شکار دیدنی ونکاتش ایر برای اخراج ویرات کوهلی

با این حال ویرات کوهلی بعد از پنجاه سالگی خیلی وقت سپری نکرد، زیرا در نهایت توسط آندره راسل در اوور دوازدهم برای 54 بازی اخراج شد.

RCB vs KKR: ونکاتش ایر برای اخراج ویرات کوهلی شکار خیره کننده ای می گیرد.  ویدیو را تماشا کنید

ویرات کوهلی به مدت 54 توسط آندره راسل اخراج شد. ورزشی

ویرات کوهلی، رهبر رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در روز چهارشنبه در برابر نایت رایدر کلکته (KKR)، به تیمش کمک کرد تا شروعی قدرتمند در رقابت‌های 201 داشته باشد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

Kohli و Faf du Plessis به RCB کمک می کنند تا 30 دوش را فقط در دو اور اول ثبت کند، اما RCB به زودی دو Plessis (17) را به KKR Impact Player Suyash Sharma واگذار کرد.

RCB vs KKR, IPL 2023 Live Streaming: زمان و مکان تماشای مسابقه IPL در تلویزیون و آنلاین

RCB vs KKR، IPL 2023: کلکته امیدوار است عملکرد ضربتی قوی در M Chinaswamy با امتیاز بالا بازگردد.

با این حال، کوهلی چند مرز را جمع آوری کرد، و در نهایت به نیم قرن خود، از 33 توپ رسید. کاپیتان ایستاده RCB همچنین با ماهیپال لومرور برای ویکت چهارم، یک پایه 55 دونده ساخت.

با این حال کوهلی پس از پنجاه سالگی مدت زیادی را سپری نکرد، زیرا در نهایت به دلیل ۵۴ سالگی توسط آندره راسل در دوازدهم اخراج شد.هفتم بر فراز.

کوهلی در نیمه دوم تعقیب و گریز به دنبال تعویض دنده و جمع آوری چند ماکزیمم بود، اما پس از اینکه توسط ونکاتش ایر در میانه عمقی گرفتار شد، نقشه او نتیجه معکوس داد.

توپ کوتاهی بیرون از راسل بود، و کوهلی محکم ایستاد تا شوت کششی را بازی کند، و برای یک لحظه به نظر می رسید که تمام راه را می برد، اما ونکاتش ایر در عمق نقشه های دیگری داشت و به سمت چپ شیرجه زد. صید را کامل کنید

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.