سوریاکومار یاداو موجوی خود را در حالی که MI RCB را شکست داد، دوباره کشف می کند

به نظر می رسد سوریاکومار یاداو پس از تحمل یک شروع دشوار در سال 2023، فرم خود را با خفاش دوباره کشف کرده است. ضربه 83 او از تنها 35 تحویل در برابر رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در روز سه شنبه نمونه کاملی از آن بود.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

روز سه‌شنبه، هندی‌های بمبئی، رویال چلنجرز بنگلور را با شش ویکت در ورزشگاه وانکهده شکست دادند، پس از اینکه آنها را به 199/6 محدود کردند.

IPL

IPL 2023: فرم روهیت، نگرانی بولینگ مرگ برای سرخپوستان بمبئی قبل از بازی مقابل RCB

IPL

IPL 2023: سرخپوستان بمبئی آخرین بار مقابل رویال چلنجرز بنگلور در وانکهد خندیدند.

RCB پس از اینکه MI موفق به بازی پرتاب شد و تصمیم به میدان را گرفت، در خفاش قرار گرفتند. آنها چه کردند برای اولین بار؟ زودتر از شر خطرناک Virat Kohli (1) خلاص شوید.

آن‌ها دقیقاً این کار را انجام دادند و جیسون بهرندورف دروازه‌ی بازی را برای یک امتیاز کم حذف کرد. فاف دو پلسیس کاپیتان RCB و گلن ماکسول تا حد زیادی ستون فقرات فرنچایز Bengaluru بوده اند، و این دو 120 دوش از 62 توپ برای ویکت سوم به دست آوردند تا آنها را به مجموع 200 توپ برساند.

در مجموع 199 نفر، بدون توجه به شراکت، هرگز ایمن به نظر نمی رسیدند، و فقط یک مسئله زمان بود که کسی پا به عرصه گذاشت. و برای هند باید Suryakumar Yadav با نام مستعار SKY باشد، در حالی که Nehal Wadhera (52*) نقش مکمل را بازی می کند. Wadhera به خوبی و واقعاً یکی از یافته‌های فصل جاری لیگ برتر هند (IPL) بوده است، و او با نشان دادن خونسردی و دقت در ضربه زدن به 52 توپ از 34 توپ، کار درخشانی انجام داد.

سوریاکومار دقیقاً از کلمه go به نت های تهاجمی برخورد کرد. او این مرزها را در فواصل منظم به دست آورد و حتی وانیندو هاسارانگا را برای دو شش در 15 تنبیه کرد.هفتم بر فراز. هر دو جاروب روی پای مربعی عمیق بودند.

علیرغم گرفتن دو ویکت، هاسارانگا برای 53 دوش ماموت در چهار اور رفت و بخشی از دلایل گران قیمت او سوریاکومار یاداو بود.

Suryakumar Yadav یکی از آن ضربتی است که اگر به راه بیفتد می تواند غیرقابل توقف باشد. یک شروع خوب در اینینگ چیزی است که در گذشته به SKY آسیب رسانده است، اما روز سه شنبه اطمینان حاصل کرد که از شروع خود بهره می برد و برای خود و تیمش حرکتی ایجاد می کند.

SKY تنها با 26 توپ به پنجاه سالگی خود رسید، و حتی پس از رسیدن به پنجاه توپ، هنوز از وضعیت مسابقه آگاه است. او می داند که هنوز شغلی در دست دارد. او تهاجمی خود را با خفاش حفظ کرد و برای مرزهای متوالی در 16 به ویجیکومار ویشاک ضربه زد.هفتم بر فراز. اولین مورد از یک پرتاب کامل از ویشک بود، و SKY از آن استفاده کامل کرد تا حداکثر آن را روی پای خوب بکشد. این یک توپ از سوی ویشاک بدون توپ بود و MI یک ضربه آزاد دریافت کرد.

Suryakumar قبل از استفاده از یک پرتاب کامل دیگر از Vyshak برای ضربه زدن روی پای مربعی عقب عمیق، یک چهار در تحویل ضربه آزاد به دست آورد. SKY بار دیگر با آزادی کامل مبارزه می کرد، و این خوب بود.

اینینگ های SKY مانند یک بسته برجسته بود، اما ضربه سرگرم کننده 83 او در نهایت به پایان رسید، با SKY به دنبال این بود که کشش را بکشد، اما زمان درست را نگرفت. سوریاکومار در نهایت به دست Kedar Jadhav افتاد، که صید را به خوبی داخل طناب مرز گرفت.

بعد از این فقط مسئله زمان بود و وادهرا مسابقه را با حداکثر 21 توپ به پایان رساند.

پس از مسابقه، Faf du Plessis اعتراف کرد که SKY پس از شروع به کار می تواند غیرقابل توقف باشد. دو پلسیس گفت: “او (SKY) یکی از بهترین هاست، وقتی او راه می افتد، بستن او دشوار است.”

MI نگران کننده چیست؟

فرم روهیت شارما. روز سه شنبه، روهیت شارما (7) به دلیل یک امتیاز پایین دیگر اخراج شد و حالا با وضعیت خوب این تیم در جدول امتیازی (سوم با 12 امتیاز)، تنها فشار بیشتری برای کاپیتان MI وجود خواهد داشت تا با چوب بازی کند. .

برای توضیح بیشتر، آخرین امتیاز دو رقمی روهیت در هنگام ضربه زدن، ناک 44 در برابر پادشاهان پنجاب در 22 آوریل بود. سه هفته در کریکت می تواند زمان زیادی باشد، به خصوص زمانی که چندین مسابقه در بین آنها وجود داشته باشد.

از آن زمان روهیت امتیازهای 2،3،0،0 و 7 را تحمل کرده است، بنابراین ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که روهیت در نهایت با خفاش قدم بگذارد، زیرا هیچ تیمی نمی تواند برای تحویل کالاها هر بار به ضربات متوسط ​​خود تکیه کند. .

با داغ شدن یک مسابقه شدید برای پلی آف IPL، اگر MI بخواهد روند پیروزی خود را حفظ کند و به طور بالقوه برای حذفی ها واجد شرایط شود، بسیار مهم است که روهیت ریتم گلزنی خود را دوباره پیدا کند و نرخ ضربه خود را نیز افزایش دهد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام