شاهکار قابل توجه KL Rahul و آمار بیشتر

IPL 2023، LSG در مقابل PBKS: KL Rahul سریعترین سرعت را به 4000 دویدن IPL رساند، بهترین ارقام بولینگ سام کوران و آمار بیشتر

KL Rahul از لاکنو سوپر جاینتز در جریان مسابقه 21 لیگ برتر تاتا هند بین لاکنو سوپر جاینتز و پنجاب کینگز که در ورزشگاه کریکت Bharat Ratna Shri Atal Bihari Vajpayee Ekana، Lucknow در 15 آوریل 2023 برگزار شد عکس توسط: Prashant Bhoot / SPORTZPICS برای IPL

یک نبرد نیم قرن از سیکاندار رازا و یک صحنه زیبا از شاهرخ خان، پادشاهان پنجاب را به پیروزی سخت دو ویکتی مقابل لاکنو سوپر جاینتز (LSG) در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) در بهارات راتنا شری آتال بیهاری واجپایی رساند. ورزشگاه کریکت اکانا، لاکنو در روز شنبه.

PBKS با این برد با سه برد و دو باخت در پنج مسابقه به رده چهارم جدول امتیازی صعود کرده است. آنها در مجموع شش امتیاز دارند. LSG با رکورد برد- باخت مشابه در رده دوم قرار دارد، اما آنها دارای نرخ خالص پایین تری هستند که آنها را پایین تر از راجستان رویالز برتر قرار می دهد.

در تعقیب 160 ران، پادشاهان پنجاب در ابتدا با مشکل مواجه شدند، زیرا یودهویر سینگ، اولین بازیکن IPL، ویکت های آتاروا تاید (0) و پرابهسیمران سینگ (4) را به دست آورد تا PBKS را در 2.2 اور به 17/2 کاهش دهد.

متیو شورت در تماس خوبی به نظر می‌رسید، او اوش خان را برای سه ضرب متوالی در اوور سوم شکست داد.
شورت به دنبال ساخت جایگاه با هارپریت باتیا بود، اما در آخرین توپ اوور ششم به خاطر 34 توپ از 22 توپ، شامل پنج توپ چهار و شش توپ، اخراج شد. کریشناپا گاوتام استامپ های خود را از جای خود خارج کرد تا PBKS در 6 اور با سرعت 45/3 غرق شود.

PBKS در 7.2 اور از مرز 50 ران عبور کرد.

هارپریت باتیا و سیکاندار رازا تعقیب و گریز را پیش بردند. در پایان 10 اور، PBKS در 68/3 بود، با هارپریت (17*) و رازا (11*) بدون شکست در کریز.

Krunal Pandya یک بار دیگر تلاش های PBKS را مختل کرد زیرا او هارپیت را برای 22 توپ از 22 توپ اخراج کرد. یودهویر سینگ خمیر را در میدان عقب عمیق گرفت. PBKS در 11 اور 75/4 بود.

رازا در اوور سیزدهم کمی فشار را کاهش داد و کرونال پاندیا را برای دو شش و چهار شکست داد. اوور 17 ران را به ارمغان آورد و PBKS را در 13 اور به 99/4 رساند.

با کمک مرزی از Raza، PBKS در 13.1 اور از مرز 100 ران عبور کرد.

راوی بیشنوی به LSG کمک کرد تا به بازی بازگردد و سم کوران خطرناک را تنها برای شش ران اخراج کرد. نیمی از ترکیب PBKS با 112 دوش در 14.3 اوور داخل کلبه بودند.

رضا دختر نیم قرن خود را تنها در 34 توپ، متشکل از سه توپ چهار و سه شش، بزرگ کرد. اما در همان توپ بعدی، او توسط مارک وود پس از گرفتن شیرجه از KL Rahul اخراج شد.

PBKS در 15.5 اور 122/6 بود. شاهرخ خان باتر بعدی روی چین بود که در همان اولین توپ خود شش ضربه را کوبید. PBKS در 16 اور 128 بر 6 بود که در چهار اور پایانی به 32 امتیاز نیاز داشت. این معادله در سه اور پایانی به 23 ران رسید، اما پنجاب سیکندررضا و جیتش شارما را در یک اور از دست داد.

پس از آن PBKS تنها دو ویکت باقی مانده بود و به 7 توپ از شش توپ آخر نیاز داشت، اما شاهرخ خان که در فینال اوور با بیشنوی روبرو شد، قرارداد را با یک مرز از توپ سوم اوور قطع کرد.

حال بیایید نگاهی به آمارهای جالب از این بازی بیندازیم:

— KL Rahul سریعترین خمیری شد که توانست 4000 دوش IPL را به ثمر برساند. او در 105 اینینگ به نقطه عطف رسید، در حالی که کریس گیل 112 اینینگ انجام داده بود.

– شنبه دومین مسابقه LSG بود که آنها پس از اولین ضربه زدن در یک بازی IPL شکست خوردند. تنها نمونه دیگری که آنها پس از ضربه اول شکست خوردند، مقابل گجرات تایتانز در استادیوم وانکهده در IPL 2022 بود.

-سام کوران در اولین حضور کاپیتانی IPL بهترین فیگورهای بولینگ را تولید کرد. او در مقابل LSG با ارقام 3/31 به پایان رسید. بهترین قبلی توسط Sourav Ganguly در سال 2008 بود، زمانی که او با بازی برای KKR، ارقام 2/21 را در برابر RCB در بمبئی ثبت کرد.

دیپک هودا صدمین بازی حرفه ای خود در IPL را هنگامی که در LSG بازی می کرد، در روز شنبه با PBKS انجام داد.

با ورودی های ANI

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام