ساراندیپ سینگ: KS Bharat مقابل ایشان کیشان در فینال WTC یازدهم بدون فکر

ساراندیپ سینگ، منتخب سابق هند معتقد است که انتخاب KS Bharat به جای ایشان کیشان به عنوان دروازه بان فینال مسابقات جهانی تست (WTC) در برابر استرالیا، کار بیهوده ای است.

سینگ همچنین اشاره کرد که اومش یاداو را به جای شاردول تاکور در یازده بازی انتخاب می کند.

کیشان که هنوز تست بازی نکرده است، در غیاب ریشابه پنت مصدوم می تواند ایکس فاکتور باشد، اما ساراندیپ معتقد است که بهارات ویکت بان اصلی خواهد بود.

مقالات مرتبط

WTC

فینال WTC: ریکی پونتینگ احساس می کند که ایشان کیشان می تواند ایکس فاکتور برای هند باشد، چت با ویرات کوهلی فاش می کند

WTC

فینال WTC 2023: جاش هزلوود استرالیایی بولینگ را با سرعت کامل قبل از “آزمون نهایی” فاش کرد

«قطعاً KS بهارات. او یک ویکت بان مناسب مسابقه تست است و دیدیم که مقابل استرالیا در خانه، او به خوبی حفظ کرد. ساراندیپ روز چهارشنبه به PTI گفت: او مدتی است که در آنجا حضور داشته است و باید این فرصت را پیدا کند.

بخوانید | پونتینگ ترکیب IND-AUS XI خود را با روهیت به عنوان کاپیتان انتخاب می کند

از 7 ژوئن، فینال WTC در Oval لندن برگزار خواهد شد. اسپینر سابق هند گفت که زمان کیشان فرا خواهد رسید.

«ایشان بازکننده است. نمی گویم او قادر به بازی تست نیست. او یکی از بازیکنان آینده است اما در کریکت اورهای محدود باز می شود. در شماره شش اوضاع متفاوت خواهد بود.

او استدلال کرد: “بله او به سختی از توپ اول می رود، که می تواند در انگلیس نتیجه معکوس داشته باشد، اما بهارات همچنین می تواند به خوبی ضربه بزند و همچنین شوت بزند.”

سرعت اضافی اومش و مهارت‌های قدیمی توپ برای او مفید خواهد بود.

تیم هند باید بین Umesh Yadav و Shardul Thakur به عنوان سومین گزینه بولینگ سریع یکی را انتخاب کند و محمد شامی و محمد سراج که در مسابقات IPL اخیراً در آتش بودند، حجم کار را تقسیم خواهند کرد.

ساراندیپ گفت: “من اومش را جلوتر از شاردول انتخاب می کنم، زیرا او سرعت بیشتری دارد و می تواند توپ قدیمی را برگرداند، او می تواند در آن مسیر بیضی بسیار مفید باشد.”

او گفت: “همه بازیکنان هند در شرایط خوبی قرار دارند تا در یک بازی یکباره حضور داشته باشند و این نویدبخش خوبی برای تیم است.”

من هیچ نگرانی در رابطه با ضربه زدن یا بولینگ به فینال نمی بینم. همه آنها در فرم هستند.

بخوانید | جایی برای گیل، پوجارا در ترکیب ترکیبی راوی شاستری وجود ندارد

بله، شرایط مانند همیشه در انگلستان چالش برانگیز خواهد بود و آنها از T20s به حالت تست تغییر خواهند کرد. آب و هوا می تواند به صورت روزانه تغییر کند و هند باید خود را وفق دهد.

رویارویی با بولرهایی مانند (میچل) استارک، (پت) کامینز و (جاش) هزلوود یک چالش بزرگ است، اما ما یک حمله ضربتی در سطح جهانی داریم.

شوبمن تنها کسی است که در انگلیس زیاد بازی نکرده است اما در فرم زندگی خود است و باید کارهای بزرگی در آنجا انجام دهد. سریال تاریخی در استرالیا در سال 2021.

“پیسرهای استرالیایی آنقدرها توپ را تکان نمی دهند”

پیسرهای استرالیایی به بولینگ با طول های سخت عادت دارند و آنقدر توپ را تکان نمی دهند که سریع ها یا انگلیسی ها و ساراندیپ فکر می کنند که به نفع هند خواهد بود.

“توپ باید ابتدا تاب بخورد. بیشتر ضربان‌داران استرالیایی، قدرت آنها ضربه زدن به طول است. آنها کسانی نیستند که توپ را زیاد تکان دهند.»

خشکسالی جام ICC باید با پیروزی WTC پایان یابد. هند از سال 2013 تاکنون موفق به کسب جام ICC نشده است، علیرغم اینکه به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها در مسابقات جهانی معرفی می‌شود.

ساراندیپ گفت که فینال‌های بزرگ تماماً در مورد کنترل فشار هستند و امیدوار است که هند روز بدی مانند جام جهانی T20 سال گذشته یا نیمه نهایی جام جهانی 2019 ODI مقابل نیوزلند نداشته باشد.

اگر می‌بینید که حتی در جام جهانی 2019 اکثر بازی‌ها را بردیم و در نیمه‌نهایی مورد علاقه بودیم و باران می‌آید، بازی به روز رزرو کشیده می‌شود و ما بازی را باختیم.

او افزود: «اگر درباره دو سال گذشته صحبت کنید، بله، ما به شدت به پاکستان و انگلیس باختیم، اما اوضاع (در WTC) تغییر خواهد کرد.

با ورودی های PTI

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام