‘سال آینده ما باید این کار را انجام دهیم’: نیمار تمایل به اتحاد دوباره با لیونل مسی دارد

نیمار قبل از اینکه در سال 2017 با 222 میلیون یورو (264 میلیون دلار) رکورد جهانی را به پایتخت فرانسه برساند ، چهار فصل موفق را در کنار لیونل مسی در بارسلونا تجربه کرد.

'سال آینده ما باید این کار را انجام دهیم': نیمار تمایل به اتحاد دوباره با لیونل مسی دارد

نیمار قبل از انتقال به پاری سن ژرمن در چهار فصل موفق در کنار لیونل مسی در بارسلونا لذت برد. خبرگزاری فرانسه

نیمار روز چهارشنبه بمب را پرتاب کرد در حالی که با فاش کردن تمایل خود برای پیوستن به لیونل مسی در فصل آینده ، دو بار برای پاری سن ژرمن در پیروزی 3-1 لیگ قهرمانان مقابل منچستر یونایتد گل زد.

این بازیکن برزیلی چهار فصل موفق را در کنار شش بار برنده توپ طلا در بارسلونا تجربه کرد تا اینکه در سال 2017 با 222 میلیون یورو رکورد جهانی (264 میلیون دلار) به پایتخت فرانسه رفت.

نیمار که قراردادش در پاری سن ژرمن تا سال 2022 ادامه دارد ، به ESPN گفت: “این چیزی است که من بیشتر از همه می خواهم ، تا دوباره از بودن در کنار او در زمین لذت ببرم.”

“من می خواهم مطمئناً با او بازی کنم ، سال آینده ما باید این کار را انجام دهیم.”

نیمار به شدت در پی بازگشت به بارسلونا در سال 2019 بود ، اما غول کاتالان قادر به تأمین پیشنهاد قابل قبول PSG نبود.

بارسا مجبور شده است در این فصل با کاهش 122 میلیون یورویی حقوق بازیکنان موافقت کند تا خنثی سازی مالی ناشی از ویروس کرونا همه گیر است و بعید است در موقعیتی باشد که نیمار را سال آینده بازگرداند.

در عوض ، این مسی است که می تواند در حال حرکت باشد زیرا آرژانتینی در پایان فصل از قرارداد خارج است و علنا ​​ابراز تمایل کرد که در ماه اوت جدا شود.

سپس جوزپ ماریا بارتومئو ، رئیس بارسا ، مسی را از آخرین سال معامله خود در نیوکمپ آزاد نمی کند ، اما از آن زمان بارتومئو با انتخابات ریاست جمهوری جدید استعفا کرد.

منچسترسیتی اوایل سال جاری مورد علاقه مسی برای به خدمت گرفتن مسی بود ، اما PSG می تواند گزینه ای برای بازیکنی باشد که در پایان این فصل 34 ساله خواهد شد.

نیمار به شوخی گفت: “او می تواند در پست من بازی کند ، مشکلی ندارد.” “منو ببر بیرون.”

همکاری نیمار با کیلیان امباپه هنوز اولین قهرمانی PSG در لیگ قهرمانان اروپا نیست ، اما قهرمانان فرانسه پس از پیروزی حیاتی در منچستر باید در مرحله حذفی این فصل شوت دیگری داشته باشند.

مردان توماس توخل اکنون با یك بازی در گروه H در یونایتد و RB لایپزیگ قرار دارند.

اما پی اس جی در صندلی رانندگی قرار دارد زیرا هفته آینده میزبان استامبول باسک شهیر حذف شده است ، در حالی که یونایتد برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی به آلمان نیاز دارد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.