عقد آریایی در سالن عقد تهران/ محضر برگزاری ازدواج آریایی

با انتخاب یک دفتر عقد مناسب شما دیگر دردسری برای برگزاری جشن ندارید، با انتخاب سالن عقد مهرماندگار شما یک روز فوق العاده را خواهید داشت. زن می تواند در عقد موقت شرط کند شوهر با او نزدیکی نکند و فقط لذتهای دیگر را ببرد. خانم می گوید: تو را به زوجیت خود درآوردم، در مدّت مشخص و با مهریه ی مشخص. متعه یا نکاح منقطع یا ازدواج موقت که به صیغه نیز معروف است، نوعی از ازدواج در مذهب شیعه است که در آن عقد ازدواج برای مدت معین و محدودی با مهریه ای معلوم، بین زن و مرد بسته میشود و با پایان آن رابطه زوجیت خودبه خود منقضی میشود.

سن ازدواج موقت: در( ماده های ۱۰۴۳ و ۱۰۴۴) قانون مدنی سن نکاح برای دختر هم شبیه ازدواج دایم ۱۳ سال است. برای مثلا یه مهمونی کوچیک باشه و شما دیگه دغدغه های اجرای مراسم رو نداشته باشین. بنابراین یا باید شاخه گل را همان زمان نشان دهند و بگویند: «همین شاخه گل» یا این که بگویند: «دو شاخه گل رز به قیمت (مثلا) دو هزار تومان».

در این میان تفاوتی نمی کند که این مقدار اندک باشد (مثلا یک ساعت) یا زیاد (مثلا بیست سال). عروس و دامادها و زوجهای امروزی که میتوان تعداد زیادی از آن ها را در دستهبندیهای اجتماعی در دسته جوانان قرار داد، متاسفانه به دلیل محدودیت فکری در موضوعاتی که گفته شد، نمیتوانند در بسیاری از مسائل تصمیمگیریهای درست و صحیحی هرچند نسبی داشته باشند و به خاطر نبود کوچکترین اطلاعاتی در بین ایشان احساسات حرف اول را میزنند و همانطور که مشاهده میشود برگزاری یک جشن عقد آریایی کذب و توخالی از هر بار تاریخی میتواند آن ها را جذب خود کرده به طوری که اولین و بهترین روز زندگی مشترک خود را بر روی آن بنا میکنند.

در دفتر عقد زندگی دو نفر به یکدیگر گره می خورد، بنابراین باید در انتخاب آن و نحوه برگزاری جشن عقد بسیار دقت کرد. سالن عقد بهترین گزینه برای عروس و داماد هایی می باشد که ترجیح می دهند برگزاری جشن عقد ، از ثبت عقد رسمی توسط عاقد گرفته تا پذیرایی شام و نهار و تشریفات کامل را در فضایی شیک با امکانات کامل سالن عقد عمارت ایرانی انجام دهند. در ادامه توجه داشته باشید که سلف سرویس به شما این امکان را میدهد که در نهایت نگران کمبود و بی نظمی در پذیرایی نباشید و با آرامش خاطر از همراهی با مهمانان لذت ببرید.