فدراسیون کشتی هند به تعلیق خیره شده است و روند انتخابات در انتظار است: گزارش

گزارش IOA هنوز به طور رسمی فرآیند انتخابات را برای جلوگیری از تعلیق WFI آغاز نکرده است

فدراسیون کشتی هند (WFI) از زمانی که کشتی گیران علیه رئیس بریج بوشان شاران سینگ اعتراض کردند، دچار آشفتگی شده است. تصویر: WFI

انجمن المپیک هند (IOA) در رقابت با زمان برای جلوگیری از تعلیق فدراسیون کشتی هند (WFI) با روند انتخاباتی هنوز در جریان است. در میان اعتراض کشتی گیران برتر کشور به رئیس مستعفی WFI بریج بوشان شاران سینگ، این روند متوقف شده است و ممکن است به موقع تکمیل نشود.

طبق قوانین ورزشی، این روند ممکن است 11 تا 16 روز طول بکشد که مهلت 10 ژوئن را نقض می کند. کمیته ای ویژه در 27 آوریل تشکیل شد و پس از آن مهلتی 45 روزه از سوی وزارت ورزش به آنها داده شد.

بخوانید | اتحادیه جهانی کشتی ناظر انتخابات WFI را منصوب کرد

مقالات مرتبط

کشتی گیران

اعتراض کشتی گیران: حامیان ماهیله سامان ماهاپانچایات متوقف، بازداشت شدند

کشتی گیران

بریج بوشان شاران سینگ خطاب به کشتی گیران: “اگر تنها یک ادعا ثابت شود خود را حلق آویز خواهم کرد… مدارک را در دادگاه ارائه کنم”

با این حال، طبق گزارشی که در هند اکسپرس، IOA هنوز به طور رسمی این فرآیند را آغاز نکرده است. تا زمانی که بحران کنونی به پایان برسد، برگزاری انتخابات به شیوه ای آزاد و عادلانه دشوار خواهد بود. از این رو، IOA هنوز یک قاضی بازنشسته تعیین نکرده و یا اطلاعیه رسمی برای انتخابات صادر نکرده است.”

این تحول چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که اتحادیه جهانی کشتی (UWW، نهاد جهانی این ورزش، از IOA خواست به مهلت 45 روزه برای برگزاری انتخابات WFI احترام بگذارد). UWW همچنین رفتار و بازداشت کشتی‌گیران معترض را محکوم کرده بود. هفته.

“عدم انجام این کار ممکن است UWW فدراسیون را به حالت تعلیق درآورد و در نتیجه ورزشکاران را مجبور به رقابت با پرچم بی طرف کند.” یادآوری می‌شود که UWW قبلاً با تخصیص مجدد مسابقات قهرمانی آسیا که در اوایل سال جاری در دهلی نو برنامه‌ریزی شده بود، اقداماتی را در این شرایط انجام داد.»

FIR ها علیه رئیس WFI: درخواست لطف جنسی، لمس نامناسب، ارعاب

اگر اعضا بدون مخالفت انتخاب شوند، کل فرآیند انتخابات می تواند 11 روز طول بکشد. با این حال، اگر بیش از یک مدعی برای یک پست وجود داشته باشد، ممکن است تا 16 روز افزایش یابد.

این گزارش می افزاید که IOA یا هیئت موقت احتمالاً از UWW زمان بیشتری برای برگزاری انتخابات می خواهند.

فدراسیون کشتی هند (WFI) و خود این ورزش از زمانی که بریج بوشان شاران سینگ به آزار و اذیت جنسی هفت قاتل زن از جمله یک خردسال متهم شد، دچار آشفتگی شده است. رئیس WFI از سال 2011، او واجد شرایط انتخاب مجدد تحت بند سن و تصدی قانون ورزش نیست.

WFI قرار بود انتخابات را در 7 می برگزار کند اما پس از شروع مجدد اعتراض کشتی گیران در 23 آوریل، آنها به تعویق افتادند.

دولت در 24 آوریل روند انتخابات WFI را باطل اعلام کرده بود. متعاقباً، IOA بوپندر سینگ باجوا (رئیس فدراسیون ووشوی هند) و سوما شیرور (تیرانداز سابق) را به عنوان اعضای کمیته موقت برای نظارت بر امور روزمره WFI معرفی کرد. IOA اضافه کرد که دادگاه عالی بازنشسته نزدیک به انتخابات WFI منصوب خواهد شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام