتیس، بورژوا, بهترین مارک پنکیک و کرم پودر این لی، اریکه بروید. برای اینکه توی خرید اینترنتی کرم پودر به مشکل بر نخورید بهتره قبل از خرید کرمپودر، تناژ رنگی پوست خودتون رو بشناسید و ببینید که توی کدوم رده قرار میگیرید. برای پوشش بیشتر از اسفنج یا پد استفاده کنید.کرم پودر را همه جای پوست شامل ناحیه ی چشم ها محو کنید.

کرمپودری که توسط کمپانی بورژوآ تولید شده با نام «Air Mat» حالت ماتی روی پوست ایجاد میکند و از SPF با درصد 10 را شامل میشود. برعکس محصولات نامرغوب که پس از استفاده پوست را دچار انواع جوش و عوارض دیگر میکنند. در زیر به معرفی سه کرم پودری میپردازیم که از نظر کیفیت عالی هستند و هم از نظر هزینه، تقریبا قیمت خوبی دارند. اغلب ماه های سال اگر این دو رنگ را با هم مخلوط کنید هماهنگی بسیار زیبایی به دست می آید. دو رنگ کرم پودر را همیشه دم دست داشته باشید.

دست رفته در فرآیندهای پیری را ترمیم کند. در اپلیکیشن کمدا تمامی این محصولات را با قیمتهای باورنکردنی پیدا میکنید. لورآل از برندهای معروف و با کیفیت لوازم آرایش و تولید فرانسه است که نیازی به معرفی ندارد و مرغوبیت محصولات لورآل زبانزد خاص و عام است. محصولات با این نوع جلوه نهایی دارای فرمولی بسیار سبک هستند و به زیبایی روی پوست پخش میشوند.