شوبمن گیل ثابت به کمپین IPL RCB پایان می دهد

گجرات تایتانز (GT) روز یکشنبه در حالی که مرحله لیگ لیگ برتر هند (IPL) به پایان رسید، ضربه ناک اوت را به رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در ورزشگاه مملو از M Chinaswamy زد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

هندی‌های بمبئی (MI) اوایل روز یکشنبه سان‌رایزرز حیدرآباد (SRH) را با هشت ویکت شکست داده بودند و RCB می‌دانست که برای راهیابی به پلی‌آف باید برنده می‌شد، اما در این فصل، اینطور نبود. ویرات کوهلی با 639 دوش از 14 مسابقه، شش دهه پنجاه و دو قرن، یک قرن دیگر را به پایان رساند. یک سال زمان زیادی است، و تقریباً در همین زمان در سال گذشته، تمام آنچه کهلی داشته است دو دهه پنجاه در IPL 2022 بوده است. به جرات می توان گفت کهلی در زمان مناسب به اوج خود رسیده است، اما در مجموع به عنوان یک واحد، RCB در این فصل با مشکل مواجه شده است. فقدان توانایی شلیک یکپارچه برای آنها به قیمت حذفی شده است.

مقالات مرتبط

ویرات

ویرات کوهلی در مورد “ستاره” شوبمن گیل پس از اولین قرن IPL: “به ادامه دهید و نسل بعدی را رهبری کنید”

ویرات

IPL 2023، رویال چلنجرز بنگلور در مقابل گجرات تایتانز، نکات مهم: گیل به GT کمک می کند تا RCB را شکست دهد و MI به پلی آف برسد.

نم نم باران در استادیوم چیناسوامی مسابقه را تقریبا 90 دقیقه به تاخیر انداخت و پس از برد MI، فقط خدایان آب و هوا توانستند RCB را نجات دهند.

RCB یکشنبه کجا اشتباه کرد؟

ضرب و شتم درجه متوسط ​​آنها. برای اولین بار نیست که RCB با دویدن های بزرگ شکست خورد. در این فصل، RCB تقریباً به طور کامل به Kohli، Du Plessis و Glenn Maxwell برای تحویل کالاها متکی بوده است، و سهم از ضربات درجه متوسط ​​در این فصل کمتر از حد نصاب بوده است.

و به خصوص در این فصل، که در آن مجموع بیش از 200 مورد تعقیب شده است، در مجموع 197/5 توسط RCB به اندازه کافی امن نبود، با وجود قرن کوهلی که ورزشگاه چیناسوامی را روشن کرد.

دینش کارتیک، که فصل گذشته یک تمام کننده ثابت شده بود، امسال با آن فاصله زیادی داشت و تنها با 140 دوش از 13 مسابقه به پایان رسید.

ماهیپال لومرور نیز جایگاه خود را در RCB بازی XI در این فصل توجیه نکرده است و کمپین ضعیفی با خفاش داشت (135 دوش از 12 مسابقه).

و انوج روات در بسیاری از موارد نتوانست به خوبی توپ را بزند و برای دویدن تلاش کرد.

مشخص بود که RCB در این فصل به شدت دلتنگ راجت پاتیدار شده بود. مصدومیت پاتیدار را در کل فصل محروم کرده بود و این بازیکن 29 ساله بود که از 8 مسابقه 333 دوش به ثمر رسانده بود. پاتیدار مطمئناً ترکیب ضربات RCB را تقویت می کرد.

فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، از وضعیت متوسط ​​تیم انتقاد کرد.

او گفت: «ما در طول فصل، به‌ویژه در انتهای اینینگ‌ها، به‌طور مداوم چند دوش را از رده‌های میانی از دست دادیم، و همچنین در اوورهای میانی، شاید آن‌طور که می‌خواستیم ویکت دریافت نکردیم.»

Shubman Gill بهتر از Virat Kohli عمل می کند

اگر جایزه ای برای Mr Consistent در IPL وجود داشته باشد، آن باید Shubman Gill باشد. جوانان IPL 2023 را طوفانی کرده اند، و یکی از آنها قطعا Shubman Gill بوده است.

دو قرن و چهار دهه پنجاه در این فصل، شوبمن به نظر می رسد در شوبمن در مسیر درستی حرکت می کند.

کوهلی و شوبمن هر دو در رویکرد خود مسلط بودند، اما چیزی که باعث برتری ضربه شوبمن شد، رویکرد تهاجمی تر او بود. شوبمن پنج چهار و هشت شش را به هم زد که شش ها هفت تا از کهلی بیشتر بودند.

اگرچه محدودیت های زیادی از گیل در داخل پاورپلی ایجاد نمی شد، اما تنها پس از آن بود که این بازیکن 23 ساله تصمیم به تعویض دنده گرفت. در اوور هشتم، گیل برای رسیدن به حداکثر قدرت از بالای سر کاسه‌زن پرتاب شد و ویجیکومار ویشاک را وادار به پرداخت هزینه تحویل طول کرد.

گیل سپس در مقابل هیمانشو شارما، اولین ضربه‌ای که به او وارد شد، ضربه تمام شد و او را برای تحویل‌های متوالی چهار و شش ضربه زد.

یک بار دیگر، گیل مایکل بریسول را برای یک جفت شش در سیزدهم داغ کردهفتم در بالا، یکی روی پای بلند پرواز می کند و دیگری بر فراز میانی عمیق. و در حالی که مرزها برای گیل برای چند اور خشک می شد، او همچنان به چرخش ضربات انفرادی و دوبل ادامه می داد، و این زمانی بود که GT ویجی شانکار و داسون شانکا را از دست داد، بنابراین گیل باید محتاط می شد.

GT دیوید میلر را در 18 از دست دادهفتم به پایان رسید، با امتیاز آنها 171/4، اما تقریباً در همان زمان بود که گیل دوباره کاملاً تهاجمی شد. او سراج را برای دو شش در عمق در 18 مجازات کردهفتم قبل از ضربه زدن بر روی پای مربعی عمیق دیگر حداکثر، احتمالاً همان چیزی که سرنوشت RCB را رقم زد.

در نهایت فقط مسئله زمان بود. بولرهای RCB، علیرغم اینکه سراج زود از شر ساها خلاص شد، هرگز واقعاً در بازی نبودند و برای GT، گیل نیرویی غیرقابل توقف در IPL 2023 باقی ماند.

از وین پارنل خواسته شد تا فینال را به پایان برساند و GT به هشت توپ از شش توپ نیاز داشت.

چند مسابقه قبل، پارنل در برابر راجستان رویالز 3/10 را ثبت کرده بود، اما این بار او در پایان بازی بود.

او با یک پرتاب کامل بالا شروع کرد، که پس از بازبینی گیل، یک توپ بدون قد به او داده شد. پس از آن یک یورکر عریض دنبال شد که به نوبه خود یکی دیگر از موارد اضافی بود. شش دوش از شش توپ مورد نیاز بود، و گیل همیشه همه کاره، قرارداد را برای GT (و MI) مهر و موم کرد، با حضور در زمین و ضربات طولانی برای حداکثر، حداکثری که در نهایت قلب میلیون‌ها RCB را خواهد شکست.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام