صدای یاشاسوی جیسوال بیهوده می شود زیرا تلاش جمعی MI بر RR غلبه کرد

بعد از میچل مارش در روز شنبه و دوون کانوی اوایل روز یکشنبه، نوبت یاشاسوی جیسوال بود که یک بازی تماشایی و تعیین کننده را ارائه دهد که در نهایت به یک نتیجه باخت ختم می شد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

در حالی که درخشش همه جانبه مارش نتوانست دهلی کپیتالز را از تسلیم شدن در برابر سانرایزرز حیدرآباد نجات دهد، 92 شکست ناپذیر کانوی در نهایت تحت الشعاع آخرین قهرمانی سیکندررضا قرار گرفت، زیرا پنجاب کینگز در آخرین سوپر کینگز چنای را شکست داد. -هیجان انگیز توپ.

یاشاسوی جیسوال در جریان درگیری MI-RR به IPL ton ضربه می زند. کریکت توییتر «یکی از بهترین مسابقات» را تحسین می کند

IPL 2023: Wankhede شاهد مراسم ویژه برای جشن هزارمین مسابقه قبل از درگیری MI-RR است.

جیسوال، در همین حال، یک توپ 62 توپ 124 را ارائه کرد که نه تنها اولین قرن او در لیگ برتر هند (IPL) و همچنین بالاترین امتیاز انفرادی فصل 2023 تاکنون است، بلکه اتفاقاً یکی از بهترین امتیازات است. تعیین کننده ترین ضربات در تاریخ مسابقات.

به هر حال، پنجه جنوبی به تنهایی حمله بمبئی را در حیاط خلوت خود انجام داد، که اتفاقاً زمین چمن خانه او در کریکت خانگی نیز بود، و 16 چهار و 8 ماکسیمم را در یک نمایش خیره کننده شکست داد. و چیزی که ضربه او را بیش از پیش چشمگیر کرد این واقعیت بود که بقیه ترکیب ضربه‌زنی در برابر این واحد بولینگ MI مبارزه کردند و جوس باتلر با 18 امتیاز از 19 امتیاز دوم را کسب کرد.

جیسوال قصد خود را برای مقابله با بولرهای بمبئی در پاورپلی نشان داده بود، جایی که در نهایت 41 ران از 65 رانی را که RR مدیریت کرده بود به ثمر رساند که شامل چهار مرز در یک اور از رایلی مردیت بود. از آن به بعد، جیسوال اینینگ ها را با هم نگه داشت، حتی زمانی که ویکت ها در فواصل منظم در انتهای دیگر سقوط می کردند، و اطمینان حاصل کرد که نرخ امتیاز راجستان تا حد ممکن نزدیک به 10 اوور باقی می ماند.

جیسوال در هیچ نقطه ای به نظر نمی رسید که سرعتش را کاهش دهد و مسیر محتاطانه ای را طی کند، حتی زمانی که به علامت سه رقمی نزدیک می شد. برعکس، او با یک کشش شش عقب‌نشینی وارد دهه نود می‌شد و اولین تن IPL خود را با مرزهای پشت سر هم بالا می‌برد، و نه تنها از رویالز، بلکه از طرف جمعیت Wankhede نیز مورد تشویق قرار می‌گرفت.

بخوانید | روهیت، کاپیتان MI، می‌گوید جیسوال «آن را به سطح بعدی رسانده است».

اعتماد به نفس جیسوال در آن روز به حدی بود که او از شکست دادن سرعت سریع سرعت جوفرا آرچر، یکی از سریع‌ترین نسل کنونی، برای شش‌های پشت سر هم در قسمت ماقبل آخر درنگ نکرد. و در حالی که او در فینال با چهار ضرب متوالی از ارشد شروع امیدوارکننده‌ای داشت، دومی آخرین خنده‌اش را به همراه داشت، زیرا با یک پرتاب کامل که به طرز مشکوکی نزدیک به کمر جیسوال بود، یک ضربه برگشتی ساده به دست آورد. جیسوال از زدن ضربات در اینینگ کوتاهی کرد، اما پس از انتخاب اول ضربه زدن، RR را به یک مجموع چالش برانگیز هدایت کرد.

قهرمانی های SKY و دیوید بر تن جیسوال سایه انداخته است

حرکت مطمئناً به نفع رویالز در زمان استراحت اینینگ بود. علاوه بر این، هدفی بیش از 200 تا پیش از این هرگز در Wankhede تعقیب نشده بود. بمبئی چند روز پیش با نگرانی به کینگز پنجاب نزدیک شده بود، اما به میزان اندکی کوتاه آمد. و با خلاص شدن ساندیپ شارما از دست روهیت شارما، کاپیتان بمبئی، در اور دوم تعقیب و گریز، بازی راجستان شکست خورد.

با این حال، بقیه بازیکنان مومبای برنامه‌های دیگری داشتند و در نهایت یک کامبک هیجان‌انگیز را تهیه می‌کردند که در نهایت بازی را از حریف دور می‌کرد.

ایشان کیشان و کامرون گرین که نقش شماره 3 را مانند اردک به آب بازی کرده است، بمبئی را با 62 ران ویکت دوم به پاهای خود بازگرداند. و به محض اینکه گرین از نیم قرن سوم فصل خود خارج شد، زمان آن فرا رسیده بود که سوریاکومار یاداو زمام امور را در دست بگیرد و جمعیت وانکهده را با اینینگ خیره کند.

سوریا که در چند بازی اول قبل از شکستن قید و بندها در تعقیب و گریز مقابل کولکته نایت رایدرز تلاش کرده بود، 8 چهار و دو ماکسیمم را شکست و 29 توپ 55 را به 189.66 زد، ضربه ای که تفاوت چندانی با او نداشت. 26-توپ 57 در برابر پنجاب در همان مکان، هر دو بمبئی را در یک تعقیب و گریز شدید زنده نگه می دارند و بازی را عمیق تر می کنند.

در عکس ها | سرخپوستان بمبئی در فیلم هیجان انگیزی با امتیاز بالا به راجستان رویالز پیروز می شوند

و راهی که او عصر یکشنبه در وسط رانندگی می کرد، به نظر می رسید که اسکای به تنهایی بمبئی را به خانه راهنمایی می کند. برای پایان اقامت ترنت بولت، ساندیپ با یک پلکور یک دستی، از بولینگ ترنت بولت به عقب رکاب زد.

مسئولیت پایان بازی بر عهده زوج ویکت پنجم تیم دیوید و تیلاک ورما بود، که دومی در زمان ورود آسی سخت به توپ نزدیک شد. دیوید زمان زیادی را برای تسلیم شدن بر روی چین تلف نکرد و ششمین توپ خود را در آن شب شکست. از همه مهمتر، دیوید در اوایل این فصل به مصاف ساندیپ رفت، کسی که اوایل این فصل در چپائوک، به سبک بالینی حمله MS Dhoni و Ravindra Jadeja را متوقف کرده بود، در اوون مهم ماقبل آخر، شش و چهار را در 15 ران اوور شکست داد و بمبئی 17 را برای برد باقی گذاشت. خاموش شش

دیوید 25 گل از 13 تحویل پر جنب و جوش را شکست داده بود که بمبئی را به هدف 215 دونده ای که پنجاب تعیین کرده بود نزدیک کرد، اما پس از اینکه تصمیم گرفت یک توپ از اولین توپ فینال را به پایان برساند، در انتهای غیر مهاجم باقی ماند و آرشدیپ را تماشا کرد. سینگ استامپ میانی را دو برابر تعداد توپ‌های بیشتری می‌کوبد تا PBKS را در 13 ران برد.

این بار، او تصمیم گرفت تا در اعتصاب باقی بماند تا پایان پایانی پایان یابد، و کار را با سه شش گل متوالی از جیسون هولدر به پایان رساند، که منجر به جشن‌های وحشیانه در کشتی بمبئی شد، زیرا قهرمانان پنج دوره با بازگشت به راه‌های پیروزی پس از بازگشت امیدهای خود به پلی آف را تقویت کردند. دو شکست متوالی

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام