سراج برای “اخبار داخلی” در مورد تیم هند مراجعه کرد

یک گزارش رسانه ای در روز چهارشنبه گفت که محمد سراج برای “اخبار داخلی” در مورد تیم کریکت هند قبل از مسابقات Border Gavaskar Trophy در فوریه سال جاری توسط یک فرد ناشناس مورد مراجعه قرار گرفت.

سراج بلافاصله موضوع را به واحد مبارزه با فساد BCCI (ACU)، خبرگزاری خبر داد. PTI گفت.

همچنین گزارش شده است که فردی که به سراج مراجعه کرده است، یک بوکی نبود، بلکه یک قمارباز بود که در مسابقات هند پول زیادی از دست داده بود و اطلاعات داخلی تیم هند را می خواست.

«این یک کتابدار نبود که به سراج نزدیک شد. او یک راننده اهل حیدرآباد است که به شرط بندی در مسابقات هند معتاد است. یک منبع ارشد BCCI گفت: او پس از از دست دادن پول زیادی در بازی‌های هند، از طریق واتس‌اپ به سراج مراجعه کرده بود.

سراج فوراً نزدیک شدن را گزارش کرد. این منبع افزود: مقامات انتظامی (پلیس آندرا) این فرد را دستگیر کردند.

BCCI شبکه ACU خود را از زمانی که رسوایی تثبیت نقطه، شامل S Sreesanth، Ankeet Chavan، Ajit Chandila و سپس Gurunath Meiyappan، مدیر تیم Chennai Super Kings (CSK) در سال 2013 کشف شد، تقویت کرده بود.

اکنون، هر تیم IPL یک مقام اختصاصی ACU دارد که در همان هتل اقامت می‌کند و در زمین حضور دارد و تمام حرکات را زیر نظر دارد.

همچنین، یک کارگاه اجباری ACU برای بازیکنان در مورد بایدها و نبایدها وجود دارد و اگر هر بازیکنی نتواند رویکرد فاسد را گزارش کند، تحریم‌هایی وجود دارد.

شکیب الحسن، کاپیتان بنگلادش، در سال 2021 به دلیل عدم گزارش یک رویکرد فاسد در طول دوره حضورش در IPL در فصل قبل، تعلیق شد.

سراج در حال حاضر در حال بازی IPl 2023 برای رویال چلنجرز بنگلور است. RCB پس از دو برد و سه شکست در حال حاضر با چهار امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

با ورودی های PTI

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام