طراحی سایت با وردپرس : کامل ترین آموزش وردپرس (سریع و آسان) – سایت تهران

آموزش طراحی سایت با وردپرس بهترین روش برای داشتن وبسایتی ارزان و در عین حال با کلی امکانات است برای بهتر آشکار شدن قدرت wordpress می توان سایت فروشگاهی ebay را مثال زد که با وردپرس ساخته شده است و یکی از بزرگترین شرکت های دنیا در زمینه فروشگاه اینترنتی است. برنامه های مدیریت محتوایی هستند که وردپرس در این میان هم ساده تر است و هم بسیار محبوب می فیلم آموزش وردپرس حرفه ای باشد.

دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستند که این ویژگیها سبب ایجاد تمایز میان آنها میشود. همچنین قابلیت تبدیل شدن سایت به یک شبکه اجتماعی با افزونه قدرتمند Buddypress یا ایجاد یک تالار گفتگو یا انجمن با افزونه BBpress، در وردپرس وجود دارد. همیشه می داند آموزش در چه مرحله ای است. بروزرسانی رایگان: وردپرس یکی سیستم مدیریت محتوای کاملاً رایگان است و بسیار در به روزرسانی و رفع مشکلات احتمالی فعال است.

کار کردن با افزونه های مهم وردپرس را یاد بگیرید و در مرحله بعد به سراغ یادگیری کدنویسی بروید. با توجه به فراوانی و تنوع افزونههای وردپرس تقریباً هر امکانی را میتوان به سایت وردپرسی اضافه کرد. برای کار با این بخش مقاله مدیریت رسانه ها در وردپرس را مطالعه کنید. به عنوان مثال برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در کنار سایت وردپرسی کافیست یکی از افزونههایی که برای این منظور طراحی شدهاند را به هسته وردپرس اضافه کرد.

وردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوا و نرم افزار کد باز است و به طور گسترده از سوی وبلاگ نویسان برای نوشتن سایت ها و وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گیرد . این دوره می تواند همچنین به عنوان آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس برای شما مورد استفاده قرار بگیرد. مثلا ساخت یک دوره فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته که جامع و طولانی باشد کارامد نیست. پیشنهاد من این است که شما با شرکت در یک دوره راهنمای سریع به جای دوره های جامع و طولانی، خیلی سریع می توانید کار با وردپرس را شروع کنید.