“روی دقت من نسبت به تغییرات کار کرد”

Varun Chakravarthy، پاپاسپینر Kolkata Knight Riders (KKR) معتقد است که به دنبال دقت به جای امتحان «انواع مختلف» به توپ‌زن کمک می‌کند.

این بازیکن 31 ساله با سه ویکت برای 27 ران در چهار اور خود، انتخاب KKR در برد 21 ران آنها مقابل رویال چلنجرز بنگلور بود.

من بیشتر روی دقت خود کار کرده ام تا اینکه روی تغییرات مختلف کار کنم. جنبه دیگری که روی آن کار می کردم، انقلاب روی توپ بود. من با AC Prathiban کار می کردم. چاکروارتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: او مربی من است که در چنای برگشته است، بنابراین قطعاً کارساز بود.

ونکاتش ایر پس از Brendon McCullum در سال 2008 اولین بازیکن KKR است که در IPL یک قرن گلزنی می کند.

هری بروک همچنان بهتر و بهتر و بهتر می شود: ایئوین مورگان

بیش از این، تاکتیک، هر چه آبیشک نایار (کمک مربی KKR) بگوید، همیشه برای من کارساز است. هر دو نقش بسیار خوبی در بازگشت من داشتند.»

چاکروارتی با تماشای ویدیوهای بازی های قبلی مقابل بنگالورو برای این مسابقه آماده شد. او ویکت های مهم گلن ماکسول، ماهیپال لومرور و دینش کارتیک را در اختیار گرفت.

زمانی که مقابل RCB بازی کردم، ویدیوهای مسابقات قبلی را تماشا کردم. من می‌توانستم جنبه‌های فنی بت‌زنان آنها را ببینم، جایی که آنها هدف قرار می‌دهند. من روی آن تمرکز کردم.»

“این یک زمین بسیار چالش برانگیز است. ما برنامه های خودمان را داشتیم. ما مطمئن شدیم که فقط برای کاسه زدن روی این زمین (Chinnaswamy) جلسات جداگانه ای داشته باشیم. امروز نتیجه داد.»

چاکراوارتی با 13 اسکالپ از 8 مسابقه در بین بالاترین ویکت گیران در این فصل IPL سوم است.

“شما باید در هر توپی که می خورید اعتماد به نفس داشته باشید و حتی اگر اعتماد به نفس خود را از دست بدهید، تلاش در بولینگ شما قابل ترجمه نیست.”

چاکراوارتی همچنین از این فرصت استفاده کرد و از سویاش شارما همکار خود که اعداد 2/30 را منتشر کرد، تمجید کرد و گفت که می تواند برای تیم ملی بازی کند.

“سویاش شارما به تیم آمده است و می توانم بگویم که او مردی برای آینده کشور است. او استعداد شگفت انگیزی است. ای کاش او بتواند سطح کریکتی که ما بازی می کنیم را درک کند و بتواند سریع راه خود را به تیم ملی پیگیری کند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام