شینلار ستاره ساینا نهوال اصرار دارد که “قطعاً در رقابت” برای بازیهای المپیک توکیو است

شماره یک سابق جهان ، که اخیراً از مسابقات اوپن دانمارک خارج شد ، همچنین گفت که او می تواند دوباره بهترین در جهان شود.

شینلار ستاره ساینا نهوال اصرار دارد که

“منطقه حالتی است که بدن فقط در آن جریان دارد و ذهن مانع آن چیزی نمی شود که بدن می خواهد انجام دهد.”

کلکته: ساینا نهوال ، ستاره بدمینتون هند روز شنبه گفت که او قطعاً در رقابت های المپیک توکیو است اما قبل از آن باید به ریتم خود برگردد و در مسابقات برنده شود.

دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن که در رده بندی مقدماتی بازی های المپیک توکیو فدراسیون جهانی بدمینتون (BWF) به 22 ام رسیده است ، اخیراً دست به گریبان است و احتمالاً در تور آسیایی سال آینده به میدان خواهد رفت.

نهوال در گفت: “من می دانم که المپیک در ذهن همه است. این مسئله بسیار بزرگی است اما قبل از آن باید به این همه تورنمنت فکر کنی. من باید به ریتم خود برگردم و در مقابل بازیکنانی که در 20 سال بالا هستند پیروز شوم.” یک جلسه تعاملی مجازی به میزبانی اتاق بازرگانی هند.

“قبل از آن دو یا سه ماه تمرین وجود دارد. شما باید کاملا خوب باشید و هفت و هشت تورنمنت بازی کنید ، بعد از آن فقط من به المپیک فکر می کنم. اما بله ، من قطعاً در مسابقه هستم. من می خواهم خوب کار کن و من سخت برای آن کار می کنم. “

ساینا ، 30 ساله ، از طرفداران بزرگ راجر فدرر ، فوق ستاره تنیس ، گفت اگر آس سوئیسی همراه با بازیکنانی مانند نواک جوکوویچ ، رافائل نادال و سرنا ویلیامز بتوانند در سنین نه چندان جوان قدرتمند شوند ، او نیز می تواند .

“من می توانم مثالهای خوبی را در جوکوویچ ، فدرر ، نادال ، سرنا ببینم که خیلی خوب کار می کنند. چرا شما نباید ببینید که چگونه پیش می رود؟ من یک مبارز هستم و برمی گردم. وقتی او این کار را می کند ، چرا من نمی توانم ؟ ” او گفت.

“بله ، بعضی مواقع احساس می کردم که باید” دیگر بازی نکنم “و” دیگر نمی توانم برنده شوم “. اما بعد فکر کردم که می توانم آن را فشار دهم.

وی افزود: “من عاشق جنگ هستم. در خانه نشسته چه خواهم كرد. این زندگی من است ، این شغل من است.”

شماره یک جهان سابق ، که اخیراً از مسابقه آزاد دانمارک خارج شد و پست تقویم بین المللی را دوباره راه اندازی کرد کووید -19 توقف همه گیری ، همچنین گفت که او می تواند دوباره بهترین در جهان شود.

“من خوب کار می کنم. آسیب ها نقش بزرگی دارند و این برای من اتفاق افتاده است. از هم اکنون ، احساس خوبی دارم. می توانم این کار را انجام دهم ، می توانم بهترین باشم در جهان. این همیشه در ذهن من وجود داشته است. من” برای اصلاح شگفت زدن هایم. پیشرفت قطعاً اتفاق می افتد.

او از سیستم خارج شد: “بیایید چگونه بازی کنم. من نمی خواهم ناگهان چنین اقدامی انجام دهم. می خواهم ببینم که اگر دیگر توانایی بازی ندارم ، چقدر ضرر می کنم.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.