سناریوهای پلی آف IPL پس از CSK تراش DC، LSG KKR را شکست داد

Chennai Super Kings (CSK) و Lucknow Super Giants (LSG) در دیدارهای مربوطه خود در روز شنبه پیروز شدند تا به پلی آف IPL 2023 راه یابند. گجرات تایتانز (GT) اولین تیمی بود که جواز حضور در پلی آف را کسب کرد و جایگاه اول را تضمین کرد.

CSK با وجود داشتن همان تعداد امتیاز (17) با LSG به دلیل NRR برتر (نرخ اجرای خالص) به عنوان تیم دوم تأیید شد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

مقالات مرتبط

IPL

سناریوهای صلاحیت IPL: شرایط برای LSG، PBKS، SRH و DC در مسابقه پلی آف چگونه است.

IPL

IPL 2023: KKR با عملکرد همه جانبه در برابر CSK در Chepauk در مسابقه موش تا مرحله پلی آف شناور می ماند.

یک مکان دیگر برای گرفتن است و سه تیم دیگر از جمله رویال چلنجرز بنگلور (RCB)، هندزان بمبئی (MI) و راجستان رویالز هنوز در رقابت هستند.

با دو بازی باقی مانده به مرحله لیگ IPL 2023، نگاهی به شانس های هر تیم و آنچه برای صعود به پلی آف نیاز دارند می اندازیم.

جدول امتیازات اول:

جدول امتیازات IPL 2023
جدول امتیازات IPL 2023. اعتبار عکس: گوگل

رویال چلنجرز بنگلور (13 مسابقه، 14 امتیاز، +0.180 NRR)

بازی باقی مانده: مقابل GT (21 مه در بنگالورو)

RCB در حال حاضر در رده چهارم قرار دارد و مدعی صعود به پلی آف است. آنها همچنین دارای NRR برتر نسبت به هندی های بمبئی (-0.128) هستند، تنها تیمی که می تواند به امتیاز 16 برسد. در چنین حالتی، اگر سرخپوستان بمبئی شکست بخورند، پیروزی مقابل گجرات تایتانز کافی است. اگر MI آخرین مسابقه خود را نیز برنده شود، باید NRR خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. اما حتی اگر بمبئی به NRR بهتری نسبت به RCB دست یابد، تیم Faf du Plessis دقیقاً می‌داند که در دومین بازی روز یکشنبه چه باید بکند.

در صورت باخت RCB به GT، آنها امیدوارند که Sunrisers Hyderabad هندی های بمبئی را شکست دهد در غیر این صورت برای بنگلور حذف خواهد شد.

هندی های بمبئی (13 مسابقه، 14 امتیاز، -0.128 NRR)

بازی باقی مانده: مقابل SRH (21 مه در بمبئی)

سرخپوستان بمبئی اگر SRH را شکست دهند و RCB به GT ببازند، مستقیماً وارد خواهند شد. با این حال، اگر RCB GT را شکست دهد، MI می خواهد NRR آنها جلوتر از RCB باشد. برای اینکه این اتفاق بیفتد، MI باید SRH را با اختلاف 79 ران شکست دهد. با این حال، با RCB که آخرین بازی را انجام می دهد، فرنچایز بنگلور ایده روشنی از آنچه باید انجام دهد تا واجد شرایط باشد، خواهد داشت.

راجستان رویالز (14 مسابقه، 14 امتیاز، +0.148 NRR)

RR فقط در صورتی وارد رقابت می شود که هر دو RCB و MI مسابقات خود را ببازند و هر سه تیم در 14 امتیاز گیر کنند. NRR به عامل تعیین کننده تبدیل خواهد شد. با بدترین NRR در بین سه تیم، MI از مسابقه حذف خواهد شد.

برای اینکه RR NRR بهتری نسبت به RCB داشته باشد، GT باید با معیارهای خاصی مطابقت داشته باشد – اگر امتیاز RCB 180 باشد، GT باید تعقیب را در 19.3 اور یا قبل از آن به پایان برساند. اگر RCB ابتدا 180 بولینگ بدهد، باید در حین تعقیب به 174 یا کمتر محدود شود.

دهلی کپیتالز، سان رایزرز حیدرآباد، پنجاب کینگز و کلکته نایت رایدرز در حال حاضر از رقابت های پلی آف خارج شده اند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام