ساچین و آرجون تندولکار در مورد اولین بازی IPL یک جوان صحبت می کنند

ساچین تندولکار کاملاً احساساتی بود و احساسات خود را از دیدن پسرش آرجون برای همان فرنچایزی که در IPL بازی می کرد ابراز کرد.

تماشا کنید: ساچین تندولکار و پسرش آرجون احساسات خود را پس از اولین بازی در IPL به اشتراک می گذارند.

ساچین تندولکار و آرجون تندولکار در مورد اولین حضور او در IPL صحبت می کنند. ورزشی

ساچین تندولکار روز یکشنبه یک پدر مغرور بود، زیرا پسرش آرجون اولین بازی خود را در مقابل تیم نایت رایدر کلکته در ورزشگاه خانگی بمبئی انجام داد. روهیت شارما، کاپیتان هندی های بمبئی، اولین بازی خود را به این بازیکن 23 ساله اهدا کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

با این کار ساچین و آرجون اولین زوج پدر و پسری شدند که در IPL بازی کردند و آنها احساس خود را در میانه راه به اشتراک گذاشتند که اکنون توسط حساب توییتر IPL به اشتراک گذاشته شده است.

در این ویدئو، آرجون در مورد اولین بازی خود گفت: “لحظه عالی بود. بازی کردن برای تیمی که من از سال 2008 حمایت کرده ام، همیشه خاص است. گرفتن بازی از کاپیتان MI و تیم هند بسیار خوب بود.

ساچین بیشتر احساساتی شد و احساسات خود را از دیدن بازی پسرش برای همان فرنچایزی که در IPL بازی می کرد ابراز کرد.

این یک تجربه جدید برای من بود زیرا تا به حال واقعاً نرفته ام و بازی او را تماشا نکرده ام. من فقط می خواستم او این آزادی را داشته باشد که بیرون برود و خودش را ابراز کند و هر کاری که می خواهد انجام دهد. و امروز نیز در رختکن نشستم زیرا نمی خواستم اجازه دهم او از برنامه هایش دور شود و شروع به نگاه کردن به صفحه نمایش بزرگ اینجا کند و ناگهان متوجه شدم که دارم او را تماشا می کنم. من داخل بودم این احساس متفاوتی است زیرا سال 2008 اولین فصل برای من بود و 16 سال بعد، او برای همان تیم بازی می کند. بد نیست،” ساچین گفت.

با آمدن به مسابقه، آرجون در همان ابتدا دو اور بولد کرد و 17 ران بدون ویکت داد. KKR 185/6 با بازکننده ونکاتش ایر که 105 توپ از 51 توپ به ثمر رساند، ارسال شد. MI در 17.4 اور با ایشان کیشان 58 و سوریاکومار یداو 43 به هدف رسید. آرجون فرصتی برای ضربه زدن پیدا نکرد زیرا بمبئی با 5 ویکت پیروز شد.

پس از بازی، ساچین همچنین در توییتر به پسرش تبریک گفت و به او گفت که این شروع یک سفر زیبا بود.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.