سیاکام از رپتورز می خواهد پس از تلاش در حباب NBA ، لذت بازی را دوباره پیدا کند

پاسکال سیاکام می خواهد عشق خود را به بازی دوباره کشف کند.

مهاجمان تورنتو رپتورز در حباب NBA در نزدیکی اورلاندو ، فلوریدا ، سخت مبارزه کردند ، زمانی که تیم ها پس از سه ماه تعلیق لیگ COVID-19 در اوایل سال جاری ، دوباره جمع شدند. او در مورد همه گیری تأکید کرد ، نگران خانواده بود ، و درمورد تقسیم زندگی و تمرکز بر روی بسکتبال در مواقع لزوم به سختی کار می کرد.

و او گفت وقتی به فیلم های آن بازی ها نگاه می کند ، خودش را نمی شناسد.

بازیکن 26 ساله کامرونی همیشه با خوشحالی بازی کرده است. او در دنیای والت دیزنی هیچ کس را ندید.

سیاكام روز پنجشنبه در تماس تصویری زوم با خبرنگاران گفت: “من این بازی را دوست دارم و هرگز نمی خواهم بدون هیچ لذتی بازی را انجام دهم.” “شما من را می شناسید ، من فقط می خواهم سرگرم شوم ، فقط می خواهم بتوانم بازی را انجام دهم. سخت کار کنید. از آن لذت ببرید … این چیزی است که می خواهم به آن برگردم.”

سیاکام قبل از تعطیل شدن لیگ همه گیر جهانی ، یک فصل شغلی داشت و برای اولین بار افتخارات تمام ستاره ها را کسب کرد. اگرچه در مرحله پلی آف ، او به طور متوسط ​​17 امتیاز و 7.5 ریباند داشت در حالی که 39.6 درصد از زمین و فقط 18.9 درصد از دامنه سه امتیاز شوت زد. وی در نیمه نهایی کنفرانس در بازی 7 باخت از رپتورز به بوستون ، 13 امتیاز و 5 گردش کسب کرد.

او پس از ناامیدی در بازی حباب بازی ، در یک دوره کوتاه خارج از فصل با یک مربی ، سرآشپز و متخصص تغذیه با قدرت و تهویه مطبوع کار کرد.

تماشا کنید | سیاکام برای فصل آینده هیجان زده است:

با وجود تلاش هایش در حباب و تیمش برای رسیدن به هدف نهایی خود ، پاسکال سیاکام ستاره ستاره تورنتو رپتورز می گوید از پیشرفتی که در خارج از فصل داشته است خوشحال است و برای آینده هیجان زده است. 3:33

هواداران با انتقاد از سیاکام ، وی را مقصر خروج تورنتو می دانند.

شبی که تورنتو حذف شد ، کایل لوری ، نگهبان کهنه کار ، روزهای دردناکی را پس از جابجایی تیم توسط واشنگتن در سال 2015 به خاطر آورد. وی گفت که هر کلمه چاپ شده در مورد او را خواند – “خوب ، بد ، بد ، وحشتناک ، عالی” – و از آن استفاده انگیزه او به سیاكام پیشنهاد كرد كه كار مشابهی انجام دهد.

سیاكام گفت ، اما همه با مسائل متفاوت برخورد می كنند.

سیاكام گفت: “برای من ، اگر به سخنان مردم گوش می دادم ، هرگز در جایی كه امروز هستم نبودم. من فكر می كنم این كاری است كه من هرگز در زندگی ام انجام نداده ام.” “اگر من به شک و تردیدها گوش می دادم یا افرادی که به من می گفتند قرار است کجا باشم یا سقفم باید باشد یا وقتی می خواهم به لیگ بیایم آنچه که باید باشم ، چگونه دیگران توسط من تعریف می شوند – من هرگز گوش نکردم به آن و امروز قرار نیست شروع کنم. “

سیاکام با استناد به “عنوان غافلگیر کننده” تمسخر می کند

سیاکام پنجشنبه هنگامی که خبرنگاری پیشنهاد کرد کسب عنوان قهرمانی NBA در سال 2019 غافلگیر کننده باشد ، امتحان آور به نظر می رسید.

“منظورت تعجب آور چیست؟ این حتی چه معنایی دارد؟” تمسخر کرد

این خبرنگار در ادامه توضیح داد که گلدن استیت مورد پسند واقع شده است و از خود پرسید که آیا رپتورها به فرم سال 2019 خود بازمی گردند؟

“ما سال گذشته نتیجه ای را که می خواستیم نداشتیم. برای هر تیم خوب وقتی به آنجا می روید و چیزی را که می خواستید بدست نیاورید ، به صفحه نقاشی برمی گردید ، و سخت تلاش می کنید تا به سیاکام گفت.

تماشا کنید | جوون چوپان در مورد ظهور ستاره های بسکتبال کانادا بحث می کند:

جوون چوپان با برخی از بزرگترین اسامی بسکتبال کانادا درباره چگونگی تغییر فرهنگ این ورزش طی دو دهه گذشته و اگر این تنها آغاز رشد ستاره های NBA باشد ، صحبت می کند. 7:18

رپتورز ، فقط دو هفته پس از اطلاع از اینکه اجازه ندارند در خانه بازی های خود را انجام دهند ، حداقل برای شروع فصل ، در Scotiabank Arena ، روز دوشنبه وارد خانه موقت خود در Tampa ، Fla. شدند.

سیاکام گفت هنوز باید خانه ای در تامپا پیدا کند – تیم در حال حاضر در یک هتل است.

وی گفت: “من فلوریدا را دوست دارم. باحال است. اگر مجبور به انتخاب باشم ، مطمئناً جایی گرم خواهم بود. بنابراین فلوریدا قطعاً بی ادب بود.” “سپس دوباره ، ما مجبور شدیم همه چیز را منتقل کنیم ، امکانات عملی را کشف کنیم ، چیزهای زیادی برای کشف کردن.

“اما مدتهاست که هیچ چیز عادی نبوده است. همه ما در حال یادگیری هستیم. هیچ کاری از عهده ما بر نمی آید. برای من ، احساس می کنم تمام زندگی من در سفر و مکان های مختلف بوده است.”

لن با رپتورز فرود می آید

الکس لن تازه وارد رپتورها نیز به همین ترتیب مسافرت خوبی دارد. مرد بزرگ اوکراینی در هفت سالگی NBA را در ققنوس ، آتلانتا و ساکرامنتو متوقف کرده است و انتظار داشت قبل از دریافت علاقه از رپتورز ، در آژانس رایگان با پادشاهان دوباره امضا کند.

لن با اشاره به اینکه در هفت فصل حضورش در تیم برنده بازی نکرده است ، گفت: “این موضوع مربوط به پول نبود ، فقط فرصت بازی در یک سازمان عالی و عالی بود.”

“این فقط یک فرصت شگفت انگیز برای من بود که می توانم جلو بروم ، در پلی آف بازی کنم ، و بخشی از یک فرهنگ پیروزی باشم.”

لن با اشاره به رشد سیاكام ، به علاوه شهرت تورنتو برای پیشرفت بازیکن ، از موفقیتی كه رپتورز با بازیکنان بین المللی داشته است ، تمجید كرد.

“شما بسیاری از بچه ها را می بینید که از اینجا آمده اند ، بازیکنان بین المللی و فقط در حال شکوفایی هستند. حتی [Fred] VanVleet وارد شد ، هیچ کس در مورد آن پسر چیزی نمی دانست و شما سه یا چهار سال بعد می بینید ، او یک بازیکن تمام ستاره است. بنابراین ، همه از پیشرفت بازیکنان در تورنتو اطلاع دارند ، این مطمئناً است. “