شرایط بازی، تاریخ، مکان و موارد دیگر

راین روز یکشنبه در احمدآباد اسپویل اسپورت انجام داد زیرا فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین چنای سوپر کینگز (CSK) و گجرات تایتانز (GT) باید به دوشنبه (29 می) به تعویق افتاد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

در ورزشگاه نارندرا مودی، حدود ساعت 6:30 بعد از ظهر به وقت IST، درست نیم ساعت قبل از زمان برنامه ریزی شده برای پرتاب، بارید. با این حال، پرتاب در نهایت به تعویق افتاد و برای تماشاگرانی که به تعداد زیادی برای تشویق تیم مورد علاقه خود به میدان آمده بودند، انتظار نسبتا طولانی و خسته کننده بود.

مقالات مرتبط

IPL

فینال IPL 2023: “20 بهتر است”، واکنش توییتر پس از اینکه بازی CSK و GT به دلیل بارندگی در احمدآباد به دوشنبه منتقل شد.

IPL

مقدماتی 1 IPL 2023: CSK، در Chepauk، در راه GT برای دومین فینال متوالی ایستاده است.

بخوانید: فینال IPL 2023 اولین مسابقه ای است که در 16 سال گذشته به تعویق می افتد

فواصل زمانی کوتاهی وجود داشت که باران کم شد و این به داوران اجازه داد تا نگاهی به زمین بیندازند. با این حال، درست زمانی که اندکی امید به یک نتیجه مثبت وجود داشت، باران بار دیگر وارد شد و از توقف خودداری کرد.

علیرغم اینکه باران بعداً فروکش کرد، هنوز گودال‌هایی در زمین وجود داشت و این بدان معنا بود که بازی یک روز به دوشنبه موکول می‌شد. داوران خبر رسمی را در ساعت 10:55 شب IST تایید کردند.

از شرایط بازی گرفته تا زمان بازی، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد زمان بندی مجدد فینال IPL بدانید:

زمان بندی مجدد فینال IPL 2023 کی و کجا برگزار می شود؟

فینال IPL 2023 بین چنای سوپر کینگز (CSK) و گجرات تایتانز (GT) دوشنبه 29 می برگزار خواهد شد. این دیدار در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد برگزار خواهد شد.

فینال IPL 2023 چه ساعتی شروع می شود؟

فینال IPL 2023 بین چنای سوپر کینگز (CSK) و گجرات تایتانز (GT) ساعت 7:30 بعدازظهر IST آغاز می‌شود و بازی در ساعت 7 بعد از ظهر برگزار می‌شود.

شرایط بازی برای فینال IPL 2023 چگونه است؟

در صورت ادامه بارندگی در احمدآباد در روز دوشنبه، زمان پایان فینال IPL 2023 بدون از دست دادن هیچ اور، ساعت 21:35 IST خواهد بود. پس از آن، اورها شروع به کاهش خواهند کرد. زمان پایانی برای یک مسابقه پنج‌اوری ساعت 12.06 صبح روز سه‌شنبه (30 می) است و اگر این اتفاق نیفتد، بازی Super Over وجود دارد که می‌تواند تا ساعت 12:50 صبح آغاز شود.

اگر در روز دوشنبه هیچ اقدامی برای کریکت انجام نشود، GT، تیمی که رتبه بالاتری در جدول IPL در بین دو تیم دارد، قهرمان IPL 2023 خواهد شد.

چگونه می توانم IPL 2023 Final LIVE را استریم کنم؟

فینال IPL 2023 از طریق شبکه Star Sports از تلویزیون پخش خواهد شد. همچنین می توان آن را در برنامه و وب سایت JioCinema پخش زنده کرد. طرفداران همچنین می توانند به روز رسانی ها و اخبار مربوط به فینال را به صورت زنده دنبال کنند Firstpost.com.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام