زینت امان بازیگر کهنه کار فاش می کند: “من به شدت فیلم Jubilee را تماشا کردم، شگفت انگیز بود”

زینت امان، بازیگر پیشکسوت سینما، در گفت‌وگوی صمیمانه با ذاکر خان کمدین، به دوران طلایی سینمای هند سفر کرد. در نمایش او، کیون کی کیون نهین این دو در مورد دنیای سینما به طور کلی بحث کردند، از جمله فیلم کلاسیک مغول اعظم، فوق ستاره ای که در دهه 1950 تجربه شد، و سریال پرایم ویدئو که اخیراً منتشر شده است، قصیده ای از دنیای باشکوه سینما توسط ویکرامادیتیا موتوانه. در حالی که این سریال نقدهای تحسین برانگیزی از منتقدان، مخاطبان و اهالی شهر دریافت کرده است، سالگرد طرفدار دیگری در زینت امان پیدا کرده است.

در طول مصاحبه، این بازیگر اعتراف کرد که او «دیدگاه می‌کرد سالگردو شگفت‌انگیز بود، و از ساخت جهان خیره‌کننده هیجان زده شد. او همچنین دیده می‌شود که بر روی شباهت‌های آشکار صنعت که در این سریال به نمایش گذاشته شده است، جوش می‌زند. این بازیگر گفت: «شباهت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانم (در نمایش) که در آن زمان اتفاق می‌افتاد، ببینم. یکی از این نمونه ها، پس زمینه متحرک در برابر یک سوژه ساکن است. شما در ماشین جلوی صفحه نشسته اید و پس زمینه پشت سر شما حرکت می کند! اکنون همه اینها با VFX جایگزین شده است.

صحبت بیشتر در مورد سالگرد، این بازیگر از بازیگران با استعداد استثنایی تمجید کرد. تصویرهای واقع گرایانه او را به زمان بازگرداند و به روزهای خودش که به عنوان بازیگر کار می کرد، جایی که می توانست با مبارزات نیلوفر و سومیترا دیوی ارتباط برقرار کند، و همچنین برای ستاره شدن دیوانه وار با هزاران طرفدار که گرد هم آمده بودند تا نگاهی اجمالی به سوپراستارها داشته باشند، تضمین کند. در روزها این گپ صریح همچنین شامل شایعات سال گذشته، تجربیات آغازین و داستان های درونی شروع زینت امان به سینمای هندی بود.

این درام ده قسمتی نقدهای تحسین برانگیزی از سوی منتقدان و بینندگان دریافت کرده است، کسانی که عاشق شخصیت های سریال، تخم مرغ های عید پاک، ارجاعات دهه 1950 و نگاه داخلی که به ندرت پیش از این به نمایش بیز نوپا سینمای هندی دیده شده اند، هستند. Jubilee به کارگردانی Vikramaditya Motwane و خلق شده توسط Soumik Sen و Vikramaditya Motwane توسط Andolan Films با همکاری Reliance Entertainment و Phantom Studios تولید شده است. این مجموعه توسط گروهی ستاره‌ای هدایت می‌شود که شامل پروسنجیت چاترجی، آدیتی رائو هیدری، آپارشاکتی خورانا، وامیکا گابی، سیدانت گوپتا، ناندیش ساندو و رام کاپور در نقش‌های محوری است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام