سهواگ پس از باخت در مقابل RCB، مربی دی سی، پونتینگ را به باد انتقاد گرفت

ریکی پونتینگ با مربیگری دهلی کپیتالز تنها تیمی در IPL 2023 است که هنوز حتی یک برد به نام خود نداشته است.

ریکی پونتینگ مربی دی سی در جریان بازی مقابل RCB. ورزشی

ویرندر سهواگ، کاپیتان سابق دهلی کپیتالز، پس از اینکه این تیم در روز شنبه پنجمین باخت متوالی خود در IPL 2023 را متحمل شد، به شدت از ریکی پونتینگ سرمربی دی سی انتقاد کرد. دی سی تنها تیمی است که در این فصل حتی یک بازی را نبرده است و آخرین شکست آنها در برابر رویال چلنجرز بنگلور رقم خورد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

50 توپ از 34 توپ ویرات کوهلی RCB را به 174/6 رساند. در پاسخ، DC به 151/9 محدود شد و مسابقه را با 23 ران باخت زیرا اکثر باتترهای آنها یک روز تعطیل دیگر داشتند. Manish Pandey با 50 off 38 تنها ضربه ای بود که سهم قابل توجهی داشت در حالی که Prithvi Shaw و Mitchell Marsh با اردک بازی کردند.

سهواگ در ارزیابی خود گفت که پونتینگ مربی دی سی در گذشته کار خوبی با فرنچایز انجام داده است اما اکنون باید مقصر ناکامی های تیم را بپذیرد.

«فکر می‌کنم قبلاً گفته بودم که پنجاب روی تبر به دهلی رسیده است، بنابراین اکنون تبر به دهلی رسیده است. وقتی تیمی ضرر می‌کند، مربیان به حساب می‌آیند، بنابراین وقتی تیم ضرر می‌کند، باید پاسخگو باشند. حتی ما بارها گفتیم که پونتینگ کار درخشانی انجام داده است، آنها را به فینال رسانده است، آنها اکنون تقریباً هر سال به پلی آف می رسند. او همه آن اعتبارات را گرفت، حالا باید این اعتبار را هم بگیرد.» Cricbuzz.

IPL 2023: نکات صحبت از مسابقه RCB vs DC

“این تیم هند نیست که آنها برای بردها و باخت ها اعتبار می گیرند، شخص دیگری مقصر است. نقش مربی در تیم IPL صفر است. مسئولیت بزرگ مدیریت انسانی و دادن این اعتماد به بازیکنان است، اما در نهایت، یک مربی فقط زمانی خوب به نظر می رسد که تیم عملکرد خوبی داشته باشد که دهلی اصلاً آن را انجام نداده است. من احساس می‌کنم دهلی به نقطه‌ای رسیده است که آنها گیج شده‌اند که برای تغییر ثروت خود چه کنند.»

مسابقه بعدی دی سی در 20 آوریل مقابل کلکته نایت رایدرز برگزار می شود.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.