صحنه‌های دراماتیک در آخرین بازی‌های چنای رخ می‌دهد

صحنه‌های دراماتیک در فینال مسابقات چنای سوپر کینگز (CSK) در مسابقه IPL 2023 آن‌ها مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در بنگالورو، با 16 ران در آخرین اوور رخ داد.

LIVE را دنبال کنید: RCB vs CSK

یک اور سازنده برای CSK به آنها کمک کرد که امتیاز 226/6 را از 20 اور ثبت کنند. هارشال پاتل توپ‌بازی بود که در فینال مسابقات CSK با راویندرا جادجا روبرو شد. هارشال با یک یورکر عریض شروع کرد و جادجا از پرتاب کامل به سمت طولانی مدت برای تک آهنگ استفاده کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

با این حال، از همان توپ بعدی، مشکلات برای هارشال و RCB شروع شد. در حالی که معین علی رو به روی هارشال قرار گرفت، دومی یک تیرآهن بیرونی تولید کرد که در نهایت به بالای خط کمر رسید و یک توپ بدون ارتفاع نامیده شد. RCB این تصمیم را بررسی کرد، اما حکم عدم توپ پابرجا ماند.

یک ضربه آزاد دنبال شد، اما هارشال سپس یک بای پا را پذیرفت، قبل از اینکه از سمت پا به بیرون برود.

برای بدتر شدن اوضاع برای RCB، هارشال یک توپ بدون توپ دیگر را با یک پرتاب کامل دیگر در خارج از زمین به معین واگذار کرد. CSK در ابتدا این تصمیم را به چالش کشید و بعداً یک توپ بدون توپ اعلام شد.

دو پرتاب کامل بالای کمر به این معنی بود که هارشال دیگر صلاحیت بازی در کاسه را نداشت و سپس گلن ماکسول جایگزین او شد. با این حال، ماکسول بلافاصله مجازات شد زیرا Jadeja او را برای حداکثر بیش از حد طولانی در تحویل ضربه آزاد مورد ضرب و شتم قرار داد.

مشکلات RCB به همین جا ختم نشد. ماکسول در چهارمین توپ اوور از سمت پا به پایین رفت، اما در توپ بعدی، RCB با ویکت جادجا که توسط پرابهودسای تعویضی در لانگ آف گرفتار شد، به نوعی تسلی یافت.

MS Dhoni مرد جدید تیم بعدی بود، و او با یک تک آهنگ از اولین توپ خارج شد، قبل از اینکه Moeen یک تک آهنگ دیگر را جمع آوری کند تا CSK را به 226 برساند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام