سادیو مانه برای صعود سنگال به فینال جام ملت های آفریقا 2021 گلزنی کرد

این دو پیروزی باعث شد سنگال که در حال حاضر در رده بالاترین تیم ملی آفریقا قرار دارد ، از چهار مسابقه در گروه I به حداکثر 12 امتیاز برسد و آنها با دو مسابقه صعود کردند.

سادیو مانه برای صعود سنگال به فینال جام ملت های آفریقا 2021 گلزنی کرد

تصویر پرونده سادیو مانه مهاجم سنگال. خبرگزاری فرانسه

ژوهانسبورگ: ستاره لیورپول سادیو مانه در حالی که سنگال روز یکشنبه در گینه بیسائو یک بر صفر پیروز شد گلزنی کرد تا پس از میزبان کامرون به دومین بازی مقدماتی فینال جام ملت های آفریقا 2021 تبدیل شود.

بهترین بازیکن سال فوتبال آفریقا در دقیقه 82 با کارت قرمز خورخه ‘بورا نوگیرا’ در نیمه دوم در بیسائو ، مقابل بازیکنان حریف به 10 نفر کاهش یافت.

پنج روز به یاد ماندنی برای مانه سپری شده است ، که چهارشنبه گذشته سنگال با نتیجه 2-0 سنگین گینه-بیسائو را شکست داد و گل اول را ایجاد کرد.

این دو پیروزی باعث شد سنگال که در حال حاضر در رده بالاترین تیم ملی آفریقا قرار دارد ، از چهار مسابقه در گروه I به حداکثر 12 امتیاز برسد و آنها با دو مسابقه صعود کردند.

سنگال برنامه خود را از 22 تا 30 مارس با سفر به كنگو برازاویل و میزبانی eSwatini به پایان می رساند ، و یورگن كلوپ ، مدیر لیورپول احتمالاً استراحت به مانه را درخواست خواهد كرد.

کنگو شش امتیاز دارد ، گینه بیسائو سه امتیاز و eSwatini هیچ یک در تلاش برای صعود با نایب قهرمان 2002 و 2019 سنگال هستند.

یک پیروزی برای کنگوئی در eSwatini در روز دوشنبه آنها را در موقعیت قطبی قرار می دهد تا پس از غیبت در مسابقات 2019 مصر به فینال برسند.

یکی دیگر از ستاره های لیورپول که گلزنی کرد ، نبی کیتا ، هافبک گینه بود ، اما احمت آبدارامان درست قبل از نیمه وقت برای چاد تساوی کرد ، که برای کسب اولین امتیاز خود یک تساوی 1-1 گروه A را در ناژامنا مجبور کرد.

گینه با هشت امتیاز از چهار مسابقه در رده اول جدول قرار دارد ، اما مالی می تواند با پیروزی در نامیبیا سه شنبه آنها را پشت سر بگذارد.

کومورها به یک امتیاز نیاز دارند

کومورها ، یک کشور جزیره ای در سواحل موزامبیک با 875000 نفر جمعیت ، پس از پیروزی 2-1 در خانه مقابل کنیا ، برای اولین بار در یک نقطه از مرحله نهایی قرار گرفتند.

بن مستقر در صربستان – نام کامل ال فردو محمد بن نابوهانه – کاموران را پیش انداخت و کلیف نیاکیا قبل از نیمه وقت به تساوی رسید.

فائز ماتور ، مهاجم لیگ دسته 2 فرانسه ، چهار دقیقه از نیمه دوم برای دومین بار تیم میزبان را پیش برد تا گل پیروز مسابقه را ثابت کند.

کومورها با داشتن یک رکورد شکست ناپذیر در گروه G ، هشت امتیاز دارند ، رکورد هفت بار قهرمان آفریقا مصر 5 ، کنیا 3 و توگو یک امتیاز.

توگو با راهنمایی سرمربی مشهور فرانسوی ، کلود لو روی ، سه شنبه میزبان مصر در لومه است و باید پیروز شود تا شانس قهرمانی در دو تیم برتر و صعود به مسابقات 24 کشور را داشته باشد.

در همین حال ، بوروندی با پیروزی 3-1 مقابل موریتانی در بوجومبورا ، گروه E را کاملا باز کرد و سعید نتیبازونکیزا در اوایل هر نیمه برای پرستوها گلزنی کرد.

مراکش در رده نخست جدول است و احتمالاً در آنجا باقی خواهد ماند ، اما تنها دو امتیاز موریتانی (5) ، بوروندی (4) و جمهوری آفریقای مرکزی (3) را در یک رقابت جذاب برای مقام دوم از هم جدا می کند.

جمهوری آفریقای مرکزی روز سه شنبه میزبان مراکش است اما از برتری خانگی لذت نخواهد برد زیرا این مسابقه به دلایل امنیتی از بانگی به بندر کامرون منتقل شده است.

مقدماتی مسابقه 4 روز دوشنبه با هشت مسابقه ادامه دارد ، یکی از آنها دارنده عنوان قهرمانی جام ملت ها الجزایر است که هنگام بازی با زیمبابوه در هراره از یک رکورد بدون شکست 21 بازی دفاع می کنند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.