زک ادی از کانادا از درفت NBA کناره گیری کرد و برای فصل بزرگسالان به پوردو بازگشت

زک ادی، بازیکن تورنتو، تصمیم گرفت که به جای ماندن در درفت NBA، بازگشت به پوردو را مناسب بداند.

تریستن نیوتن، گارد هفت فوتی Edey و گارد UConn از جمله نام‌های برجسته‌ای بودند که اعلام کردند از پیش‌نویس در روز چهارشنبه، آخرین مهلت NCAA برای بازیکنانی که اعلام کرده‌اند به‌عنوان ورودی اولیه اعلام کرده‌اند، کنار کشیده‌اند و واجد شرایط بودن دانشگاه خود را حفظ می‌کنند.

تصمیم ادی چهارشنبه شب، در پست‌های رسانه‌های اجتماعی از سوی مرکز و بویلر میکرز گرفته شد که رتبه اول مسابقات NCAA را پشت سر ادی، بازیکن ملی مردان آسوشیتدپرس کسب کرد.

ادی میانگین 22.3 امتیاز، 12.9 ریباند، 2.1 بلاک و 1.5 پاس منجر به گل را به دست آورد و 60.7 درصد از زمین شوت زد. حضور او به تنهایی به پوردو کمک می کند تا عاملی در مسابقه ده بزرگ باشد.

نیوتن (10.1 امتیاز، 4.7 پاس منجر به گل، 4.5 ریباند) پس از اینکه یکی از چهار هاسکی بود که پس از دویدن به پنجمین قهرمانی ملی UConn در اوایل آوریل برای درفت اعلام کردند، بازگشت.

او با 10 ریباند در پیروزی مقابل سن دیگو استیت در بازی قهرمانی، 19 امتیاز به دست آورد.

سایرین عبارتند از: آداما سانوگو، بازیکن برتر فینال چهار، جردن هاوکینز وینگر و گارد همه کاره آندره جکسون جونیور سانوگو (17.8 امتیاز) و هاوکینز (16.3) آشکارا اعلام کرده اند که درها را به روی حرفه دانشگاهی خود بسته اند، در حالی که سخنگوی تیم، فیل چاردیس. چهارشنبه شب گفت که جکسون (6.1 امتیاز، 5.8 ریباند، 4.6 پاس منجر به گل) در درافت باقی خواهد ماند.

هاسکی ها برای سال آینده دارای 247 ورزش در کلاس استخدامی شماره 3 هستند تا فهرستی را که توسط استفون کسل، گارد تمام آمریکایی مک دونالد هدایت می شود، دوباره جمع آوری کنند.

مهلت خروج NBA 12 ژوئن است، اما در مورد بازگشت بازیکنان کالج به مدرسه به دلیل جدول زمانی قبلی NCAA برای حفظ واجد شرایط بودن بازی، بحث برانگیز است.