شیوام دوبی 111 متر از هارشال پاتل را شکست. ویدیو را ببینید

شیوام دوب، بازیکن همه کاره CSK، در طول 27 توپ 52 خود در برابر RCB، پنج ماکسیمم را شکست داد، که یکی از آنها ضربه 111 متری در بولینگ هارشال پاتل بود.

تماشا کنید: شیوام دوبی در جریان درگیری RCB-CSK در چیناسوامی، هارشال پاتل را برای هیولای 111 متر شش شکست داد.

Shivam Dube از Chennai Superkings در طول مسابقه 24 لیگ برتر هند تاتا بین رویال چلنجرز بنگلور و چنای سوپر کینگز که در 17 آوریل 2023 در استادیوم ام چیناسوامی، بنگالور برگزار شد، شش بازی بزرگ را راه اندازی کرد. عکس توسط: رون گانت / SPORTZPICS برای IPL

تاکنون در مسابقه 24 IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور (RCB) و چنای سوپر کینگز (CSK) در ورزشگاه M Chinaswamy در بنگالورو شش بار باران باریده است.

IPL LIVE: Royal Challengers Bangalore vs Chennai Super Kings امتیاز زنده

و ما در مورد برخورد هیولاها از پارک صحبت می کنیم، با شیوام دوب، شیوام دوب، بازیکن همه کاره چنای سوپر کینگز که تا کنون دو بار از مرز 100 متر عبور کرده است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

پس از اینکه آجینکیا رهانه توسط وانیندو هاسارانگا با بولینگ آجینکیا رهانه توسط وانیندو هاسارانگا با بازی بولدینگ شماره 4 به میدان رفت و زمان زیادی را در تلاش برای آرام شدن تلف نکرد و گلن ماکسول را برای مدتی طولانی در پنجمین زایمان خود برای یک 101 متر شش شکست داد. از عصر

او دو اوور بعد از هارشال پاتل حداکثری بزرگ‌تر را شکست، و یک بار دیگر مسیر مرکز شهر را در پیش گرفت و توپ 111 متر را در جایگاه‌ها طی کرد.

مسابقه 111 متری Dube’s six off Patel را اینجا ببینید:

دوبی به بازی با حمله RCB ادامه داد و پنجاه شراکت برای سومین ویکت با کانوی را در تنها 27 تحویل به ارمغان آورد و بعداً چهارمین IPL نیم قرن خود را در 25 توپ ارائه کرد، قبل از اینکه مدت کوتاهی پس از بازی وین پارنل اخراج شود. بولینگ

پیش از این، RCB پس از اینکه کاپیتان Faf du Plessis موفق شد، یک یازده را بدون تغییر نام برد و تصمیم به میدان گرفت. در همین حال، CSK همچنان خدمات بن استوکس، بازیکن همه کاره انگلیسی را از دست داد و متیشا پاتیرانا، دریانورد سریلانکایی، جایگزین سیساندا ماگالا در یازدهم شد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.