رینکو تقریباً یک دزدی دیگر را انجام داد زیرا LSG KKR را شکست داد و وارد پلی آف IPL 2023 شد.

رینکو سینگ تقریباً دوباره این کار را انجام داد!

دینامیت جیبی تقریباً معجزه‌ای را که ماه گذشته برای کلکته نایت رایدر در برابر گجرات تایتانز در احمدآباد انجام داده بود، پس از انجام یک حمله همه جانبه علیه غول‌های بزرگ لاکنو در کلکته در روز شنبه انجام داد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: اولین واکنش رضایت است، Krunal Pandya می گوید در حالی که LSG با پیروزی یک ران مقابل KKR وارد مرحله پلی آف می شود

IPL

IPL 2023: LSG KKR را با یک ران در تریلر آخرین توپ شکست داد، وارد مرحله پلی آف شد

رینکو در 9 آوریل در ورزشگاه نارندرا مودی، یاش دیال، بازیکن دست چپ را شکست داد تا KKR را به یکی از به یاد ماندنی ترین پیروزی ها در تاریخ غنی لیگ برتر هند (IPL) برساند. این بار، او با یک «یاش» متفاوت روبرو بود – ضربان‌ساز بازوی راست یاش تاکور – با هدف کسب 21 امتیاز از شش تحویل. و یک بار دیگر در شروع 20 از اعتصاب خارج شد و تنها با یک تک توپ اول به انتهای مهاجم برگشت.

تاکور با زدن دو نقطه در نیمه اول اوور، با زدن دو نقطه در نیمه اول اوور، مطمئن شد که این کار تقریباً غیرممکن است و رینکو برای انجام یک دزدی دیگر نیاز به شکستن سه ضربه متوالی دارد. Rinku دو ماکزیمم را جمع آوری کرد، فقط برای اینکه آنها با یک چهار که از طریق درایو از ناحیه پوشش اضافی خارج می شد از هم جدا شوند.

این بازیکن چپ دست، در بازی مقابل تیمی که در ایالت اوتار پرادش مستقر است، با 67 شکست از 33 تحویل شکست ناپذیر باقی ماند – بالاترین امتیاز او در IPL و همچنین یکی از بهترین ضربه های دوران حرفه ای اش.

بخوانید | هنگامی که LSG وارد مرحله پلی آف می شود، اولین واکنش رضایت است

اما زمانی که نایت رایدرز بار دیگر شروع‌های خوبی را پشت سر گذاشت و عملکردی بسیار پایین‌تر از آن داشت که مشخصه مبارزات انتخاباتی آن‌ها بوده است، تنها کارهای زیادی می‌توانست انجام دهد تا تقریباً به تنهایی یک برد را برای تیمش نجات دهد. فصل شانزدهم لیگ، جایی که آنها در رده هفتم جدول 10 تیمی به پایان می رسند.

پوران به نجات

عملکرد لاکنو در آخرین بازی فصل در باغ‌های ادن تفاوت چندانی با آنچه که در پیروزی نزدیک به هندی‌های بمبئی در خانه در اوایل این هفته داشتند، نداشت.

LSG پس از دعوت شدن توسط کاپیتان حریف به ضرب خفاش شروع کرد. تصمیم برای بازگرداندن کاران شارما به ترکیب به سختی سودی به همراه داشت، زیرا او اولین کسی بود که ترک کرد و تسلیم یک تحویل کوتاه از هارشیت رانا شد.

باز کن کوینتون د کاک برای مدت کوتاهی سعی کرد اینینگ ها را با یک شراکت محکم در ویکت دوم با پراک مانکاد به ارزش 41 احیا کند، فقط برای وایبهاو آرورا که در اور هفتم دو بار ضربه زد، مانکاد را حذف کرد و مارکوس استوینیس استرالیایی را در همان اوور، دومی، دو بار زد. حرکت برای یک اردک دو توپ.

پس از آن کلکته لاکنو را روی تشک قرار داد که سونیل نارین و وارون چاکروارتی به ترتیب کاپیتان کرونال پاندیا و د کوک را حذف کردند و کمی بعد از نیمه راه آنها را به 5/73 کاهش دادند.

وایبهاو آرورا، دریانورد نایت رایدرهای کلکته، پس از اخراج مارکوس استینیس، بازیکن همه کاره لاکنو سوپر جاینتز در طول مسابقه 68 IPL 2023 در کلکته، جشن می گیرد. ورزشی

با وجود راهپیمایی به سوی گودال، ورود نیکلاس پوران به محل چین، کمپ LSG را با امید و مطمئن القا می کرد. یکی از بهترین فصل های او در لیگ برتر بوده است.

چاکروارتی دی کوک را در شروع اوور یازدهم حذف کرد. پوران به نقطه چین رسید و در سه تحویل اول خود به چهار، چهار و شش رفت تا خود را در مرکز اعلام کند و فورا چاکراوارتی و نایت رایدرها را به عقب براند.

پوران پشتیبانی ایده آلی را در آیوش بادونی پیدا کرد، که اگر آنها از چوب حریف ارشد خود خارج نمی شدند، چهار و شش ها را پر می کرد، زیرا آنها یک شراکت تعیین کننده مسابقه به ارزش 74 را برای ویکت ششم دوختند. سپس هر دو باتر در فاصله چند تحویل از یکدیگر حرکت می‌کردند و پوران درست پس از اینکه نیم قرن دوم فصل خود را با شش شش‌های پشت سر هم به پایان رساند، از بین می‌رفت. با این حال، ضربه او باعث شد که لاکنو در فاصله 180 علامتی قرار بگیرد.

کلکته دوباره فرو ریخت

تنها راهی که KKR می‌توانست از نظر ریاضی برای پلی آف IPL 2023 زنده بماند، عبور از نرخ خالص دوندگی (NRR) راجستان رویالز بود و امیدوار بود که نتایج دیگر یکشنبه نیز به نتیجه برسد. برای اینکه این اتفاق بیفتد، کلکته مجبور شد وظیفه غیرمحتمل تعقیب هدف 177 دویدن را در کمی کمتر از 9 اور انجام دهد.

با این حال، جیسون روی و ونکاتش ایر، بازکنان کلکته، زمانی که محسن خان و نوین الحق را در سراسر پارک شکستند و 30 دوش در دو اور اول را به دست آوردند، به نظر می رسید آن هدف عجیب و غریب را در ذهن داشتند. این زوج بدون از دست دادن یک ویکت، 59 ران در پنج اور جمع آوری کردند، و با وجود اینکه آییر در 24 بازی پاورپلی ماقبل آخر را ترک کرد، بازکننده ها به کلکته پایه محکمی داده بودند تا کمپین خود را با پیروزی در خانه به پایان برساند. .

متأسفانه برای آنها و لژیون هواداران KKR در Eden، تیم تحت رهبری Nitish Rana یک بار دیگر به دلیل دور انداختن یک شروع خوب مقصر بودند. نیتیش موفق شد یک مرز را قبل از اینکه توسط یک گوگلی از راوی بیشنوی روباه بخورد که به نظر می رسید روی او متوقف شده بود، جمع کند، آن را به سمت پوشش اضافی برای یک نشسته برگرداند و در نتیجه صدمین ویکت T20 خود را به پا اسپینر جوان داد.

پس از آن که کرونال پس از زمین زدن در امتداد وسط، با پایین ماندن توپ، شکست دادن دفاع روی و برخورد با چوب، ضربه بدنی به امیدهای کلکته وارد کرد، و این مرد انگلیسی خوش اندام را که تا آن مرحله یک بازیکن بود، فرستاد. تهدید بزرگ، بازگشت به کلبه برای 45.

کلکته از جمع آوری 59 در 5 اور اول خود، تنها 49 اور را در 9 اور بعدی خود برای از دست دادن چهار ویکت جمع آوری کرد. در این مرحله بود که نایت رایدرها اجازه دادند بازی با وجود شروع محکم بازی از چنگ آنها خارج شود تا لاکنو دست برتر را داشته باشد و بدون وابستگی به نتایج یکشنبه، موقعیت خود را در جمع چهار تیم برتر محصور کند.

در عکس‌ها: LSG در تریلر آخرین توپ، KKR را با یک دویدن شکست داد، وارد مرحله پلی‌آف شوید

آندره راسل با شکست دادن بیشنوی – پرتاب کننده برجسته از هر دو طرف در بازی – برای یک بازی متوالی 6 بار امیدی به او داد، فقط برای اینکه او در تحویل بعدی، بی‌شکل خود را صاف کند. شاردول تاکور و سونیل نارین، که هر دوی آنها بیش از حد قادر به زدن چند شش توپ در مدت زمان کوتاهی هستند، در اور هجدهم به میدان رفتند و وظیفه رینکو 41 را واگذار کردند تا 12 توپ آخر را با سه ویکت در دست به دست آورد.

اینکه رینکو توانست لاکنو را بترساند و حاشیه شکست را تنها به یک ران کاهش دهد، نشان دهنده عملکرد کلاسی اوست و اینکه چرا او در این فصل در مورد انتخاب هند بیش از یک مورد محکم برای خود ساخته است.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام