سری آ: گل دیرهنگام فیلیپه كایسدو به لاتزیو كمك می كند تا یوونتوس را به تساوی برساند. AS رم به مکان سوم منتقل می شود

رونالدو بعد از یک ربع ساعت دروازه را باز کرده بود اما قهرمان سری آ بازی را لغزاند ، وقتی ستاره پرتغالی با پیچ خوردگی مچ پا لنگش خورد و کایسیدو بعد از 5 دقیقه از زمان مصدومیت شلیک کرد.

سری آ: گل دیرهنگام فیلیپه كایسدو به لاتزیو كمك می كند تا یوونتوس را به تساوی برساند.  AS رم به مکان سوم منتقل می شود

بازیکنان لاتزیو بعد از گل تساوی فلیپه کایسدو در زمان مصدومیت برابر یوونتوس جشن گرفتند. AP

میلان: فیلیپه کایسدو از اکوادور پس از گل زودهنگام کریستیانو رونالدو به میهمانان در رم ، برای نجات لاتزیو دوباره از نیمکت بیرون آمد تا لاتزیو را به تساوی بکشاند.

رونالدو بعد از یک ربع ساعت دروازه را باز کرده بود اما قهرمان سری آ بازی را لغزاند ، وقتی ستاره پرتغالی با پیچ خوردگی مچ پا لنگش خورد و کایسیدو بعد از 5 دقیقه از زمان مصدومیت شلیک کرد.

کایسدو ، که همچنین در تساوی 1-1 در لیگ قهرمانان اروپا مقابل زنیت سن پترزبورگ گلزنی کرد و در پیروزی 4-3 آخر هفته گذشته در تورینو به پیروزی رسید ، گفت: “من لال هستم ، گلی مانند این من را بی زبان می کند.”

یووه این موقعیت را از دست داد که در رده دوم میلان پشت سر سری A قرار دارد. آنها رقبای شمالی خود را که بعداً یکشنبه میزبان هلاس ورونا هستند ، با سه امتیاز عقب می کشند.

در جای دیگر ، رم پس از هت تریک هنریخ مخیتاریان در پیروزی 3-1 تیم پایتخت در جنوا ، با یک امتیاز بالاتر از یوونتوس در رده چهارم ، به مکان سوم رسید.

اینترمیلان و آتالانتا نیز با تساوی 1-1 در برگامو پس از اینکه الکسی میرانچوک به اولین شروع خود در سری A ضربه زد و ضربه سر لاوتارو مارتینز را لغو کرد ، امتیازات را از دست دادند.

آندره پیرلو ، مربی یووه گفت: “ما مسابقه خوبی را پشت سر گذاشتیم ، هیچ نشانه ای از خطر وجود نداشت.”

“اما قهرمانی با جزئیات کسب می شود ، فقط برای ده ثانیه گذشته بسیار بد است.”

میزبانان سیمونه اینزاگی ، درگیر می شوند ویروس کرونا هرج و مرج ، نهم ، پنج امتیاز از رهبران فاصله دارند.

میزبان بدون مهاجم سیرو ایموبیله ، هافبک لوکاس لیوا و دروازه بان توماس استراکوشا بود که در انزوا باقی مانده اند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از اینکه یوفا برخی بازیکنان را از انجام بازی های لیگ قهرمانان اروپا در کلوب بروژ و زنیت پس از آزمایش مثبت منع کرد ، توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا تحت بررسی است.

با این حال ، بازیکنانی از جمله Immobile در برابر تورینو شرکت داشتند ، پس از آزمایشات منفی که در آزمایشگاهی که توسط این باشگاه انجام شد ، انجام شد.

آنها پس از دور دیگری از آزمون ها ، آخر هفته آخر دوباره کنار گذاشته شدند.

اینزاگی با بیان اینکه “علی رغم بحران موجود” آرام است ، گفت: “این تیم قلب دارند ، مشکلات بخشی از DNA ما هستند.”

“در چنین لحظه ای ، بازی امروز مقابل یووه یک دیدار عالی است.”

رونالدو “حیاتی”

مردان پیرلو مجدداً بدون کاپیتان جورجیو کیه لینی در کنار لئوناردو بونوچی حضور داشتند و 400مین شروع خود را در این باشگاه انجام دادند و یک مانع اولیه برای خنثی کردن ودات موریقی ایجاد کردند.

پس از آنکه مهاجم کلمبیایی مدافعان لوئیس آلبرتو و محمد فارس را لرزاند ، این رونالدو بود که سرنوشت ساز شد.

این بازیکن 35 ساله در چهار بازی لیگ ششمین گل خود را به ثمر رساند.

در نیمه اول رونالدو دو موقعیت دیگر برای یک ثانیه داشت ، که تیرک دروازه را زد قبل از این که پپه رینا یک ضربه آزاد را از بالای دروازه بیرون بیاورد. دروازه بان لاتزیو نیز اندرین رابیوت را دقیقاً قبل از پایان ساعت اعلام کرد.

اما با توجه به کنترل تیم پیرلو ، رونالدو پس از ضربه زدن به مچ پای راست خود ، 15 دقیقه از بازی دور شد و غیبت او بار دیگر قهرمانان را از پا در آورد.

کایسدو که اوایل نیمه دوم به میدان آمد ، یک بار دیگر حرف آخر را زد.

او در حالی که یوونتوس برای چهارمین بار در هفت بازی لیگ به تساوی دست یافت ، یک کرورا کراس گرفت و چرخش خود را به تساوی کشاند.

پیرلو گفت: “رونالدو بازیکن مهمی است.”

“آنها کسانی هستند که باعث می شوند شما در بازی ها پیروز شوید. وقتی می خواهید آن را به خانه ببرید باید چیز دیگری بدهید و امروز ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.”

چند روز پس از شکست لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید و لیورپول ، اینتر و آتالانتا به یک امتیاز رضایت دادند.

میرانچوک ، هافبک سابق لوکوموتیو مسکو کمی قبل از ساعت از نیمکت به زمین آمد و در اولین بازی خود برای تیم میزبان 19 دقیقه بعد گل زد.

روملو لوکاکو از ناحیه ران برگشت و یک چهارم آخر ساعت بازی کرد ، اما نتوانست برتری برای اینتر پیدا کند که درست بعد از آتالانتا در رده ششم قرار بگیرد.

کونته گفت: “ما برای گرفتن بازی های خانگی که می توانستیم برنده شویم ذره ذره قاتل را نداریم.”

در جنوا ، مخیتاریان رم بدون شکست خود را به شش بازی افزایش داد ، مهاجم ارمنستان در اولین بازی دقیقاً قبل از وقفه قرار گرفت.

مارکو پیاکا 5 دقیقه پس از وقفه یک گل برای جنوا به عقب برد اما مخیتاریان در 25 دقیقه پایانی دو گل دیگر به این بازیکن اضافه کرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.