ظهیر خان به نقص استراتژی ضربتی RCB اشاره می کند

رویال چلنجرز بنگلور در مسابقه پر گل روز دوشنبه که هر دو تیم بیش از 200 ران گلزنی کردند، یک مبارزه نزدیک به سوپر کینگز چنای داد. CSK ابتدا 226/6 ضربه زد قبل از اینکه RCB در تعقیب و گریز شجاعانه خود امتیاز 218/8 را به ثمر رساند و مسابقه را با هشت ران از دست داد. ستاره تعقیب و گریز RCB Faf du Plessis (62 توپ از 33 توپ) و گلن ماکسول (76 off 36) بودند. این دو نفر با هم 126 از 61 را به دست آوردند، با این حال، اخراج آنها منجر به فروپاشی ضربه ای شد. تنها 59 گل در 6 اور آخر به ثمر رسید زیرا RCB آنطور که می خواست به دست نیاورد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

بازیکن سابق کریکت هند و متخصص IPL در جیو سینماظهیر خان به یک نقص در ضربات RCB پس از شکست آنها در CSK اشاره کرده است. ظاهر گفت که با عدم اجرای دینش کارتیک مانند گذشته، ضربات RCB کاملاً به Virat Kohli، Du Plessis و Maxwell وابسته است.

او گفت: «طرز ضربت زدن فاف و مکس، به خصوص با اخراج زودهنگام ویرات کهلی، ما فشار آنها را درک می کنیم. اگر دینش کارتیک نتواند مانند بازی های قبلی بازی کند، در حد وسط یا به پایان برسد، تا زمانی که بقیه آنها بی تجربه باشند، این مسائل در تمام فصل باقی خواهند ماند.

IPL 2023: اگر فاف و ماکسول ادامه می دادند، RCB با اور 18 برنده می شد.

در همین حال، گریم سوان از دیدن MS Dhoni و تیمش خوشحال شد که مسابقه را به شکلی هیجان انگیز به پایان رساندند.

برای اینکه CSK بتواند اعصاب خود را حفظ کند، فکر نمی‌کردم آنها این کار را با 4 یا 5 اور باقی مانده انجام دهند، RCB آن را در کیف داشت. اما آنها اعصاب خود را حفظ کردند و بازی را بردند. کلاه بر دونی، او امشب بالای سر دو پادشاه آمد.»

IPL 2023: Virat Kohli به دلیل نقض قوانین رفتار جریمه سنگینی دریافت می کند

Eoin Morgan از همکاری دو پلسیس و ماکسول تمجید کرد که تقریباً کار را برای RCB انجام داد، علیرغم اینکه یک هدف بزرگ برای تعقیب وجود داشت.

«این کمک باعث شد تا RCB تمام راه را طی کند. نرخ اجرا مورد نیاز هرگز مشکلی نبود، قدرت عظیم شراکتی که در آن او و ماکسول با 126 تخفیف فقط 61 دست یافتند. واقعاً آنها را تنظیم کردند. چیزی که من واقعاً در مورد آن دوست دارم این است که آنها اجازه ندادند از دست دادن دو ویکت مانع از انتخاب ضربه شود. آنها فقط به این فکر کردند که تا جایی که ممکن است به CSK فشار بیاورند.

IPL 2023: لحظات برتر از RCB در مقابل CSK

در نهایت این ضربه 83 از 45 توپ دوون کانوی بود که تفاوت را ثابت کرد. نیوزیلندی نیز به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد. پارتیو پاتل گفت که هر زمان که کانوی اجرا می کند، CSK را در موقعیت برنده قرار می دهد.

ضربات ضربی او معمولاً به این صورت پیش می‌رود، او در ابتدا کمی زمان می‌برد تا جا بیفتد، اما بعد از آن، اگر بازی کند، برای مدت طولانی بازی می‌کند. شما نیاز به یک خمیر دارید که بتواند 83 دوش را روی 45 توپ به ثمر برساند و کسی که در یک طرف برای 14-15 اور بازی کند و نرخ ضربه را حفظ کند. ما قبل از بازی در مورد عدم مشارکت او در این جبهه صحبت کردیم، اما هر زمان که او کمک کرده، CSK را در موقعیت برنده قرار داده است، به همین دلیل آنها با او ادامه می دهند.”

Sunrisers Hyderabad روز سه شنبه ساعت 19:30 به صورت زنده از JioCinema به مصاف هندی های بمبئی خواهد رفت.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام