سوریاکومار در رتبه بندی ICC T20 برای باترها در رتبه اول باقی می ماند

سوریاکومار یاداو، بازیکن هندی روز چهارشنبه در آخرین رده بندی ICC T20I رتبه اول را حفظ کرد.

سوریاکومار با ۹۰۶ امتیاز ریتینگ در صدر چارت باترها قرار دارد و محمد رضوان (۷۹۸) در جایگاه دوم قرار دارد. بابر اعظم (769) در رده بندی به روز شده سوم شد.

سوریاکومار تا کنون در این سال 267 دوش از شش مسابقه به ثمر رسانده است که میانگین آن 66.75 بوده است. او در اوایل سال جاری برابر سریلانکا یک 50 و یک 112 شکست ناپذیر به دست آورد.

Suryakumar تنها خمیر هندی در بین 10 خمیر برتر T20Is است. کوهلی در جایگاه پانزدهم باقی مانده است.

آرشدیپ سینگ در رده بندی، در جایگاه چهاردهم توپ انداز برتر هند است، در حالی که بوونشوار کومار با یک پله سقوط به جایگاه نوزدهم رسید.

هاردیک پاندیا پس از شکیب الحسن از بنگلادش در رده دوم لیست همه کاره ها باقی ماند.

در همین حال، هاریس رئوف، توپ‌باز پاکستانی، در بازی‌های پنج‌بازی سری T20I با توپ سفید، در برابر نیوزیلند، فرم هیجان‌انگیزی از خود به نمایش گذاشت.

او با ده ویکت در سه بازی T20I، از هم تیمی خود شاداب خان و شاهین افریدی گذشت تا در رده‌بندی بول‌بازان ICC T20I رتبه برتر را به دست آورد.

رئوف در سری T20I در حال انجام، بازی های پشت سر هم با چهار ویکت مقابل نیوزلند انجام داد و در بازی اول برنده بهترین بازیکن مسابقه شد. تیم سریع پاکستانی هفته گذشته فقط از شاهین افریدی جلوتر بود و بعد از شاداب خان که دوازدهمین رده بندی بولینگ T20I بود. ده ویکت پراکنده در سه T20I اول باعث شده است که رئوف پنج پله در رتبه بندی صعود کند و جایگاه یازدهم را به خود اختصاص دهد.

او همچنین در این فرآیند به امتیازات بالای 657 امتیازی دست یافت و به طور بالقوه می تواند تا پایان سری پنج مسابقه وارد 10 تیم برتر شود. این در حالی است که ایش سودی (620) و شاهین (624) نیز به ترتیب چهار پله و دو پله صعود کرده اند و سایرین در اطراف خود امتیاز افت کرده اند.

همراه با این، حرکت بزرگ دیگر در رده بندی از سریلانکا به دست آمد و پرابات جایسوریا شروع جادویی خود را در کریکت توپ قرمز ادامه داد. اسپینر بازوی چپ در اولین تست یک مسابقه ده ویکتی را در برابر ایرلند بدست آورد که دومین رقم او در یک دوره بسیار کوتاه شش مسابقه ای تست بود.

جایاسوریا دارای 43 ویکت در شش تست است که در حال حاضر با 5 کشنده پنج ویکتی همراه است. بهترین بازی هفت ویکت در مسابقات گال تست مقابل ایرلند باعث شد تا او با 13 پله صعود در رده بندی بولینگ تست ICC به 20 تیم برتر صعود کند.

جیاسوریا در حالی که بهترین رتبه های حرفه ای 669 را به دست آورد، در آزمون کریکت نیز به عنوان برترین بولباز سریلانکا شناخته شد. رامش مندیس (576) که پس از یک برد چهار ویکت در انینگ دوم تست مقابل ایرلند سه پله صعود کرد، در رتبه بعدی قرار دارد. ضربه‌زنان سریلانکایی نیز در طول آزمون با کاپیتان دیموث کاروناراتنه، که با 179 توپ از 235 توپ، به امتیازات حرفه‌ای 783 دست یافت و با یک پله صعود به رتبه 9 رسید، به برتری رسیدند.

دینش چندیمال، که عملکرد درخشان او در کریکت تست با صدها شکست ناپذیر در گال ادامه یافت، نیز با چهار پله صعود به جمع 15 تیم برتر راه یافت. او اکنون با 693 امتیاز رتبه چهاردهم است. Chandimal یک دوره گلگون در کریکت تست داشته است، به طور متوسط ​​بیش از 90 در قالب از شروع سال 2022.

با ورودی های ANI

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام