شباهت کیلیان امباپه فوتبالیست در مراسمی در پاکستان اینترنت را شگفت زده کرد

تماشا کنید: کیلیان امباپه ستاره فوتبال، شبیه پاکستانی، اینترنت را شگفت زده می کند

شبیه پاکستانی کیلیان امباپه اینترنت را شگفت زده می کند. اعتبار تصویر – AFP/Instagram

حکمت عامیانه می‌گوید داپلگانگرها اسرارآمیز و تکراری دقیق از افراد زنده هستند. در سیاره ای با بیش از هفت میلیارد نفر، الف بی بی سی گزارش می گوید، یک نفر در آنجا دقیقاً یک نسخه تکراری از شما دارد. چندین ادعای داپلگانگرها احتمالاً مواردی از هویت اشتباه است. با این حال، پذیرش چنین توضیحی وقتی توسط کسی که شخص واقعی را از نزدیک می شناسد، به طور فزاینده ای دشوار می شود. و هنگامی که اینترنت تأیید می کند، مخالفت کردن حتی دشوارتر می شود.

صحبت از آن، ویدئویی از مردی از پاکستان که به نظر می رسد امباپه باشد، در فضای مجازی پخش شده است. مردی که در حال حضور در یک رویداد عمومی دیده می شود، احترام زیادی را برای فوتبالیست فرانسوی به نمایش گذاشت. کاربری به نام @idcaleem این ویدیو را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. این پست با عنوان “مباپه در پاکستان” نوشته شده بود.

به ویدیو نگاه کنید:

نظرات در مورد پست:

در عرض چند هفته، این ویدیو بیش از 10 میلیون بازدید و بیش از 1 میلیون لایک در شبکه های اجتماعی به دست آورد. کاربران با دیدن شباهت عجیب این مرد و امباپه شوکه شدند. بخش نظرات مملو از نظرات غلغلک دهنده بود.

«مباپه از کراچی» به شوخی نوشت یک کاربر دیگری گفت: “امباپه از PSG می رود و اکنون به جیه سند می پیوندد.”

یک کاربر با خنده اظهار نظر کرد، “Mbappe pro max”، در حالی که یکی اضافه کرد، “Mbappe در پاکستان اولین پیش نویس”.

اینترنت مدام شبیه افراد مشهور را پیدا می کند. بازیگرانی مانند آلیا بات، آیشواریا رای باچان، پریانکا چوپرا و شاهرخ خان از جمله بازیگرانی از جمله چنین افرادی هستند.

در اوایل سال جاری، ویدئویی که شباهت آرویند کجریوال، وزیر ارشد دهلی را نشان می‌داد، اینترنت را تحت تأثیر قرار داد. این پست با عنوان: «آرویند کجریوال در حال فروش چت در گوالیور» بود.

او با لباسی شبیه لباس کجریوال دیده شد و حتی عینک، کلاه و ژاکت امضای این سیاستمدار را به تن داشت.

این مفهوم رایج از «مثل‌ها» هزاره‌ها ذهن را درگیر خود کرده و موضوع یکی از قدیمی‌ترین آثار ادبی بوده است. در ادبیات، داپلگانگرها اغلب نمادی از تضاد درونی یا طبیعت دوگانه شخصیت هستند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام