سال کوتاه در تور PGA ، عکسهایی به یادماندنی توسط هر باشگاهی در کیف ایجاد می کند

یک رانندگی بزرگ اولین کالن را به کالین موریکاوا داد. یک ضربه محکم و ناگهانی اولین پیروزی را به ویکتور هوولند داد. و یک اتوی بزرگ – در مورد Bryson DeChambeau ، یک اتوی واقعاً بزرگ – به بازیکنان این امکان را می داد تا رویکردی غیر متعارف به بازی را در نظر بگیرند.

سال کوتاه در تور PGA ، عکسهایی به یادماندنی توسط هر باشگاهی در کیف ایجاد می کند

تصویر پرونده داستین جانسون. خبرگزاری فرانسه

حتی در یک سال کوتاه توسط کووید -19 همه گیر ، هیچ کمبودی از عکسهای به یاد ماندنی وجود ندارد که بتواند سالی مانند هر سال دیگر در تور PGA شکل بگیرد.

یک رانندگی بزرگ اولین کالن را به کالین موریکاوا داد. یک ضربه محکم و ناگهانی اولین پیروزی را به ویکتور هوولند داد. و یک اتوی بزرگ – در مورد Bryson DeChambeau ، یک اتوی واقعاً بزرگ – به بازیکنان اجازه می داد رویکردی غیر متعارف به بازی در نظر بگیرند.

آنچه در زیر می آید عکسهایی از هر باشگاه در کیسه است – چند مورد بیشتر از 14 ، بنابراین فکر کنید که کیسه آرنولد پالمر هنگام تیراندازی در Bay Hill – برای بررسی 2020 در PGA Tour.

راننده

موریکاوا هیچگاه قصد نداشت در مسابقات دور مسابقات قهرمانی PGA در پارکینگ شانزدهم در پارکینگ هاردینگ پارک سبزها را براند. این گل برای برتری روز یکشنبه ، بهترین بازی او در سوراخ 294 حیاط و بهترین شوت در دوران جوان او بود. در پرواز بسیار عالی بود ، هاپ مناسب گرفت و تا 7 فوت نورد کرد. او عقاب ساخت ، 64 گلوله زد و دو برنده شد.

3-چوب

هیدکی ماتسویاما در حالی که به سوراخ آخر دور ابتدای مسابقات قهرمانی بازیکنان آمد ، شروع خوبی داشت. او 3 چوب را به 25 فوت رساند و عقاب عقاب را ساخت و به او 9 زیر 63 داد تا رکورد دوره را در TPC Sawgrass به اشتراک بگذارد. این آخرین تشویق بزرگ برای آینده ای قابل پیش بینی بود. همه گیری روز بعد گلف را به مدت سه ماه تعطیل کرد.

5-چوب

سرجیو گارسیا بیش از سه سال بدون پیروزی در تور PGA نرفته بود و برای اولین بار از سال 2011 از 50 بهترین بازیکن جهان سقوط کرده بود. -چوب در par-5 14. به سختی سنگر را پاک می کرد ، از یقه بیرون می زد و برای عقاب و سهم سرب به 4 فوت می رسید. او با پیروزی در سوراخ آخر به پیروزی رسید.

2-HYBRID

مارک هوبارد اولین قهرمانی خود را در مسابقات قهرمانی در هاردینگ پارک انجام داد و بخشی از آن را در مسابقات قهرمانی PGA به دلیل یک شوت انجام داد. همانطور که روز جمعه را چرخاند ، او به داخل پناهگاهی در سوراخ نهم 515 متری ، 4 پارچه رفت که سخت ترین مسیر این مسیر است. با استفاده از 2 هیبریدی او ، گلوله به رنگ سبز رسید و برای عقاب 20 فوت درون فنجان غلتید. با توجه به اینکه نهم از پاراگراف 5 تبدیل شده است ، مانند یک آلباتروس احساس می شود. به عنوان پاورقی ، از آن زمان هوبارد 2-هیبریدی را با یک 5 چوب عوض کرده است ، “بنابراین آن بالا رفت.”

3-آهن

داستین جانسون قبلاً The Northern Trust برنده شده بود. وقتی بازی از طوفان صاعقه از سر گرفته شد ، تنها چیزی که باقی مانده بود این بود که آیا لوئی اوستهویزن می تواند پرنده 5-هجدهم را پرنده کند. این باعث می شود او از شماره 99 جام FedEx به شماره 70 برسد و به او اجازه دهد در فصل بعد پیشرفت کند. Oosthuizen 3 آهن داشت. او به دلیل تاریکی به سختی می دید. او آنرا از روی خطر و روی سبز حفاری کرد تا یک مرغ پرنده دو پوته راه اندازی کند.

4-آهن

DeChambeau نیازی نیست که راننده را از بند باز کند تا نشان دهد چه مقدار سرعت ، قدرت و مسافت را اضافه کرده است. در دور آخر بیمارستان های Shriners for Children Open در لاس وگاس ، او به سوراخ پانزدهم TPC Summerlin رسید. این مساحت 4 متر در 300 متری قابل دسترسی بود. DeChambeau شلیک توپ خود را به 12 فوت رسید – با 4 آهن – و عقاب درست کرد

5-آهن

نقطه عطف کارشناسی ارشد در نه شنبه مقابل ظاهر شد. داستین جانسون بخشی از یک کراوات پنج طرفه بود که به آخر هفته می رسد ، وقتی که او یک سوراخ دوم 5 عقب را برای عقاب به 5 آهن تا 2 فوت وارد کرد. او دو سوراخ بعدی را پرنده کرد ، 65 شلیک کرد و در دور آخر پیروزی خود چهار برتری ساخت.

6-آهن

پیروزی جان رحم در المپیا فیلدز را بیشتر به خاطر آن توپ پرنده 65 فوت پرنده در مرحله پلی آف برای غلبه بر جانسون به یاد می آورند. اما آن پلی آف در مسابقات قهرمانی بی ام و ممکن بود بدون 6 اتو کردن او در پانزدهم پانزدهم اتفاق نیفتاده باشد. رحم شوت سه راهی خود را در آخرین سوراخ آسان به ثمر رساندن به سمت درختان کشید. او یک ضربه پنالتی گرفت و سپس 6 پره را برای مرغک پیمود و به 10 فوت رساند.

7-آهن

پاتریک کانتلی در مسابقات قهرمانی Zozo در Sherwood وقتی به پانزدهم 176 یاردی رسید ، سنجاق سمت راست و درست فراتر از طاقچه تالاب پر از سنگ ، یک شوت داشت. او یک آهنربای سه چهارم 7 را به تصویر کشید و آن را کاملا بیرون کشید. توپ در کنار سنجاق قرار گرفت ، تا 10 فوت بیرون آمد و فقط پرنده پنجم را روی سوراخ قرار داد. کانتلی در ادامه با یک شوت به پیروزی رسید.

8-آهن

جانسون در دور آخر مسترها از پشت دروازه های پشت سر هم بیرون می آمد و چهار برتری او پس از پنج سوراخ به یک رسید. این زمانی بود که او ضربه تورنمنت را زد ، یک قفسه 8 اتو به عقب سمت راست در سوراخ ششم پار-3 تا 6 فوت برای مرغک. در پایان راه هیچ کس از دو شلیک نزدیکتر نشد.

9-آهن

کامرون اسمیت هنگام تلاش برای بدرقه جانسون در مسترها ، قدرت وافر و کمی شانس نشان داد. او هنگام ضرب و شتم از میان درختان ، دو پرنده غیرمجاز ساخت ، از جمله آهن 9 در شماره 9 که او را از امید ساختن یک پرنده آسان برای ماندن در ترکیب دور کرد. اما فقط به طور خلاصه.

گوه زدن

رابرت استرب شش سال از تنها پیروزی خود در تور PGA گذشته بود و خوشحال بود که هنوز در بازی پلی آف با کوین کیسنر در RSM Classic در جزیره سی حضور دارد. از سمت چپ روی سوراخ 18 ، او از 158 یاردی که با فاصله یک اینچ از داخل فاصله داشت ، به یک گوه بلند برخورد کرد و منجر به پیروزی شد.

گوه شکاف

پاتریک رید در مسابقات قهرمانی مکزیک در مرکز توجه بود ، عمدتا از بروکس کوپکا گفت که فکر می کرد رید در باهاما تقلب کرده است. رید سر و صدا را برای پیروزی مسدود کرد و کلید اصلی آن گوه شکاف او در سوراخ 16 بود. او که در لبه درختان سمت چپ راهرو مسدود شده بود ، به قلاب محکمی برخورد کرد که در امتداد یال تا 3 فوت برای مرغک نورد غلتید.

LOB WEDGE

رحم در یادبود شاهد كاهش هشت ضربه ای سه گله بود و سپس در مرحله پانزدهم مرحله پانزدهم قرار گرفت. او که با یک سبز سخت و یک سنجاق عقب روبرو شده بود ، یک ضربه فلاپ به حاشیه زد و تماشای آن را به داخل فنجان نگاه کرد. هنگامی که فیلم نشان داد او توپ خود را کمی حرکت می دهد ، آن مرغدار یک گلدان شد. ایرادی نداره. او با آنچه او یکی از بزرگترین عکسهای شغلی خود نامید برنده شد.

کاتر

جانسون و رحم در مسابقات قهرمانی بی ام و پوتین های طولانی و پرتوی پرنده ای را به یاد ماندنی کردند. به همان اندازه بزرگ بود که Hovland در یک پرتاب پرنده 30 فوت در سوراخ نهایی قرار گرفت و برای اولین پیروزی در تور PGA ، آخرین بازیکن جوان برنده تور که هر ساله پیروزی در آن دشوارتر است ، برنده مسابقات پورتوریکو اوپن است. به خصوص یک سال کوتاه تر.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.