شوبمن گیل، پیسرها در حالی که GT با غلبه بر SRH واجد شرایط حضور در پلی آف شدند، درخشیدند

به نظر می رسد گجرات تایتانز از همان جایی که فصل گذشته کار را متوقف کرده بود، ادامه داده است، و مدافع عنوان قهرمانی تا کنون به عنوان تیمی برجسته در لیگ برتر هند (IPL) 2023 شناخته شده است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

بنابراین، شایسته است که تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا به اولین تیمی تبدیل شود که به پلی آف در این فصل راه یافته و در عین حال جایگاه شماره 1 خود را در جدول امتیازات حفظ کند، که با پیروزی بالینی مقابل سان رایزرز حیدرآباد (SRH) به آن دست یافت. در روز دوشنبه.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: دلیل پوشیدن لباس های اسطوخودوس گجرات تایتانز برای بازی خانگی مقابل سان رایزرز حیدرآباد

IPL

هاردیک پاندیا، کاپیتان GT پس از پیروزی مقابل SRH می گوید: IPL 2023: ما به درستی مستحق حضور در پلی آف هستیم.

گجرات در روز جمعه در ورزشگاه وانکهده توسط سرخپوستان بمبئی تلنگر بی‌رحمانه شد، جایی که آنها به سمت فاجعه پیش می‌رفتند، قبل از اینکه رشید خان به کاهش حاشیه شکست کمک کرد.

سه روز بعد، GT به مسیرهای برنده بازگشتند، و رهبری ارتش نارنجی را در هر بخش به دست آوردند تا یک برد جامع را ثبت کنند و اطمینان حاصل کنند که آنها رکورد صد درصدی را در رسیدن به ناک اوت حفظ می کنند.

آبشش درخشان می درخشد

مارکرام، کاپیتان SRH، از جی تی دعوت کرد تا ابتدا در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد، جایی که تایتان ها آخرین بازی خانگی خود را در این فصل میزبانی می کردند، یک خفاش را بر روی یک ویکت تازه بزند. و برای لحظه ای کوتاه، به نظر می رسید که تصمیم مارکرام با خلاص شدن بوونشوار کومار از شر ویکت بان رایدیمن ساها در اولین اوور اینینگ گجرات نتیجه داد.

شوبمن گیل، بازکننده با فرم، مسئول این بود که تیمش را در این فصل به یک شروع امیدوارکننده برساند. با این حال، پس از خروج زودهنگام ساها، گیل تصمیم گرفت که مسئولیت اینینگ ها را بر عهده بگیرد و زمان زیادی را در راه اندازی یک ضد حمله علیه Sunrisers تلف نکرد – با دویدن سه نفر از بولینگ بووی و جمع آوری یک مرز از همان بولر دفعه بعد که اعتصاب کرد

با این حال، GT زمانی که گیل دریانورد افغانستانی فضلحق فاروقی را برای چهار مرز متوالی شکست داد، واقعاً بلند شد، که منجر به 18 دویدن شد که 50 نفر را تنها در چهار اوور قرار داد. از آن نقطه به بعد، ترافیک یک طرفه به نفع تایتان ها بود زیرا گیل و سای سودارسان به یافتن مرزها به دلخواه خود ادامه دادند و در عین حال نرخ اجرا را تا پایان همکاری خود بالای 10 حفظ کردند.

در همین حال، بازیکن پنجاب، چند بار در گذشته در IPL به رقم سه رقمی نزدیک شده بود – او فصل گذشته در بازی 96 مقابل پادشاهان پنجاب اخراج شد و یکشنبه گذشته در 94 مقابل لاکنو سوپر جاینتز بدون شکست باقی ماند. با این حال، این بار، این جوان 23 ساله قرار نبود دوباره کوتاه بیاید، زیرا در نهایت موفق شد در 56 زایمان موفق شود.

با این حال، گیل در یک فینال دراماتیک که در آن GT در نهایت چهار ویکت را برای تنها دو ران از دست داد، جدا شد که به بوونشوار کمک کرد تا دومین امتیاز پنج‌فور IPL خود را تکمیل کند. و علیرغم اینکه گجرات در یک مرحله در محدوده 210-220 امتیاز فوق‌العاده‌ای داشت، در نهایت با رتبه 12 کمتر از 200 سقوط کرد زیرا هیچ‌کدام از کتک‌ها به جز گیل و سودارسان در آن روز حضور نداشتند.

امیدهای SRH با یکی دیگر از عملکردهای ضربتی پایین تر از بین می رود

مطمئناً به لطف انبوه ویکت‌ها در اورهای مرگ و با از دست دادن شش ویکت برای 19 ران، شتاب به سمت سان رایزرز در پایان اینینگ گجرات تغییر کرده بود. کسی فکر می کرد که آیا فروپاشی دیرهنگام در نهایت به ضرر تایتان ها برای دومین مسابقه متوالی تمام می شود.

در حالی که واحد ضربه زدن به عنوان یک واحد کاملاً شلیک نمی کرد و عمدتاً به یک تن با شکوه و یک عمل پشتیبانی متکی بود، واحد بولینگ در یک بسته شکار کرد و از همان ابتدا بر ضربات SRH تسلط داشت و محمد شامی و محیط شارما پیشتاز بودند. با گرفتن چهار ویکت هر کدام در عملکردهای تقریباً مشابه.

محمد شامی، پیسر تایتانز گجرات، پس از برد برد 4/21 مقابل سانرایزرز حیدرآباد در احمدآباد، بار دیگر صاحب کلاه بنفش شد. ورزشی

راهپیمایی با برداشتن ایمپکت پلیر Anmolpreet Singh در همان اور اول توسط Shami شروع شد، پس از اینکه دومی برای کشش عضلانی که منجر به لبه ضخیم بالایی و گرفتن آسان برای رشید شد، شروع شد. یاش دایل، بازیکن دست چپ، سپس در اولین اوور خود پس از بیستمین بازی بدنام، در جریان بازی خانگی مقابل کلکته نایت رایدرز، ابیشک شارما را حذف کرد.

سپس شامی راهول تریپاتی و کاپیتان رقیب مارکرام را در هر یک از دو اور بعدی خود حذف کرد، در حالی که موهیت با خلاص شدن از شر سنویر سینگ و عبدالصمد در اولین اوور خود درست پس از پاورپلی اعلام کرد. Mohit سپس مارکو یانسن را در اوج بعدی خود حذف کرد زیرا SRH به 59/7 کاهش یافت، با چشم انداز حتی عبور از 100 در آن مرحله دشوار به نظر می رسید.

نیم قرن نبرد از هاینریش کلاسن (64 از 44) – دومین فصل او – همراه با فیلم های کوتاه بوونشوار (27) و مایانک مارکاند (18) برای مدت کوتاهی امیدها را برای یک چرخش معجزه آسا روشن کرد، به خصوص تا زمان آفریقای جنوبی. اطراف بود

گجرات، با این حال، موفق شد در یک نوت منظم با Shami و Mohit که هر کدام یک ویکت را در اورهای اسلگ اوور گرفتند تا با چهار فر به پایان برسد، زیرا Sunrisers به ​​خوبی کوتاه آمد و در یک دوره دیگر نتوانست به پلی آف برسد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام