ساچین تندولکار همیشه برای من احساس بوده است: کهلی

ویرات کوهلی گفته است که وقتی مردم او را با ساچین تندولکار مقایسه می کنند، احساس “خجالت” می کند. تندولکار 24 سال برای هند بازی کرد و در بیشتر موارد او بهترین بازیکن نسل خود بود. کهلی هم زن اصلی نسل خود بوده است. همچنین، Tendulkar تنها کریکت است که 100 تن بین المللی را شکسته است، در حالی که کوهلی با 75 قرن در رتبه دوم این لیست قرار دارد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

همه اینها باعث شده است که کهلی مدام با تندولکار مقایسه شود.

کوهلی، در مصاحبه با هم تیمی سابق، رابین اوتاپا در جیو سینما، گفت افرادی که این مقایسه ها را انجام می دهند چیزی در مورد بازی نمی دانند.

من فقط هر بار می خندم. این افراد هیچ ایده ای از بازی ندارند. وقتی با ساچین مقایسه می‌شوم، احساس خجالت می‌کنم، هر چند با این همه آمار و چیزها به کجا می‌آیند. اما این آمار داستان متفاوتی را به شما می گوید. تاثیری که یک بازیکن در دوران کودکی روی شما می گذارد بسیار متفاوت است.

باتر ستاره همچنین اضافه کرد که هیچ بازیکن کریکت نباید با ساچین و ویوین ریچاردز مقایسه شود زیرا این بازیکنان در دوران خود انقلابی در بازی ایجاد کردند.

ساچین تندولکار همیشه برای من احساساتی بوده است، اگر با کسی صحبت کنید، او را به چشم خود نگاه می کنند، زیرا همه به او ایمان و اعتماد دارند، او منبع الهام و آرامش بود، زمانی که او گل می زد، زندگی خوب بود. کهلی گفت. RCB batter افزود: “هیچ کس را نباید با ساچین و ویو ریچاردز مقایسه کرد، زیرا آنها انقلابی در بازی در دوران خود ایجاد کردند و اعتقاد مردم به آنها نادر بود، به ندرت چنین اعتقادی به یک بازیکن داشت.”

بخوانید | Virat Kohli به دلیل نقض قوانین رفتار جریمه سنگینی دریافت می کند

کوهلی همچنین در مورد رابطه خود با همسر و بازیگرش آنوشکا شارما و اینکه چگونه به بازیکن کریکت کمک کرده تا با چالش های دشوار روبرو شود، به خصوص زمانی که او برای مدت طولانی تا جام آسیا در سال 2022 از فرم خارج شده بود، صحبت کرد.

صحبت‌های آنوشکا با من همیشه بی‌ارزش بوده است، او حقیقت را به من می‌گوید، اگر خودم را در آن مرحله (قبل از جام ملت‌های آسیا) رها می‌کردم، تبدیل به یک دیوانه خودخواه می‌شدم. کهلی افزود: مرد عادی.

مصاحبه کامل را اینجا ببینید

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام