سرنوشت المپیک کانادا با وجود شروع NBA زودتر از آنچه انتظار می رفت هنوز در هاله ای از ابهام است

بازیکنان NBA به طور آزمایشی روز پنجشنبه موافقت کردند که برنامه کوتاه 72 بازی از اواخر دسامبر برای فصل پیش رو آغاز شود.

گزارش شده است که لیگ برای تحول سریع تلاش می کرد – حدود دو ماه و نیم پس از کسب عنوان قهرمانی لس آنجلس لیکرز – برخی از اولویت های لیگ را نشان می دهد زیرا با بیماری همه گیر دست و پنجه نرم می کند.

به نظر می رسد لیگ به جای انتظار برای ماه فوریه یا مارس به امید حضور هواداران در ورزشگاه ، نزدیک به برنامه منظم خود باشد در حالی که به ویروس اجازه می دهد تا وضعیت خوب جمعیت را تعیین کند.

کمیسار NBA آدام سیلور قبلاً گفته بود “بهترین حدس” برای شروع فصل آینده “حداقل ژانویه” خواهد بود ، اما رکورد پایین رتبه بندی فینال ها در حالی که در برابر NFL قرار می گیرید ، میل به نزدیک شدن لیگ به برنامه منظم خود را شعله ور کرده است.

رای گیری در روز پنجشنبه ، که توسط تکرار بازیکنان در انجمن ملی بازیکنان بسکتبال انجام شده است ، تنها بخشی از این روند است. در میان موارد اصلی که هنوز قبل از شروع مجدد شروع مجدد مشخص نشده است: به دلیل کوتاه بودن فصل نسبت به حد معمول ، چقدر سپرده بیشتری از بازیکنان گرفته می شود و نحوه هدایت لیگ و بازیکنان در تست ها و سایر موارد ایمنی و بهداشتی در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا.

هنوز هم احتمال حضور بازیکنان NBA در مسابقات بسکتبال المپیک که از 25 ژوئیه آغاز می شود دوباره بازگشایی شده است.

کانادا اما هنوز مجوز لازم را کسب نکرده است و خودش را به یک تورنمنت آخرین فرصت در ویکتوریا ، قبل از میلاد ، از 29 ژوئن واگذار کرده است ، جایی که فقط یک پیروز راهی توکیو می شود.

در یک سال عادی ، آن تاریخ اواخر ژوئن یک یا دو هفته پس از فینال فرا می رسید ، به این معنی که بسیاری از امیدهای NBA کانادا یک ماه یا بیشتر از پایان فصل خود فرصت داشتند.

با این حال ، در سال 2021 ، 29 ژوئن می تواند درست در وسط پلی آف سقوط کند ، و فینال ها کمی قبل از بازی های المپیک به پایان رسید.

و این بدان معناست که حتی سوالات بیشتری در مورد تیم بسکتبال مردان کانادا وجود دارد. مهمترین نکته: چه کسی برای مسابقات مقدماتی در دسترس خواهد بود؟

با توجه به بحران برنامه ، تقریباً هیچ شانسی وجود یک لیست کامل در ویکتوریا را ندارد. اما این همچنین بدان معنی است که رقبا نیز استعداد NBA خود را ندارند – از جمله جیانیس آنتتوکونمپو یونانی.

بنابراین تیم کانادا چه شکلی می تواند باشد؟

پروژه “جرات دیدن رویای تیم”

اولین سوال در مورد مربی است ، جایی که موفقیت Raptors با قابلیت دسترسی نیک پرستار رابطه معکوس خواهد داشت. هرچه پیشرفت رپتورها بیشتر شود ، احتمال پرستار برای مربیگری در ویکتوریا کمتر است. در همین حال ، ناتی بیورگرن ، دستیار اصلی ، اکنون هدایت تیم Paciana ایندیانا را بر عهده دارد. در دسترس بودن او نیز زیر سوال خواهد رفت.

این معادله نسبتاً ساده است.

تجزیه و تحلیل نحوه فکر کردن بازیکنان روی پاشنه فصل NBA دشوارتر است.

برای بعضی ها ، آن فصل ادامه خواهد داشت. خوشبختانه کانادا ، بیشتر بازیکنان برتر آن در تیم های برتر NBA بازی نمی کنند. فقط یک نگرانی اصلی وجود دارد: جمال موری و دنور ناگتس.

برای ناگتس سخت است که در یک کنفرانس پر بار به فینال غرب برگردد ، اما آنها توانایی خود را ثابت کرده اند. حتی یک خروج از دور دوم ممکن است سوال موری را به سمت ویکتوریا سوق دهد.

با این حال ، موری اولین بازیکنی بود که به پیوستن به تیم برای حضور در مسابقات ویکتوریا در ماه نوامبر توئیت کرد. اینکه گفته شود تعداد زیادی از آن زمان تغییر کرده است ، کم لطفی است ، اما تمایل او به هدایت اتهامات ، به علاوه قرارداد تضمینی اش با دنور از 25 تا 2024 ، موارد خوبی را برای مشارکت وی رقم می زند.

تماشا کنید | موری در بازی حذفی بالقوه 50 افت می کند:

جمال موری ، كیتچنر ، انتاریو ، برای دومین بار در این سری به امتیاز 50 امتیاز رسید تا دنور ناگتس را به پیروزی 119-107 برابر یوتا جاز برساند. 1:14

در پشت سر موری ، دومین بازیکن تأثیرگذار مای گارد محافظ OKC شای گیلگوس-الكساندر خواهد بود كه در ماه نوامبر با تعهد به تیم ملی پا جای پای موری گذاشت.

همچنین مانند موری ، وضعیت قرارداد Gilgeous-Alexander تعیین شده است ، بنابراین منع مصدومیت باید دلیل کمی برای عدم حضور داشته باشد.

آن دونفره نگهبان برای شروع یک قفل مجازی است ، اما سه نقطه دیگر همه در هوا هستند. در جناحین ، براندون کلارک و دیلون بروکس از ممفیس ، و همچنین لوگانز دورت و بازیگر برجسته تیم ملی کوین پانگوس در مرحله پلی آف OKC حضور دارند.

بزرگان احتمالی ابتدایی شامل تریستان تامپسون و کلی اولینیک ، دویت پاول دالاس ، که در حال بهبودی از آشیل پاره شده است و کایل ویلتجر ، هم تیمی گونزاگا از پانگوس است.

دو بازیکن NBA در تیم جام جهانی چین بازی کردند. کوری جوزف احتمالاً گارد سوم این سناریو خواهد بود ، در حالی که خم Birch مرکز اورلاندو برای ساخت تیم سخت خواهد بود.

و سپس اندرو ویگینز و آر جی بارت. ویگینز از سال 2015 در کانادا بازی نکرده است ، اما تمایل به اصلاح نرده ها را نشان داد. ستاره او از زمان انتخاب شماره 1 در سال 2014 کمرنگ شده است ، اما مطمئناً در کانادا به عنوان گلزن نیمکت مایکروویو جذابیت دارد.

ما بعد از فصل آینده چیزهای بیشتری در مورد بارت خواهیم دانست. اگر این کار مانند مبارزات تازه کار او باشد ، با وجود اینکه پدرش جنرال موتورز است ، حضور در تیم زیاد نخواهد بود.

همچنین باید به کسانی که به طور مداوم در کانادا حاضر می شوند مانند ملوین ایجیم ، بردی هسلیپ و فیل و توماس اسکراب توجه شود. بازیکنان عمق رپتورز ، کریس بوچر و اوشا بریست نیز می توانند گزینه هایی باشند.

کانادا از نظر FIBA ​​در رده بیست و یکم جهان قرار دارد. در مرحله گروهی که دو تیم برتر به نیمه نهایی صعود می کنند ، با شماره 7 یونان و شماره 28 چین بازی می کند. گروه دیگر شامل شماره 43 اروگوئه ، شماره 15 ترکیه و شماره 9 جمهوری چک است.

اگر کانادا می تواند تیم کامل خود را بپوشاند ، باید رزرو بلیط خود به توکیو را بپذیرید. اما اگر هنوز بزرگ است.