سونیل گاواسکار پیشنهاد بزرگی برای روهیت شارما کاپیتان هندی های بمبئی دارد

سونیل گاواسکار احساس می‌کند که روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی باید از برنامه پرتنش لیگ برتر هند استراحت کند و سرحال به بازی بازگردد. بازیکن سابق هند گفت روهیت باید روی بازگشت به مراحل بعدی فصل و سپس فینال مسابقات جهانی تست تمرکز کند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

من می خواهم تغییراتی در ترتیب ضربه زدن ببینم [for Mumbai Indians]پس از اینکه گجرات تایتانز هندی‌های بمبئی را با 55 ران شکست داد، گاواسکار در استار اسپورت گفت.

IPL 2023: هاربهاجان می گوید اگر روهیت از ابتدا تا انتها خفاش کند، هیچ بازیکنی بهتر از او نیست.

ترکیب نهایی WTC هند: چرا آجینکیا راهانه بازگشته است و رقابت بین پیسرها وجود دارد

راستش، من همچنین می‌گویم که روهیت باید فعلاً استراحت کند و خود را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کند. [final]. [He can] برای چند بازی گذشته دوباره برگرد، اما همین الان، [he should] خودش کمی نفس بکش.»

روهیت در روز سه‌شنبه به خاطر تنها دو ران‌اف هشت توپ مقابل GT اخراج شد. روهیت در هفت مسابقه این فصل، 181 ران با میانگین 25.86 و نرخ ضربه 135.07، با بهترین 65 ران به ثمر رسانده است. روهیت خوب شروع کرده است اما نتوانست ناک ها را به امتیازهای بزرگ تبدیل کند: چهار بار او بین 20 تا 45 ران اخراج شده است.

تیم هم خیلی بهتر نیست. MI فصل را با دو شکست آغاز کرد اما با سه برد متوالی خود را به جایگاه های پلی آف IPL بازگرداند. با این حال، شکست های متوالی آنها را در رده هفتم قرار داده است.

ترکیب هند برای فینال WTC: Ajinkya Rahane بازگشت، Suryakumar Yadav سقوط کرد

گاواسکار این سوال را مطرح کرد که آیا روهیت بیشتر روی فینال WTC مقابل استرالیا متمرکز است یا خیر. IPL در 28 مه با فینال مسابقات قهرمانی جهان که قرار است در 7 ژوئن در The Oval آغاز شود، به پایان می رسد. فینال مسابقات قهرمانی تست برای هند از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا آنها فینال آخر را شکست داده بودند – به نیوزلند.

او به نظر کمی مشغول است. شاید در این مرحله به WTC فکر می کند [final]گاواسکار گفت، من نمی دانم. اما من معتقدم که در این مرحله او نیاز به کمی استراحت دارد و برای سه یا چهار مسابقه آخر بازگردد تا برای مسابقات قهرمانی جهان در ریتم باشد. [final]”

بازی بعدی MI روز یکشنبه در ورزشگاه Wankhede برابر راجستان رویالز است. این بهتر از آخرین مقام آنها در فصل گذشته است، اما کاملا واضح است که آنها به استانداردهای گذشته دست نمی یابند.

“این یک معجزه خواهد بود که آنها را واجد شرایط می کند [for the IPL playoffs]گاواسکار گفت. همانطور که آنها در حال حاضر هستند، بله، آنها می توانند به پایان برسند [at number] چهار، اما آنها باید کریکت فوق‌العاده‌ای بازی کنند، هم ضربه زدن و هم بولینگ.»

روهیت در حال حاضر یک فصل شلوغ و بدون استراحت زیاد داشته است. کاپیتان هند شش بازی ODI متوالی را در برابر سریلانکا و نیوزلند انجام داد و دو هفته بعد نیز چهار تست در برابر استرالیا انجام داد. درست پس از آن، او دومین و سومین ODI را در برابر استرالیایی ها بازی کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام