شکار خیره کننده مارکارام برای حذف Surykumar Yadav برای یک امتیاز پایین دیگر

تا کنون، در IPL این فصل، SKY تنها 66 ران از پنج مسابقه را با میانگین 13.20 جمع کرده است.

  • کارکنان FirstCricket

  • 18 آوریل 2023

  • 21:25:40 IST

SRH در مقابل MI: وصله خشن سوریاکومار یاداو همچنان ادامه دارد زیرا آیدن مارکرام یک شکار خیره کننده را می گیرد.

مارکو یانسن اخراج سوریاکومار یاداو را جشن می گیرد. ورزشی

سوریاکومار یاداو، بازیکن هندی بمبئی، پس از اخراج هفت نفره مقابل سانرایزرز حیدرآباد در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز سه شنبه، به مبارزه با فرم ضعیف خود با خفاش ادامه داد.

وارد شدن به خفاش در شماره چهار در 12هفتم در روز سه‌شنبه، سوریاکومار حساب خود را با یک تک آهنگ باز کرد و به سمت مربع عقب‌تر برای آن حرکت کرد. SKY آن را با حداکثر چند تحویل بعد، دنبال کرد، که برای شش نفر به پایان رسید.

در حالی که شش نفر از سوریاکومار یک آه آرامش بخش بود، اما زمانی که او توپ بعدی را توسط یانسن اخراج کرد، مدت زیادی طول نکشید. این یک کاتر از جانسن بود، SKY درایو او را بررسی کرد و در نهایت به سمت چپ وسط زمین تراشه کرد، و مارکرام برای تکمیل یک شکار تماشایی پرواز کرد.

این برای مارکرام و یانسن یک لذت مضاعف بود زیرا هر دوی آنها برای تکمیل اخراج ایشان کیشان در اوایل اوور با هم متحد شده بودند.

سوریاکومار تا کنون در سال جاری عملکرد سختی را پشت سر گذاشته است، حتی به دلیل بازی های متوالی در سری ODI مقابل استرالیا در ماه مارس اخراج شد.

تا کنون، در IPL این فصل، SKY تنها 66 ران از پنج مسابقه را با میانگین 13.20 جمع کرده است.

تاریخ به روز رسانی: 18 آوریل 2023 21:25:40 IST

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.