شیخار داوان به شکست “ناامیدکننده” می پردازد

شیخار داوان، کاپیتان پنجاب کینگز (PBKS) روز چهارشنبه احساس کرد که دو اور آخر مسابقات پایتخت دهلی (DC) که 41 ران به طول انجامید، پس از شکست 15 ران در دارمسالا برای آنها به قیمت تمام شد به این معنی که PBKS اکنون با یک سربالایی روبرو است. وظیفه صعود به پلی آف لیگ برتر هند (IPL).

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

علیرغم اینکه آرشدیپ سینگ در مرحله پایانی مسابقات دی سی کاسه کرد، داوان از اسپینر هارپریت برار خواست این کار را انجام دهد و برار در نهایت 23 ران رفت. این به DC اجازه داد تا 213/2 را به لطف یک 82 شکست ناپذیر از Rile Rossouw و نیم قرن از Priithvi Shaw (54) پست کند.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: Shikhar Dhawan به Virat Kohli و David Warner در لیست نخبگان با 50 نیم قرن می پیوندد.

IPL

PBKS vs DC: Shikhar Dhawan برای اخراج دیوید وارنر حیرت انگیز می شود. ویدیو را تماشا کنید

در پاسخ PBKS، حتی یک ضربه 94 از لیام لیوینگستون و یک نیم قرن از Atharva Taide (55) کافی نبود، زیرا آنها فقط توانستند 198/8 را از 20 اور مدیریت کنند.

“این ناامید کننده بود. ما در شش ویکت اول خیلی خوب کاسه نکردیم. این یک بازی کاملاً نزدیک است، اما نمی تواند کمکی به آن کند. پس از آن هیچ توپی امیدی بود، لیوی ضربه بزرگی زد، متأسفانه نتوانستیم در سمت دیگر قرار بگیریم.» پس از بازی داوان گفت.

«احساس می‌کردم تصمیمم برای بولینگ آخرین بار نتیجه معکوس داد. شتاب نیز به آنجا رفت. قبل از آن، بولرهای سریع من برای 18-20 ران ضربه خوردند. این دو اور به قیمت بازی برای ما تمام شد.

علیرغم برد، تا آنجایی که به میدان‌بازان دی سی مربوط می‌شد، بسیار عالی بود. آنریش نورجه و یاش دال به ترتیب به منظور حذف بالقوه لیام لیوینگستون و آتاروا تاید، بازیکنان را کنار گذاشته بودند، و مواردی وجود داشت که می‌توانستند از واگذاری مرزها اجتناب کنند.

کاپیتان دیوید وارنر به عملکرد بد دی سی در فیلدینگ اعتراف کرد. “عملکرد زمینی بسیار بد. ما از نقاط قوت خود حمایت کردیم. بازی روی یک ویکت خوب کمک کرد. در خانه بسیار چالش برانگیز بود. تاثیری که Prithvi داشت دیدنی بود. Rilee Rossouw نیز خوب بازی کرد.

روسو به دلیل ضربه شکست ناپذیرش به عنوان بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد و این بازیکن 33 ساله عملکرد خود را بازتاب داد.

خوشحالم که می توانم برای تیم بازی کنم. همانطور که دیوی اشاره کرد ویکت خوبی بود. دیوی شراکت خوبی در صدر قرار داد. من از ورود کمی لذت بردم. فقط نشان می دهد که این بازی تا آخرین توپ کاسه نخورده تمام نشده است. اینینگ های استثنایی از لیام، گفت: Rossouw.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام