عمران مالک در فرم نبوده است

برایان لارا، سرمربی سانرایزرز حیدرآباد (SRH) می گوید که عمران مالک در فرم نبوده و غیبت خود را در تیم توجیه می کند. این مربی اضافه کرد که در حالی که اتاق فکر امید زیادی از عمران دارد، آنها باید بهترین یازده نفر را به میدان برسانند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

Sunrisers Hyderabad به دلیل سوء استفاده از عمران مالک مورد انتقاد قرار گرفته است. امسال او تنها هفت بازی انجام داده است و پنج ویکت را با اکونومی 10.35 در هر اوور کسب کرده است. او آخرین بار در 29 آوریل برای SRH بازی کرد.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: GT با میزبانی SRH در احمدآباد، جایگاه پلی آف را در پیش دارد.

IPL

IPL 2023: دلیل پوشیدن لباس های اسطوخودوس گجرات تایتانز برای بازی خانگی مقابل سان رایزرز حیدرآباد

فقط باید به فرم بازیکن نگاه کنید. ما از عمران انتظارات زیادی داریم و او دیل استین را به کار انداخته است. اما ما باید در هر بازی برای پیروزی بازی کنیم. ما باید بهترین یازده خود را در زمین به نمایش بگذاریم. و اکنون، با Impact Player، بهترین 12 ما. این دقیقاً به این واقعیت بستگی دارد که ما قبل از انتخاب تیم به فرم بازیکن نگاه می کنیم.» لارا پس از شکست SRH توسط گجرات تایتانز گفت.

بیشتر بخوانید: سناریوهای احراز صلاحیت IPL: MI، LSG به رتبه دوم توجه دارند

سرعتی جوان جامو و کشمیر در فصل گذشته یک افشاگری بود. گام‌به‌گام با سرعتی که در اختیار داشت همه را تحت تأثیر قرار داد. سرعت‌بازان سابق مانند برت لی و شعیب اختر او را از نزدیک تماشا می‌کردند.

عرفان پاتان، بازیکن سابق تیم ملی هند، که بخشی از پنل تفسیری IPL است، از اینکه مالک در این فصل به اندازه کافی بازی نمی کند، ابراز نارضایتی کرد. او با ابراز ناراحتی در توییتر نوشت: «سریعترین توپ‌باز لیگ که بیرون می‌نشیند مرا گیج می‌کند. تیمش به خوبی با عمران مالک برخورد نکرد.

قبل از مزایده بزرگ IPL 2021، عمران یکی از دو استعداد داخلی بود که توسط حق رای دادن به مبلغ 2000 روپیه حفظ شد. 4 کرور با این حال، فرنچایز در این فصل از سرعت‌باز جوان استفاده نمی‌کند، که عمدتاً به دلیل اقتصاد ضعیف 10.35 در هر اوور است.

همچنین بخوانید: هاردیک پاندیا، کاپیتان GT می‌گوید: “ما به درستی مستحق جایگاه پلی آف هستیم.”

گجرات تایتانز در دیدار 62 فصل IPL 2023 با 34 ران سانرایزرز حیدرآباد را شکست داد و راهی پلی آف شد. شوبمن گیل یک قرن درخشان گلزنی کرد قبل از اینکه پرتاب پنج ویکت درخشان بوونشوار کومار GT را در 188 برای 9 متوقف کند.

پس از باخت 34 ران، SRH حذف شد و این فصل در پلی آف بازی نخواهد کرد.

امتیازات مختصر:

تایتان های گجرات: 188/9 در 20 اور (شوبمن گیل 101، سای سودارسان 47؛ بوونشوار کومار 5/30).

Sunrisers حیدرآباد: 154/9 در 20 اور (هاینریش کلاسن 64؛ محمد شامی 4/21، موهیت شارما 4/28).

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام