سرخپوستان بمبئی در راه غول های بزرگ لاکنو ایستاده اند

پیش نمایش: لاکنو سوپر جاینتز (LSG) در مسابقات حذفی لیگ برتر هند (IPL) روز چهارشنبه در استادیوم MA Chidambaram در چنای به مصاف هندی‌های بمبئی (MI) می‌رود.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

در حالی که برنده در روز جمعه در مرحله مقدماتی 2 با گجرات تایتانز (GT) بازی می کند، بازنده حذف می شود.

سرخپوستان بمبئی به شکلی چشمگیر موفق به کسب سهمیه پلی آف IPL شدند. در حالی که اولین قرن IPL کامرون گرین به MI کمک کرد تا سانرایزرز حیدرآباد (SRH) را در آخرین بازی لیگ خود در روز یکشنبه شکست دهد، روهیت شارما و شرکت باید منتظر نتیجه بازی رویال چلنجرز بنگلور و گجرات تایتانز برای تایید جایگاه خود در پلی آف باشند.

در همین حال، برای LSG، تا کنون یک ترن هوایی در IPL 2023 بوده است. آنها با سه برد از چهار مسابقه اول خود شروع کردند، اما در اواسط مرحله لیگ، در 1 مه، کاپیتان KL Rahul را به دلیل آسیب دیدگی در حالی که او در بازی آنها مقابل RCB به میدان می رفت، از دست دادند. LSG در نهایت در بازی مقابل RCB با 18 ران شکست خورد و بازی بعدی آنها مقابل CSK به دلیل باران حذف شد.

در حالی که شکست 56 ران مقابل GT در مسابقه بعدی، LSG را در موقعیتی نامطمئن قرار داد، آنها در سه مسابقه بعدی خود به سختی مبارزه کردند و بر SRH، MI و KKR پیروز شدند، آخرین آنها که تنها با یک ران به دست آمد.

برای لاکنو، کایل مایر و نیکلاس پوران وست هندی‌ها بهترین ضربت‌زنان‌شان در این فصل بوده‌اند، همانطور که مارکوس استینیس هم همینطور بوده است. این سه نفر 9 دهه پنجاه را بین خود تقسیم کرده اند و همه بیش از 350 دوش در کمربند خود دارند.

MI با شکست مقابل RCB و CSK در دو بازی اول خود شروع کرد، اما بازگشت سوریاکومار یاداو به فرم خود و ظهور ستاره هایی مانند نهال وادهرا و کامرون گرین باعث شد قهرمانان پنج دوره به پلی آف برسند.

LSG بعد از اینکه فصل گذشته در Eliminator از RCB متحمل شکست شده بود، به دنبال یک بازی بهتر خواهد بود. با این حال، یک MI احیا شده در راه آنها ایستاده است.

جوخه ها

Lacknow Super Giants: KL Rahul (c)، آوش خان، آیوش بادونی، کوئینتون د کوک، کی گوتهام، دیپاک هودا، پراک منکاد، کایل مایرز، آمیت میشرا، نوین الحق، کرونال پاندیا، نیکلاس پوران، راوی بیشنوی، دانیل سامس، کاران شارما، روماریو شپرد، مارکوس استوینیس، سواپنیل سینگ، جایدو اونادکات، مانان ووهرا، مایانک یاداو، یاش تاکور، یودهویر سینگ، محسن خان.

سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (ج)، جوفرا آرچر، ارشد خان، جیسون بهرندورف، دیوالد برویس، پیوش چاولا، تیم دیوید، راگاو گویال، کم گرین، ایشان کیشان، دوان جانسن، کومار کارتیکا، آکاش مادوال، شمس مولانی، راماندیپ سینگ، هریتیک شوکین تریستان استابز، آرجون تندولکار، ان تیلاک ورما، ویشنو وینود، نهال وادهرا، سوریاکومار یاداو

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام