شیخ حمد بن خلیفه آل نهیان سلطنتی امارات متحده عربی سهام باشگاه جنجالی اسرائیلی Beitar Jerusalem را خریداری می کند

باشگاه فوتبال بیتار اورشلیم اسرائیل شهرت زیادی کسب کرده است زیرا هرگز بازیکن عرب در لیست خود ندارد. موشه هوگ ، صاحب بیتار ، گفت که این معامله “روزهای جدید زندگی مشترک ، دستاوردها و برادری” را نشان می دهد.

شیخ حمد بن خلیفه آل نهیان سلطنتی امارات متحده عربی سهام باشگاه جنجالی اسرائیلی Beitar Jerusalem را خریداری می کند

عکس پرونده ای که در آگوست 2016 گرفته شده نشان می دهد هواداران بیتار اورشلیم قبل از بازی پلی آف یوفا در لیگ اروپا برابر AS Saint-Etienne ، در ورزشگاه Itztadion Teddy در اورشلیم تشویق می کنند. خبرگزاری فرانسه

اورشلیم: باشگاه فوتبال بیتار اورشلیم اسرائیل که به دلیل نداشتن بازیکن عرب در لیست خود به شهرت رسیده است ، روز دوشنبه اعلام کرد که یک سرمایه گذار اماراتی 50 درصد سهام این تیم را خریداری کرده است.

تیم گفت که شیخ حمد بن خلیفه آل نهیان ، یکی از اعضای خانواده سلطنتی امارات متحده عربی ، متعهد شده است که طی یک دهه آینده 300 میلیون مثقال یا حدود 90 میلیون دلار در این باشگاه سرمایه گذاری کند.

در بیانیه ای که توسط تیم منتشر شد ، موشه هوگگ ، مالک شرکت Beitar ، گفت که این معامله “روزهای جدید زندگی مشترک ، دستاوردها و برادری” است.

ال نهیان گفت که از شریک بودن در یک “باشگاه باشکوه” بسیار خوشحال است. وی همچنین از اورشلیم به عنوان “پایتخت اسرائیل” یاد کرد ، علی رغم ادعای فلسطینیان در قسمت شرقی شهر.

وی گفت: “من چیزهای زیادی درباره تغییر در باشگاه و نحوه اوضاع شنیده ام و خوشحالم كه در آن شركت می كنم.”

تاریخ به روز شده:

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.