شوبمن گیل در Qualifier 2 امتیاز 129 را در برابر MI به عنوان بهترین ضربه IPL خود می گیرد.

شوبمن گیل، بازکننده گجرات تایتانز، 129 توپ از 60 توپ را در روز جمعه در برابر سرخپوستان بمبئی به عنوان بهترین ضربه خود در لیگ برتر هند (IPL) ارزیابی کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

گیل حمله بمبئی را تکه تکه کرد و 10 شش و هفت چهار را شکست تا گجرات را به امتیاز 233/3 پس از اینکه از آنها خواسته شد تا خفاش کنند را به قدرت رساند. MI، در پاسخ، با امتیاز 171 شکست خورد و Mohit Sharma بهترین آمار اورهای محدود 5/10 در دوران حرفه ای خود را جمع آوری کرد تا GT را به دومین فینال متوالی از زمان اولین بازی خود در فصل گذشته برساند.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023 Qualifier 2: Shubman Gill، Mohit Sharma به GT کمک کردند تا MI را با 62 ران شکست دهد و به دومین فینال متوالی برسد.

IPL

GT vs MI IPL 2023 Qualifier 2: Shubman Gill قرن سوم را در چهار مسابقه در برابر حمله ناگوار بمبئی شکست داد

این بازیکن پنجاب از زمان اولین بازی خود با کلکته نایت رایدرز (KKR) در سال 2018، در 86 مسابقه IPL از مرز سه رقمی عبور نکرده بود، اما اکنون در چهار بازی اخیر خود سه رقم را به ثبت رسانده است که همه آنها به پیروزی منجر شده است. برای گجرات

گیل در حین ارائه پس از بازی گفت: “من فکر می کنم این احتمالاً بهترین حضور من تا کنون در IPL بوده است.”

بخوانید | گیل توسط کوهلی، ABD پس از تاول زدن 129 در برابر MI در مقدماتی 2 مورد استقبال قرار گرفت.

گیل به اوور اشاره کرد که در آن آکاش مادوال، قهرمان پیروزی MI در 81 ران بر لاکنو سوپر جاینتز در المینیتور با برد 5/5، برای سه سیکس که این باور را به او القا کرد که امروز روز اوست، اشاره کرد.

برای من، این بازی توپ به توپ است. نقطه‌ای که سه شش را زدم به من انگیزه داد تا بزرگ شوم. آن زمان بود که فهمیدم می تواند روز من باشد.

ویکت خوبی برای ضربه زدن نیز بود. نه یک تصمیم آگاهانه، شما به عنوان یک خمیر به اختراع ادامه می دهید، اما برای من اعتقاد مهم تر است. من یک فصل بین المللی خوب را نیز پشت سر می گذارم. دفعه قبل هم فصل خوبی داشت. وقتی خوب شروع کنم، مطمئن هستم که می‌توانم گل خوبی بزنم.»

هوپ گیل همین شکل را ادامه می دهد: روهیت

روهیت شارما، کاپیتان بمبئی، پس از بازی، این بازیکن 23 ساله را که از نظر بسیاری به عنوان سوپراستار بعدی هندی و وارث ویرات کوهلی شناخته می شود، تمجید کرد.

به گزارش ‘هیتمن’، گیل 129 ثابت کرد که تفاوت بین دو طرف در مسابقه ماقبل آخر فصل است و در نهایت به گجرات کمک کرد تا “20-25 دوش اضافی” دیگر روی تخته اضافه کند. او همچنین امیدوار بود که گیل این فرم را برای تیم هند نیز با جام جهانی ODI که قرار است اواخر امسال در هند برگزار شود، ادامه دهد.

شوبمن خوب ضربه زد، ویکت خوب بود. آنها 20-25 اضافه گرفتند. بعد از نیمه اول مثبت بودیم. ما باید به شوبمن اعتبار بدهیم. روهیت پس از بازی گفت: امیدوارم او به همین فرم ادامه دهد.

در عکس ها: GT همه جانبه MI را شکست داد تا فینال را در برابر CSK تنظیم کند

روهیت سوریاکومار یداو (61) و کامرون گرین (30) را به خاطر احیای امیدهای بمبئی پس از شروع ضعیف تعقیب و گریزشان نسبت داد، اما احساس کردند که به کسی نیاز دارند که بازی را عمیق تر کند، همانطور که گیل برای آنها انجام داد تا این تعقیب و گریز را با موفقیت انجام دهند، که در نهایت آنها نیز موفق شدند. موفق به انجام نشد.

گرین و سوریا به خوبی به هم زدند اما ما راه خود را گم کردیم. ما می خواستیم به آن کرک خوبی بدهیم، مثبت باشید. ما نتوانستیم وارد پاورپلی شویم. ما مانند گجرات یک ضربه می‌خواستیم و بازی را به عمقی ببریم که هر اتفاقی در زمین خوب و زمینی با مرز کوچک رخ دهد. اما به افتخار GT که خوب بازی کرد.» کاپیتان MI اضافه کرد.

در همین حال، هاردیک پاندیا، کاپیتان GT، نمی‌توانست بیشتر از این به نحوه رفتار گیل در ورزشگاه نارندرا مودی در مراسم بزرگ افتخار کند.

“من فکر می کنم وضوح و اعتماد به نفس او شگفت انگیز است. مسابقات امروز یکی از بهترین مسابقات بود، او هرگز عجولانه به نظر نمی رسید. انگار یکی توپ می اندازد و او ضربه می زند. پاندیا پس از بازی اضافه کرد: او در کریکت بین المللی و فرنچایز فوق ستاره خواهد بود.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام