زنده ، نیوزیلند و غرب هند ، آزمون اول در همیلتون ، امتیاز کامل کریکت

بین زبانه ها جابجا شوید تا بین تفسیر توپ به توپ و کارت امتیازی زنده جابجا شوید

پیش نمایش: وست ایندی ها در آستانه اولین آزمون در همیلتون در روز چهارشنبه در نیوزلند بدون کووید از آزادی برای حضور در بازار لذت بردند ، اما گفتند که با شروع بازی فشارها کاملاً متمرکز است.

ماه ها می گذرد که هر دو طرف کریکت توپ قرمز بازی می کنند و با آخرین آزمایش نیوزلند مقابل هند در ماه فوریه ، احتمال زنگ زدگی را باقی می گذارند. هند غربی فقط سه آزمایش انجام داده است ، در ماه ژوئیه برابر انگلیس.

جیسون هولدر ، کاپیتان West Indies گفت که تیم تست او برای بازی افتتاحیه روز پنجشنبه شباهت زیادی به تیم Twenty20 نداشت که در هفته گذشته توسط نیوزلند با نتیجه 2-0 شلاق خورد ، و در حالی که آخرین بار طولانی ترین قالب را داشتند ، 240 تیم را خرد کرد. سه سال پیش در همیلتون

کاپیتان وست ایندیز ، جیسون هولدر و کاپیتان نیوزیلندی ، کین ویلیامسون ، با جایزه سری تست.  تصویر: گرفتن صفحه از فیلم @ windiescricket

کاپیتان وست ایندیز ، جیسون هولدر و کاپیتان نیوزیلندی ، کین ویلیامسون ، با جایزه سری تست. تصویر: گرفتن صفحه از فیلم @ windiescricket

هولدر در حالی كه وست هند هند روز سه شنبه در فاصله 15 متری از ویكت تست بسیار سبز تمرین كرد ، گفت: “ما از آن زمان تاكنون موفقیت های خوبی کسب كرده ایم ، بنابراین من فكر می كنم كه هدف ما این است كه فقط به عنوان یك جانبی ادامه دهیم.”

“ما برنامه های خود را بدست آورده ایم ، و فقط این است که باید اجرا کنیم. جایی که در گذشته سقوط کرده ایم ، اعدام است.”

این گردشگران ابراز خرسندی کردند که سرانجام توانستند از زندگی حبابی که در بیشتر 5 ماه گذشته بسیاری از آنها را محدود کرده است ، به دلیل همه گیری در انگلیس و سپس دبی ، که میزبان لیگ برتر هند بود ، فرار کنند.

هولدر در حالی که توضیح می داد قبل از ازدحام جمعیت می تواند در نیوزیلند بیرون برود و کریکت بازی کند ، گفت: “این مثل این است که یک بچه برای اولین بار به یک زمین بازی بدود.”

“شاداب کننده است. من فرصتی پیدا کردم که مقداری گلف بازی کنم ، این فرصت را پیدا کردم که در یک رستوران بنشینم که چهار یا پنج ماه است که آن را انجام نداده ام ، بنابراین کمی سرد و آرام هستم.”

یانگ بدشانس برای اولین بار

نیوزیلند در صورت جابجایی دو تست مقابل غرب هند و دو تست بعدی مقابل پاکستان ، این شانس را دارد که به فینال مسابقات جهانی آزمون راه یابد.

اما کاپیتان کین ویلیامسون به دنبال این نبود که پس از یک رژیم غذایی در ماههای اخیر کریکت Twenty20 ، دوباره به حالت تست برود.

وی گفت: “شما سعی می كنید با بازی خود به تجربیات گذشته برگردید و مسائل را محدود كنید. بدیهی است كه بازی توپ قرمز با فرمت توپ سفید كاملاً متفاوت است و بدون تردید چالش های خود را دارد.”

“این قادر است تا حدی آن را از بین ببرد و بر آنچه که بهترین شانس را برای بازی رقابتی و بهترین حالت را دارد ، تمرکز کند ، به جای اینکه از خود سبقت بگیرید و به جایی که ممکن است در نردبان باشید فکر کنید. “

هیچ یک از طرفین آماده نبود که 11 بازیکن خود را قبل از دیدن وضعیت زمین در صبح روز پنجشنبه ذکر کند ، اما ویلیامسون تأیید کرد که تیم حریف ویکتینگ BJ Watling به دلیل کشیدگی همسترینگ بازی نخواهد کرد.

ویل یانگ جایگزین وی شده است که در اولین آزمون آزمایشی خود ، تام بلوندل ، رئیس افتتاحیه کنونی که فرمان را برای تصدی وظایف نگهداری می کند ، بازی را آغاز خواهد کرد.

یانگ بد بخت سال گذشته قبل از لغو آزمون پس از حمله به مسجد کریستچرچ اولین بازی خود را در برابر بنگلادش انجام داد.

سه ماه بعد او پس از مصدومیت از ناحیه کتف در حین تمرین از حضور در جام جهانی بازماند.

هر دو تیم در آستانه آزمون تأیید کردند که به زانو در حمایت از جنبش Black Lives Matter ادامه خواهند داد ، همانطور که قبل از شروع مسابقات Twenty20 در هفته گذشته این کار را انجام دادند.

تیم نیوزلند: کین ویلیامسون (کاپیتان) ، تام بلوندل ، ترنت بولت ، کالین دی گراندوم ، کایل جمیسون ، تام لاتهام ، هنری نیکلز ، آژاز پاتل ، تیم ساوته ، راس تیلور ، نیل واگنر ، بی جی واتلینگ ، ویل یانگ

تیم های West Indies: جیسون هولدر (کاپیتان) ، جرمین بلک وود ، کرایگ براتوایت ، دارن براوو ، شمره بروکس ، جان کمپبل ، رستون چیس ، رحکیم کورن وال ، شین داوریچ ، شانون گابریل ، شیمرون هتمایر ، دارنده چمار ، الزاری جوزف ، کمو پل ، کمار روچ

با ورودی های AFP.